וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקס עם נוסעים ובתא הטייס: החיים הסודיים של הדיילות והטייסים נחשפים

27.10.2017 / 0:03

דיילת אחת של בריטיש איירווייס חשפה חלק ממה שהולך למעלה באוויר: לטענתה, לא מעט דיילות מרוויחות כסף על ידי כך שהן שוכבות עם נוסעי מחלקה ראשונה, ויש גם יחסים קרובים, קרובים מאוד בין הדיילות והטייסים

קרדיט תמונה: The Fly Guy

החיים של דיילות אוויר הרבה יותר מעניינים משחשבתם, כך טוענת דיילת מחברת התעופה בריטיש איירווייס. הדיילת שביקשה להישאר אנונימית כשדיברה עם ה"סאן" סיפרה שהצטרפה למקצוע לפני 15 שנה כדי "לטייל בעולם, לפגוש אנשים חדשים ולחיות את סגנון החיים".

זה עבד לה. כעת היא מגלה שבשנה שעברה לפחות שתיים מחברותיה הדיילות קיימו יחסי מין עם נוסעי מחלקה ראשונה בשביל כסף. "אחת פוטרה רק בגלל שהחליפה חדרים במלון ולא הודיעה ללקוחות שלה, והם הגיעו לחפש אותה ולא מצאו. עוד דיילת טסה ללוס אנג'לס ועשתה קצת עסקים עם גברים שבאו למלון שלה ורצו לשכב איתה. זה היה מושלם כי היא פגשה אנשי עסקים ממחלקות עסקים ומחלקה ראשונה, והם היו מוכנים לשלם הרבה על בחורה צעירה עם ישבן קטן וחצאית צמודה. דיילת אחרת הרוויחה כסף כמלכת סאדו-מאזו".

עוד בנושא
השלמת הכנסה: דיילת הרוויחה מיליון דולר מסקס במטוס
צפו במצעד הביקיני: כך מתקבלות דיילות לעבודה בסין
דיילת פוטרה עקב צילומים נועזים שלה במגזין
צילומים נועזים של דיילות בביקיני דלפו לרשת

דיילת דיילים שירות בטיסה מטוס. Shutterstock, מערכת וואלה! NEWS
דיילת במטוס - קורים שם עוד הרבה דברים עליהם לא ידענו/מערכת וואלה! NEWS, Shutterstock

אבל זה לא קורה רק במלונות. לטענתה, גם כשמחלקים את הארוחות, והמטוס שקט, חלק מהדיילות מנצלות את הזמן כדי לקיים יחסי מין עם עובדים אחרים במטוס. באחת הטיסות, קיים הטייס יחסי מין עם אחת הדיילות בתא הטייס. "במטוסי 747 לטייסים יש מיטות קומתיים. החדר רעד, ולא בגלל מערבולת!" סיפר אחד מעובדי המטוס.

ויש עוד סיפורים: על טייס אחד שבגד באשתו עם דיילת בזמן שאשתו היתה על המטוס, על מסיבות שנמשכות שלושה ימים ביעדים רחוקים, בהמתנה לטיסה חזרה, וזה לא הכל. יש לחבר'ה האלה חיים די מעניינים וסודיים שם באוויר, כך מסתבר.

  • עוד באותו נושא:
  • טיסה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully