וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם זה המקום הכי סקסי לחופשת חורף באירופה?

ריזורט למבוגרים בלבד בהרי האלפים, מציע חופשות רומנטיות מול ההרים המושלגים, טבילה באמבט לוהט ובעיקר ארוחת בוקר מפנקת שמוגשת במיטת קינג סייז בתוך - השלג. הכירו את "שאלה אל פוס" (Chalet al Foss) שהוציא לנו את העיניים

ריזורט "שאלה אל פוס" באיטליה/צילום: מלון "שאלה אל פוס"

ישראלים המחפשים חופשה חורפית קצת שונה, יכולים להגיע למחוזות הצפוניים של איטליה המושלגת ואל הרי הדולומיטים, אבל רק אם אתם בני 18 ומעלה.

אז הכירו את "שאלה אל פוס" (Chalet al Foss) שהוא ריזורט בהרי האלפים הנמצא בעיירה ורמיליו (Vermiglio) שבמחוז טרנטינו. כיאה למיקומו, שאלה אל פוס מתאים לחופשות סקי, אבל גם לחופשות רומנטיות כפי שניתן לראות בסרטונים והתמונות שבחשבון האינסטגרם של הריזורט.

לאכול ארוחת בוקר במיטה, אבל... בשלג

השאלה הוא מלון סקי חלומי שבו 44 חדרים שונים, אבל לכולם דבר אחד משותף - הנוף. הרי הדולומיטים המושלגים בחורף יוצרים תפאורה מהממת, כשאתם טובלים באמבט חם או בבריכה רותחת שמסביבכם הכל מושלג.

אחת האטרקציות המיוחדות שמציע המלון, היא ארוחת בוקר מפנקת שמוגשת לזוג במיטת קינג סייז, אבל - בתוך השלג. המיטה נמצאת מחוץ לחדר, כשהיא מחוממת והאורחים נמצאים בתוכה, מכוסים ואליהם מגיע מגש ענק של כל טוב. בארוחה תקבלו מגוון פירות, שתייה חמה, למשל קפה עם קצף ממותג עם שם הריזורט, מבחר מאפים, מיצים ועוד. מחיר הארוחה לזוג - 130 אירו.

נראה איפוא, כי ארוחות הבוקר המיוחדות של השאלה הן אחד מסימני ההיכר שלו. בריזורט מציעים גם לאכול לצד שתי אלפקות חביבות ששייכות למקום ומסתובבות לצד שולחן האוכל. מחיר לזוג - 150 אירו. ויש גם ארוחת בוקר צפה (טרנד שעליו כתבנו פה בעבר) שמוגשת בבריכה ומחירה 130 אירו לזוג.

המחיר: החל מ-330 אירו ללילה לזוג

מחיר לילה בחדר הכי פשוט, יעלה לזוג 330 אירו. המחיר כולל ארוחת בוקר, חדר עם מרפסת לנוף, שימוש במתקני המלון, כמו בריכה מחוממת, בריכה מקורה, ג'קוזי, סאונה, ספא (טיפולים בתשלום), וויי-פיי חינם וחניית ואלה.

עם זאת, ככל שתבקשו לעצמכם חדר או סוויטה מפוארת יותר, המחיר עשוי להאמיר גם לכאלף אירו ללילה בחדר המפואר ביותר, שכולל ג'קוזי פרטי ושאר פינוקים. רוצים לדעת עוד? היכנסו לאתר המלון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully