וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת תעופה יצרה מחלקה "לנשים בלבד" בטיסה

חברת התעופה ההודית, שעתידה להגיע גם לישראל, תשמור 6 מושבים עבור נשים שטסות לבדן, וזאת לאחר כמה וכמה מקרים של הטרדות מיניות שחוו נשים בטיסות החברה. בכיר בחרה: "זו אחריותנו להגביר את הביטחון של נשים הטסות לבדן"

מטוס בואינג 787 דרימליינר אייר אינדיה. ShutterStock
נוסעות שטסות בגפן יוכלו להרגיש נוח יותר. אייר אינדיה/ShutterStock

בישראל אנו מכירים טיסות של אל על, שבהן טסים רק גברים (לאומן בחודש תשרי), אבל חברת התעופה ההודית, אייר אינדיה, שעתידה לטוס גם לישראל בשנה הקרובה, החליטה ליצור בטיסותיה מחלקה לנשים בלבד, וזאת עקב מספר לא קטן של הטרדות מיניות שחוו נוסעות בטיסות החברה.


עוד על טיסות בוואלה! תיירות:
חרדים עיכבו טיסה לארץ כי לא רצו לשבת ליד אשה
חלון או מעבר? מה בחירת המושב במטוס אומרת עליך
להונג קונג ישיר מת"א: קתאי פסיפיק מתחילה לטוס לארץ


אייר אינדיה הודיעה בסוף השבוע, כי היא תשמור שישה מושבים בכל טיסה מקומית בהודו עבור נשים שטסות לבדן. "נשמור את השורה השלישית במחלקת תיירים עבור נשים שנוסעות לבד", אמר לאתר The Hindu בכיר בחרת התעופה, מינאקשי מאליק.

הזמנת המושבים השמורים לנשים לא תצריך תשלום נוסף, והמהלך ייצא לפועל כבר ב-18 בינואר השנה. עם זאת, נשים שטסות עם משפחתן לא יוכלו להשתמש בשירות שמציעה אייר אינדיה.

הודו היא מדינה הידועה לשמצה בכל הנוגע להטרדות מיניות ומעשי אונס של נשים, כולל תיירות, שחוו אונס קבוצתי בשנים האחרונות. ב-21 דצמבר, למשל, דיווחה נוסעת של אייר אינדיה על הטרדה מינית שחוותה במהלך טיסה ממומבאי לניוארק, ניו ג'רזי. מקרה אחר אירע ב-3 בינואר השנה, שבו דיווחה דיילת החברה על מגע לא נאות מצד נוסע, הכולל גם הטרדה מילולית, בטיסה מעומאן לדלהי.

"כחברת תעופה לאומית, אנחנו מרגישים שזו אחריותנו להגביר את תחושת הנוחות של נשים הטסות לבדן איתנו", הוסיף מאליק, "ואנו נשמור כמה מושבים עבורן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully