וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביישה נוסעים שמנים שישבה ביניהם בטיסה - ועוד זכתה לפיצוי

עודכן לאחרונה: 20.10.2022 / 8:48

נוסעת אוסטרלית נדחקה במושב אמצעי בין שני נוסעים בעלי עודף משקל, והתלוננה לחברת אמריקן איירליינס. היא זכתה בפיצוי כספי - אבל גם בתגובות נזעמות

עובד אמריקן איירליינס תקף נוסעת עם עגלה והורד מהטיסה/צילום: פייסבוק

נוסעת אוסטרלית עוררה מחלוקת בין מגיבים בטוויטר, לאחר שטענה כי זכתה בפיצוי כספי מחברת התעופה שבה טסה, בשל העובדה כי נאלצה "להיתקע" במושב האמצעי, בין שני נוסעים אחרים, כבדי משקל.

הדיילי סטאר מדווח כי האישה, סידני ווטסון, כבר משכה עוד קודם לכן תשומת לב פומבית לאחר ששיתפה בחשבון הטוויטר שלה את תסכוליה מהישיבה ליד אנשים בעלי משקל עודף במהלך הטיסה. לא מעט מגיבים פרסמו תגובות שליליות על הציוץ שלה, בו היא סיפרה על הדברים, תייגה את חברת התעופה אמריקן איירליינס וכתבה "אנחנו צריכים לדבר".

נוסעת עשתה שיימינג כי הושבה בין שני נוסעים שמנים. טוויטר, צילום מסך
הצילום שהעלתה הנוסעת: "תודה על הציוצים המצחיקים. הם גורמים לי לגחך בזמן שאני יושבת כאן גוססת בטיסה העמוסה הזו"/צילום מסך, טוויטר
נוסעת עשתה שיימינג כי הושבה בין שני נוסעים שמנים. טוויטר, צילום מסך
"סגרתי את שולחן המגש שלי והחזקתי את כוס התה שלי בין השיניים, כי המגש נוגע לה בבטן ואי אפשר להוריד אותו כמו שצריך"/צילום מסך, טוויטר

"שמנים מכדי להיות על מטוס"

בציוץ המקורי שלה, סידני כתבה: "אני כרגע - תרתי משמע - תקועה בין שני אנשים שמנים בטיסה שלי. זה ממש לא מקובל ולא בסדר. אם אנשים שמנים רוצים להיות שמנים, בסדר. אבל זה משהו אחר לגמרי כאשר עלי להיות תקועה ביניכם, עם היד שלכם מתגלגלת על הגוף שלי, במשך שלוש שעות". בהמשך, היא הוסיפה והתלוננה על "אנשים שהם שמנים מכדי להיות על מטוס".

לאחר מכן, סידני התעקשה שאנשים בעלי עודף משקל צריכים "לקנות שני מושבים או לא לטוס".
חברת התעופה אמריקן איירליינס השיבה לה בטוויטר במילים: "הנוסעים שלנו מגיעים בכל הגדלים והצורות". כמו כן, צוין כי החברה "מצטערת שלא היה לך נוח בטיסה שלך".

בנקודה זו, סידני הרחיקה לכת ושיתפה את התגובה שקיבלה מאמריקן איירליינס - הפעם במייל. בהודעת המייל היא התבשרה כי תקבל 150 דולר כמה שהוגדר "מחווה של רצון טוב".

בחברת התעופה ציינו כי לא הצליחו להעביר את הנוסעת למושב חדש. "מצטערים בכנות על כך שההנאה והנוחות של טיסתך נפגמה בגלל שלקוח אחר חרג ממקום המושב שלו". עוד מסרו לה כי הדיילות לא יכלו לבצע שינויים בסידור הישיבה. "אנו בטוחים כי את יודעת שבעתיד, תמיד תהי מוזמנת לדון בעניין כזה עם הדיילות שלנו. אם יש לנו מושבים פנויים אחרים, יתאפשר לך לזוז כדי שתוכלי ליהנות יותר מהטיסה שלך".

תשובת חברת התעופה

ואולי עדיף בכלל לצאת לקרוז?

הפיצוי לכאורה מחברת התעופה עשוי להפתיע, מאחר שרבים מהמגיבים בטוויטר האשימו את סידני ב"שיימינג שמנים פומבי" ועל כך שהיא נעדרת כל חמלה. מגיבים אחרים אמרו כי ל"אנשים (בעלי משקל עודף) מגיע לטוס מבלי לשלם תוספת".

עם זאת, רבים מהמגיבים כינו את האירוע כולו "הזוי", ואחרים טענו כי 150 דולר לא באמת יכולים לפצות על החוויה הזו.

לא אחת, טענו משפיענים בעלי משקל עודף כי מושבי המטוסים אינם מתאימים לאנשים גדולים, וכי במקרים אלו יתאימו יותר נסיעות בקרוזים. זאת בזכות נגישות טובה יותר, חדרים מרווחים ופחות שיפוטיות מאשר במטוסי נוסעים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully