וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוסע שיכור נזרק מהטיסה: "אני מקווה שכל המתרוממים בטיסה הזו יתרסקו"

עודכן לאחרונה: 5.9.2022 / 8:04

מהנדס כימיה עלה לטיסת אמריקן איירליינס שיכור, פלט שפע של קללות גזעניות והומופוביות וקינח בפריט מידע קטן שעלה לו במשרתו

נוסע גזען סולק מטיסת אמריקן איירליינס/צילום: טוויטר

חברת התרופות הבינלאומית גלקסו סמית' קליין (JSK), הודיעה על פיטוריו של אחד מעובדיה, לאחר שבעודו שיכור במטוס של חברת התעופה אמריקן איירליינס, החל לקלל ופלט צרור אמירות גזעניות והומופוביות. הדבר אירע כאשר המטוס התכונן לטיסת פנים מפילדלפיה לדאלאס שבארצות הברית.

העובד (שהסטטוס שלו כבר שונה כאמור ל"עובד לשעבר"), זוהה כזאכרי איסטרלי. בחברת התרופות, שהנהלתה ממוקמת בלונדון, הוחלט לפטרו בשל מה שכונה בידי החטיבה האמריקנית של החברה כ"התנהגות מעוררת גינוי שאינה משקפת את תרבות החברה שלנו".

איסטרלי, מהנדס כימיה במקצועו, זוהה בקלות לאחר שהתרברב בקול רם בפני שאר הנוסעים במטוס כי הוא מועסק על ידי ענקית הפארמה GSK.

נוסע גזען סולק מטיסת אמריקן איירליינס. טוויטר, צילום מסך
גזען, הומופוב ועכשיו גם מפוטר. זאכרי איסטרלי בתקרית במטוס/צילום מסך, טוויטר

"הומואים ליברליים"

התקרית תועדה על ידי נוסע בטיסה, והסרטון הפך להיות ויראלי והועלה כעת גם לרשת Reddit. בסרטון ניתן לשמוע את איסטרלי מכנה נוסעים אחרים "הומואים ליברליים". הנוסע שתיעד את התקרית אף ציין כי עוד לפני שהתחיל לצלם עשה איסטלרי שימוש רב בכינוי "ניגר" כלפי הדיילות.

"גבר גזען והומופוב שיכור סולק מהטיסה שלי אמש מפילדלפיה לדאלאס בגלל שהתנהג באופן לא הולם כלפי הנוסעת שישבה במושב לידו", כתב הנוסע המתעד בפוסט שלו ב-reddit.

"הוא חווה התמוטטות מדהימה כשהוא לווה אל מחוץ למטוס... הצוות התמודד עם הסיטואציה הזו בצורה פנומנלית! הצוות היה פנטסטי", הוסיף.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אמריקן איירליינס. יחצ,
אמריקן איירליינס/יחצ

"אתם מעיפים אותי מהמטוס המז*** כי אני גזען"

הסרטון מתחיל בעת שהדיילות פועלות בנחישות ובהתמדה לאתר ולאסוף את התיק שלו מתאי האחסון העליונים. איסטרלי מקלל אותן, ותוך כדי הסיטואציה אחת הדיילות מפגינה אומץ ומסייעת לו לאתר את תיקו. "ברור שאני זכר לבן שלוקח את התיק השחור, כי אני גזען", הוא צועק בסרקסטיות לעבר הקהל השבוי שלו. "אתם מעיפים אותי מהמטוס המז*** כי אני גזען. לא עשיתי כלום", המשיך.

בסופו של דבר, כאשר הוא מבין כי הוא נוחל תבוסה, אסטרלי פונה אל היציאה מהמטוס, לא לפני שהוא קורא לנוסעים עזוב את המטוס אך לא לפני שקרא לנוסעים "הומואים ליברליים" ואיחל להם: "אני מקווה שכל הנוסעים המתרוממים בטיסה הזו יתרסקו". לאחר מכן התפאר בעיסוקו, וחשף את תפקידו ואת החברה שבה הוא מועסק.

זה רק עניין של זמן עד שהגולשים שנחשפו לסרטון פעלו לזיהויו. מעבר לפיטוריו המידיים, פתחה חברת JSK בחקירת האירוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully