וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטרנד החדש של בתי המלון: ארוחת בוקר צפה לבריכה

עידן הקורונה מאפשר לנו לקבל חוויות יותר אינטימיות במלונות שונים. לאחרונה החלו בעולם להגיש לאורחים את ארוחות הבוקר צפה הישר לתוך הבריכה שלהם. הנה 5 מקומות שעושים זאת בעולם

ארוחת בוקר בבריכה במלון Cocobay Resort Antigua, אנטיגואה וברבודה/צילום: אתר המלון

כאשר העולם נפתח בהדרגה ואנשים יכולים שוב לחוות את החופשה החלומית בהתאם להנחיות, אין סוף לפינוקים ולאפשרויות ההתבודדות ממטיילים אחרים. מחקר של אתר הזמנת המלונות העולמי בוקינג, שבו השתתפו 28,042 איש מ-28 מדינות וטריטוריות, מראה כי 15% מהמטיילים הגלובליים הכי מצפים להזמין שוב שירות חדרים.

בשל העובדה שארוחות בוקר עם מזנוני בופה מפוארים שייכות לעבר הודות לנגיף הקורונה, ארוחת הבוקר הצפה בבריכת המלון הפכה לאחד מהטרנדים הפופולריים ביותר של שנת 2021.

מקומות אירוח החלו להציע לאורחיהם להתפנק בישיבה סביב בריכת המים העמוקים הפרטית שלהם או בתוכה, עם מגשי ארוחת בוקר המכילים שלל מעדנים קטנים הצפים בשלווה על המים.

לפי המחקר, רבע (26%) מהמטיילים העולמיים מסכימים שמתקני אירוח, כולל בריכת שחייה ושירותי מזון, הם גורמים חשובים שעוזרים להם להחליט היכן לבלות את החופשה. כמו כן, יותר מרבע (27%) מהמטיילים העולמיים חושבים שארוחת בוקר המוגשת לחדרם היא מאפיין אירוח חשוב מאוד בחוויית שהייה מהנה. נתוני החיפוש של בוקינג אף מראים שהמסנן "ארוחת בוקר כלולה" היה המסנן בשימוש הרב ביותר בחיפושים עד כה השנה - כך שלא מפתיע שארוחת הבוקר הצפה הפכה לטרנד פופולרי בקרב מטיילים.

אז אם גם אתם מעוניינים לחוות את הטרנד, הנה חמישה מקומות אירוח מסביב לעולם שבהם תוכלו להתחיל את היום עם ארוחת בוקר שתצוף ישר לקיבה שלכם.

מלון Cocobay Resort Antigua באנטיגואה וברבודה. אתר המלון, אתר רשמי
הארוחה צפה ישר אליכם. מלון Cocobay Resort Antigua באנטיגואה וברבודה/אתר רשמי, אתר המלון

Hotel Chalet Al Foss - ורמיליו, איטליה

מלון Hotel Chalet Al Foss ממוקם באזור שלו בעמק ואל די סולה (Val di Sole), במרחק נסיעה קצרה מעיירת ורמיליו (Vermiglio) שבצפון איטליה. מקום האירוח מציע חדרים המציעים נוף פנורמי של קרחון פרסנלה (Presanella), כך שההתעוררות כאן בכל בוקר היא כמו חלום.

האורחים במלון יכולים להזמין מגש צף של ארוחת בוקר טרייה, או לבחור ללגום כוס שמפניה בבריכה בהמשך היום, כשהם נהנים מהנופים באזור. גם בחורף, גבעות ההרים המושלגות הופכות את הנוף לחוויה יפה אפילו יותר.

אתר המלון.

עוד בוואלה!

עזבו אתכם מאילת: 7 מלונות עם בריכה במחיר שפוי

לכתבה המלאה
מלון Hotel Chalet Al Foss ורמיליו, איטליה. אתר המלון, אתר רשמי
מלון Hotel Chalet Al Foss ורמיליו, איטליה/אתר רשמי, אתר המלון

Cocobay Resort Antigua - ג'ונסונס פוינט, אנטיגואה וברבודה

במזרח הים הקריבי ולחופיה של אנטיגואה וברבודה, תוכלו למצוא את אתר הנופש Cocobay Resort Antigua המוקף בעצי קוקוס, חופים עם חול לבן וים כחול וצלול, שמציע אירוח על בסיס "הכל-כלול" במקום שמרגיש כמו גן עדן.

לאור העובדה שכמעט רבע (23%) מהמטיילים הגלובליים רוצים לצאת לטיול כדי להירגע בחופשה הראשונה שלהם לאחר שכל הגבלות הנסיעה של נגיף הקורונה יוסרו לתמיד, נדמה כי מקום האירוח הזה מספק מענה מושלם לרצונם. לצד ההנאה מהסביבה הטרופית היפה, גם ארוחת בוקר שמוגשת בבריכה תתרום לתחושת האחדות וההתמסרות לאוקיינוס. זאת גם התחלה טובה ליום מלא בחוויות ימיות הכוללות צלילה, קיאקים ושיט שמציע המלון.

אתר המלון.

מלון Cocobay Resort Antigua באנטיגואה וברבודה. Booking.com,
לאכול ולהתמסר לאוקיינוס. מלון Cocobay Resort Antigua באנטיגואה וברבודה/Booking.com

Banyan Tree Phuket - פוקט, תאילנד

אתר הנופש Banyan Tree Phuket המשקיף על ים אנדמן, מציע מקומות מפלט טרופיים מפוארים עם אפשרויות לסעודה משובחת עטורת פרסים. ומי אמר שאפשר לחוות אוכל משובח רק במסעדה? האורחים במלון יכולים ליהנות מסעודה טובה גם בבריכה במקום האירוח. אין דרך טובה יותר להתחיל יום טיול ארוך בפוקט מאשר עם ארוחת בוקר צפה, המוזמנת לפי בקשת האורח וכוללת קרואסונים טריים, מיץ וביצים בסגנון בנדיקט.

אתר המלון.

LUX North Male Atoll Resort & Villas - אטול מאלה הצפוני, האיים המלדיביים

LUX North Male Atoll Resort & Villas שבאי אטול מאלה הצפוני (North Male Atoll), מציע אפשרויות לסעודה צפה לאורחיו, ולכן הוא מקום האירוח המושלם למטיילים שרוצים ליהנות ממגוון אפשרויות של ארוחות ומנות. יתרה מכך, המלון מציע בריכות אינפיניטי פרטיות המהוות חלק מכל וילה פרטית שבהן תוכלו ליהנות מארוחות הבוקר, כך שאין דרך טובה יותר לצוף ולאכול תוך שמירה על ריחוק חברתי באותו הזמן. לצד הארוחות המפנקות על שפת הבריכה, תוכלו לבחור לאכול ולשתות גם באזור המשותף.

אתר המלון.

LUX North Male Atoll Resort & Villas, אטול מאלה הצפוני האיים המלדיביים. Booking.com,
LUX North Male Atoll Resort & Villas, המלדיביים/Booking.com

Castelli Hotel - לגאנאס (Laganas), יוון

Castelli Hotel הממוקם באי זקינתוס ביוון, הוא מקום מפלט מדהים לאורחים שרוצים להירגע וליהנות בשמש. המלון הידידותי לסביבה מציע חדרים מלאים באור טבעי ומרפסת או טרסה המשקיפות על מטעי הזיתים. אורחים יכולים לבחור גם לשהות באחד מחדרי הסופריור המפנקים, המציעים בריכות פרטיות שגם בהן אפשר ליהנות מארוחת בוקר צפה. דרך אידיאלית להתעורר ולhהנות מקרני השמש כשאתם נהנים מביצת עין.

אתר המלון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully