וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייר אינדיה תקנוס נוסעים שיעכבו המראות באלפי דולרים

חברת התעופה ההודית אייר אינדיה, שתתחיל השנה לטוס גם לישראל, תקנוס נוסעים שיעכבו טיסות עקב התנהגות בלתי הולמת בסכום של אלפי דולרים. "זיהינו שזו 'מחלה', וברגע שהיא תטופל יהיה שיפור בזמני נחיתת המטוסים", אמר דובר החברה

מטוס בואינג 787 דרימליינר אייר אינדיה. ShutterStock
תעכבו את הטיסה מלהמריא? תשלמו על זה. אייר אינדיה/ShutterStock

נוסעים שמתכוונים לעשות בעיות ולהתפרע בטיסות - כדאי שיחשבו שוב לפני שהם הולכים לעשות זאת בטיסותיה של חברת התעופה הלאומית של הודו, אייר אינדיה, שמתכוונת לטוס גם לארץ בשנה הקרובה.

אייר אינדיה הודיעה השבוע, שהיא תתחיל לקנוס נוסעים סוררים שלא יתנהגו בהתאם לפרוטוקול הנהוג ויעכבו המראות של טיסות. נוסע שיגרום לעיכוב טיסה עד שעה מזמן ההמראה, יקנס בסכום של 7,750 דולרים. אם העיכוב יהיה בין שעה לשעתיים הסכום יאמיר ל-15,500 דולרים ובכל עיכוב שיעלה על שעתיים, תקנוס החברה את הנוסע בסכום מטורף של 23,260 דולרים.

לפי אתר ה"טיימס אוב אינדיה" הסכומים הגבוהים שתדרוש אייר אינדיה מנוסעיה הבעייתים, נובעים לאחר כמה תקריות שבהן היו מעורבים חברי הפרלמנט ההודי. בחודש שעבר גרמו שני פוליטיקאים לעיכוב בטיסה בעקבות התנהגות שאינה הולמת. אחד מהם אף הכה עם סנדל דייל אוויר בן 60, שסירב לשדרג אותו בטיסה.

חברת פרלמנט אחרת עכבה את הטיסה, כשאמה שהסתייעה בכסא גלגלים, סירבה לעזוב את המושב ביציאת החירום (שהוא מרוחח יותר, אך מחייב הושבה של נוסע כשיר במצב חירום).

"חברת התעופה תיישם גם את הנוהל המחמיר, שיאפשר לצוות להתעמת עם נוסעים לא צייתנים בצרה יותר עצמאית", נכתב באתר.

בחודש ינואר השנה, "נבחרה" אייר אינדיה במקום השלישי כחברת התעופה שטיסותיה מאחרות הכי הרבה בעולם. דובר מטעם החברה אמר בזמנו, שנתוני האיחור הם "מחלה שזיהינו", והבטיח שברגע ש"המחלה תטופל", יהיה שיפור בזמני ההמראות והנחיתות של החברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully