וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חג ללא תשלום: פעילויות חינם לילדים בחול המועד סוכות

בין בליל האטרקציות והפעילויות לילדים בסוכות וחול המועד, יש גם לא מעט אירועים בחינם. הנה מגוון של פעילויות לילדים ומשפחות בחופשת סוכות 2022 שלא יעלו לכם שקל

תערוכה של גוסטב קלימט במדעטק/צילום: עידו קגן, SET VEXY

כל הארץ

סוכות בעתיקות
רשות העתיקות שמחה להזמין אתכם לחגוג את חג הסוכות הזה באתרי העתיקות. בואו לקחת חלק בחשיפת העבר בחפירות ארכיאולוגיות, בסדנאות וסיורים ברחבי הארץ: נחפור את בני ברק הקדומה ואת אושה העתיקה, נצלול אל "מסע בזמן" - פסטיבל שימור אתרים היסטוריים באשקלון, ניצור פסיפסים במבצר שוני ונחגוג פסטיבל בסאג'ור.
מתי: בחול המועד
כמה: חינם
איפה: בכל רחבי הארץ
לפרטים נוספים: דף הפייסבוק של רשות העתיקות

מסיבה של הטבע בקניוני עזריאלי
קניוני עזריאלי מביאים את הטבע לקניונים עם מתחמי תוכן ושפע פעילויות ואטרקציות לכל המשפחה. בתוכנית: מתחמי פעילות באווירת טבע הכוללים מתחם אינטראקטיבי - חוקרי טבע בליווי שומר יער, סדנאות יצירה D.I.Y, אוכלים בשטח ופלנטריום - חיבור הטבע לשמי הלילה וסקירת הגלקסיה.
מתי: 13-11 באוקטובר, 18:00-12:00
כמה: חינם
איפה: בכל קניוני עזריאלי בפריסה ארצית
לפרטים: https://www.azrielimalls.co.il/

סוכות במרכזי BIG
בחול המועד יתקיימו במרכזי BIG ובקניוני FASHION BIG מגוון אטרקציות לילדים ולכל המשפחה. בין השאר, מתחם ענקי לכל המשפחה עם פעילויות לילדים ומתחמים שונים של נינג'ה, גיימינג, לייזר טאג, יצירה, בניית לגו, עמדת טיק טוק, עמדת איפור ומתחם לקטנטנים הופעות ועוד.
מתי: 13-11 באוקטובר
כמה: חינם
איפה: במרכזי BIG ברחבי הארץ.
לפרטים: האינסטגרם ו/או הפייסבוק של כל מרכז BIG או קניון BIG FASHION

חג ביערות ישראל
קרן קימת לישראל מזמינה אתכם לחגוג את החג ביערות ברחבי הארץ עם מגוון פעילויות והפעלות לכל המשפחה בחול המועד סוכות.
מתי: בחול המועד
כמה: בחינם
איפה: יער אילנות, פארק הירדן, יער בן שמן, פארק גורן, פארק התכלת, פארק העמקים, יער חורשים, יער יתיר, יער המלאכים, גילת וגן יערני ארכיאולוגי כברי
לפרטים: "קו ליער" בטלפון: 1-800-350-550 או באתר האינטרנט

קניון עזריאלי תל אביב.. יחצ עזריאלי,
קניון עזריאלי תל אביב/יחצ עזריאלי

אזור הצפון

פסטיבל סוכות של תיירות עין זיוון
תיירות קיבוץ עין זיוון מזמינה ליהנות בפסטיבל סוכות הראשון, שיתקיים בפארק הוולקני במחצבת אביטל, שבצפון רמת הגולן (בסמוך לקיבוץ עין זיוון). בתוכנית: סיורים ופעילויות לכל המשפחה ללא תשלום, פוד-טראקים מקומיים, דוכני תנובת הגולן, מופע קרקס, ועוד. בנוסף, בכל חצי שעה יצא שאטל אל מטעי בוסתן "בראשית" הסמוך, לקטיף עצמי של תפוחים (ללא תשלום).
מתי: 13-11 באוקטובר, 16:00-10:00
כמה: כניסה חינם
איפה: פארק וולקני אביטל
לפרטים: https://www.enzivan.co.il/

סוכות בתחנת הרכבת ההיסטורית של צמח
תחנת הרכבת ההיסטורית של צמח (בשיתוף עם המועצה לשימור אתרי מורשת בישראל, והמכללה האקדמית כנרת), מציעה מספר פעילויות וסיורים מודרכים בתחנה: "המציאות עולה על כל קרון" - מרחב בריחה לילי בתחנת הרכבת ההיסיטורית של צמח."רכבת לילה לדמשק" - טיול עששיות לאורך מסילת הרכבת, בעקבותיו של המרגל הבריטי ריצ'רד מאונסל שריגל לטובת הבריטים. "כאן תחנת צמח איך אני נשמע?" - פעילות בתחנת רדיו של אגודת חובבי הרדיו בישראל וסיורים חינם בתחנה במסגרת 'שבת ישראלית'.
מתי: חול המועד
כמה: חינם, ברישום מראש
איפה: תחנת הרכבת ההיסטורית של צמח (בסמוך לכנרת)
לפרטים: דורון: 050-4066800 / זיו: 04-6653786

מטיילים ומפליגים: סוכות בכינרת
איגוד ערים כינרת ורשות ניקוז ונחלים כינרת מזמינים בחג סוכות להצטרף לטיולים במסלולים מודרכים, במקטעים שונים ב'שביל סובב כינרת' ולהפלגה חווייתית בספינת 'המעבדה השטה'. על הספינה מותקן ציוד דיגום ומדידה, המדגים את עבודתם של חוקרי ימים ואגמים.
מתי: 12-11 באוקטובר
כמה: הסיורים בחינם. הפלגה: 40 ש"ח (מגיל 3)
איפה: מוקדים שונים סביב הכינרת
לפרטים: הרשמה מראש, https://kineret.org.il/

צעדת קצרין
צעדת קצרין והגולן ה-3 תתקיים השנה בסימן שילוב והכלה בחברה הישראלית, לצד מופע מרגש של להקת שלווה (בשעה 13:00). הצעדה מיועדת לכל המשפחה ותכלול שלושה מסלולים (משפחתי, עממי ומיטיבי לכת). במסלולים יתקיימו תחנות הפעלה בסימן הכלה ושילוב בחברה הישראלית, תחנות טבע וסביבה ועוד.
מתי: 13 באוקטובר מ-10:00
כמה: חינם
איפה: יער קרן קימת לישראל, בסמוך לפארק קצרין העתיקה
לפרטים: בהרשמה, https://mkgolan.co.il/events/207/

סיורים במפעל הסנדלים "שורש"
במפעל סנדלי שורש בטירת כרמל פותחים בסוכות את המקום לביקורים, ומציעים סיור שבו תראו איך מייצרים בעבודת יד את הסנדל הכי ישראלי - מכבישת הגומי, דרך תפירת הרצועות ועד לסנדל שורש המיוצר בעבודת יד. הסיורים באורך של כחצי שעה, לקבוצות קטנות עד 10 אנשים. מתאים למשפחות עם ילדים מגיל 6, בתיאום מראש ובהרשמה מוקדמת.
מתי: 13-11 באוקטובר ב-10:00, 12:00 ו-14:00.
כמה: חינם
איפה: מפעל סנדלי שורש, תנופה 7, טירת כרמל
לפרטים: הרשמה בטלפון 04-8136401 או במייל oshrit@sourceoutdoor.com

פסטיבל השוקולד בנוף הגליל
שפע של סדנאות, חוויות, מיצגים ופעילויות סביב נושא השוקולד. בין השאר, יוצעו 15 סדנאות שונות, שולחנות פונדו, ומגוון ענק של אטרקציות לצד מופעים במתחם האמפי-פארק, מגוון ענק של מתקני משחק ושעשועים ואטרקציות במחיר סמלי.
מתי: אירוע פתיחה ב-11 באוקטובר מ-19:00 ו-13-12 באוקטובר, 18:00-11:00
כמה: חינם
איפה: מתחם "נופארק", נוף הגליל
לפרטים: אתר עיריית נוף הגליל

פסטיבל הבועות של סוכות בקריית אתא
קניון שער הצפון קריית אתא מציג בסוכות: מיצגי ענק מתנפחים, מחזמר וקרקס מקפיצים, עמדות יצירה בנושא בועות, מתחם מתנפחים ענק, אמני רחוב, כוכב הילדים הדוד חיים
מתי: 13-11 באוקטובר, 19:00-10:00
כמה: כניסה חינם
איפה: קניון שער הצפון, קריית אתא
לפרטים: https://www.shaar-hatsafon.co.il/

פסטיבל סוכות בקרית אתא
עיריית קרית אתא תקיים פסטיבל אוכל, בירה ומוסיקה קצבית וסוחפת ללא עלות כשעל הבמה יופיעו דודו טסה, בניה ברבי, להקת מרסדס בנד, להקת חתולי רחוב ודי ג'יי תומר ווינר.
מתי: במהלך חול המועד. הפסטיבל בן היומיים יתקיים בתאריכים 12-13.10.22, בין השעות 18:00-23:00.
כמה: חינם
איפה: פארק השעשועים והספורט, רחוב נתן שפריצר

טיול משפחתי שביל סובב כנרת. יח"צ תקשורות, מערכת וואלה! NEWS
טיול משפחתי בשביל סובב כנרת/מערכת וואלה! NEWS, יח"צ תקשורות

אזור המרכז

סוכות בקניון עופר לב חדרה
קניון עופר לב חדרה מציע בחול המועד את המופע "רוקדים סוכות", סדנת הכנה קישוטים לסוכה, סדנה מתוקה מבצק סוכר, מופע סוכת החלומות, סדנת עיצוב מובייל לסוכה, מופע אירית הצבעית, מופע עמי ותמי וסדנת הכנת צלחות קיר.
מתי: 18-10 באוקטובר
כמה: חינם
איפה: קניון עופר לב חדרה
לפרטים: https://myofer.co.il/malls/lev-hadera/events

נשים עושות שלום
הציבור הרחב (כולל משפחות), מוזמן לאירוע משותף של תושבי קיבוץ מצר ותושבי כפר מייסר בסימן של שלום, סובלנות וכבוד הדדי. האירוע הוא ביוזמת תנועת "נשים עושות שלום" והוא חלק מפרויקט "יד לשלום בשביל השלום". האירוע יסמן את הסרת הלוט מהפסל הראשון שיהווה נק' שלום מסומנת ראשונה "בשביל השלום", פרויקט שאפתני של "נשים עושות שלום" שמטרתו סימון דרך 'בשביל השלום' מצפון הארץ ועד דרומה. באירוע תתקיים פעילות לילדים בחסות קק"ל, צעדה ססגונית לכיוון אתר הפסל ובשיאו של האירוע טקס הסרת הלוט וחנוכת פרויקט יד לשלום בשביל השלום.
מתי:11/10 בשעה 09:00.
כמה: חינם
איפה: הכפר מייסר
להרשמה, הסעות ופרטים נוספים: https://womenwagepeace.smarticket.co.il/?fbclid=IwAR2GhBaIxIaxuCzUxUOHntHds5lKjy7WeCogZoREAdScSl20jTxic_3Uf_4


פסטיבל צבע וטבע בהרצליה
חגיגה לכל המשפחה: מתחילים עם הופעה של כוכבי הילדים חיפזון וזהירון - שלושה ימים של חגיגת צבעים, ריחות וטעמים. מכינים פיתות בטאבון וכובשים חמוצים בסוכת הבישול, סדנאות שזירת פרחים והכנת בשמים בסוכת הפרחים. הירקות והפירות האהובים עלינו יהפכו להדפס ולטקסטורה ייחודית בסוכת ההדפסים.
מתי: 13-11 באוקטובר, 18:00-12:00
כמה: כניסה חינם
איפה: קניון שבעת הכוכבים הרצליה
לפרטים: https://7star.co.il/

פסטיבל וודסטוק לילדים בנתניה
מסיבת וודסטוק מדליקה עם מסך ענק שעליו יוקרנו סרטוני ג'אסט דאנס. כאשר בבוקר תנחה את המתחם רקדנית מקצועית שתערוך תחרויות ריקודים נושאות פרסים ואחה"צ תתקיים סדנת חישוקים. מתחם הקומה העליונה יכלול מרחבי יצירה.
מתי: 13-11 באוקטובר, 14:00-11:00 ו-19:00-16:00.
כמה: כניסה חינם
איפה: קניון עיר ימים נתניה
לפרטים: https://www.iryamim-mall.co.il/

הפנינג אימוץ כלבים: מצרפים חברים לאושפיזין
קניון באר יעקב בשיתוף השירות הווטרינרי העירוני, יקיים הפנינג אימוץ כלבים מיוחד שיתקיים בשיתוף השירות הווטרינרי העירוני של לוד. באירוע, יוכלו המבקרים לצפות בעשרות כלבים נטושים ולהעניק להם בית חם.
מתי: 13 באוקטובר
כמה: חינם
איפה: קניון באר יעקב

פסטיבל רמלה עיר עולם 2022
עשרות אמנים, יוצרים ומוזיקאים ביניהם עדן בן זקן, אודיה, אבי אברומי, משה פרץ, עידן יניב, אתניקס, יובל המבולבל ועוד - יתארחו בפסטיבל במופעי חינם. בנוסף, פעילויות והצגות לקטנטנים, אירועי מורשת להכרת הקהילות השונות שבעיר, מופעי בוקר, מתחם אוכל רב תרבותי, סיורים בעיר ועוד.
מתי: 13-11 באוקטובר
כמה: עד 20 ש"ח. המופעים בחינם
איפה: ברחבי העיר רמלה
לפרטים: https://ramle.org.il/

פסטיבל קולינרי-תרבותי בבאקה אל גרביה
באקה אל גרביה תארח בחוה"מ את פסטיבל דארנא, פסטיבל קולינרי-תרבותי רחב-היקף שיציע מגוון פעילויות לכל המשפחה בדגש על קולינריה ותרבות ויספר את סיפורה של באקה אל גרביה מתוך כבוד לפולקלור העממי, לתרבות ולאנשיה כמו גם לריחות, לטעמים ולהווי שלה.
מתי: 14-13 באוקטובר, 23:00-17:00, 15 באוקטובר 17:00-11:00.
כמה: כניסה חינם. חלק מהפעילויות בתשלום
איפה: באקה אל גרביה, צפון השרון: במגרש הכדורגל המרכזי ובמרכז העיר (רחוב אלקודס)
לפרטים: https://eretz.negev-galil.gov.il/html5/?_id=14326&did=4602&G=14326

יריד אומנים ראשון במתחם עמי דאון טאון
לאורך יומיים יקושט מתחם עמי דאון טאון בפתח תקוה בדוכני יריד אומנות מעוצבים ויצירתיים, אומני גרפיטי מקצועיים יציירו ב"LIVE" על קירות לעיני העוברים והשבים, קיר ציור ענק יוקדש לאומנים צעירים שיוכלו להגיע ולצייר עליו, גלריה נודדת תציג ציורי אומנות בתערוכת פופ-אפ ייחודית ולטובת הילדים יוקם מתחם יצירה עם סדנאות.
מתי: 11-12.10
כמה: חינם
איפה: מתחם עמי דאון טאון פתח תקוה
לפרטים: בפייסבוק "מרכז קניות עמי דן טאון"

פסטיבל מוזות בשוהם
פסטיבל "מוזות בשוהם" ייארח את אביב גפן, זהבה בן, התקווה 6 ויסמין מועלם. האחים אריאל יארחו את דורי בן זאב לשיחה ולשיריו של מאיר אריאל; הזמרת לאה שבת תשיר ותשוחח עם הסופרת יוכי ברנדס; משה להב והטיש הגדול; חבורת הזמר "שוהם בשיר" תארח את נורית הירש, קונסרבטוריון שוהם יארח את המוסיקאי שי זורניצר למופע מחווה לאלון אולארצ'יק והזמרת המקומית חגית סאסי. בנוסף יהיו מתחמי ילדים, סוכת ארט ועיצוב, מיצג "בית הקוביה" של האמן יעקב ששון; ומופעי אמנות מגוונים על פיגומים - "דיאלוג בין מרפסות".
מתי: 13-12.10 משעה 17:00
כמה: חינם
איפה: גן החבל, שוהם
לפרטים נוספים: www.hamesh.co.il

פסטיבל ליצנות בנתניה
חגיגה גדולה וצבעונית תהיה בעיר בחג עם קיומו של פסטיבל נתניה הבינלאומי לתיאטרון רחוב וליצנות, יתקיימו שלל מופעי אקרובטיקה, פסלים חיים, ליצנות ולהטוטנות, חגיגה אמיתית ושמחה לכל המשפחה.
מתי: 13-11.10
כמה: חינם
איפה: ערב פתיחה ברחבת הגלריה על הצוק ב-11.10, ב-12-13.10 בכיכר העצמאות, 18:00.

פסטיבל וודסטוק לילדים צבע וטבע בהרצליה. מוגו' הפקות,
פסטיבל וודסטוק לילדים בנתניה/מוגו' הפקות

תל אביב

"זומו המוזיאון שבדרך" מגיע ליפו
עיריית תל אביב-יפו מביאה את זומו, המוזיאון שבדרך, ליפו ד'. בחול המועד סוכות יארחו הרחובות, החצרות והבניינים של השכונה הכי מגוונת בתל אביב-יפו 40 עבודות מקוריות, מבוססות קהילה, של מיטב אמני ישראל. העבודות יושקו בפסטיבל אמנות ענק ובמסיבות שכנים מקומיות, סדנאות יצירה לכל המשפחה וסיורים פרפורמטיביים בשכונה.
מתי: 15-12 באוקטובר (ד'-ה' 22:00-17:00, ו' 16:00-11:00)
כמה: חינם
איפה: שכונת יפו ד' בתל אביב
לפרטים: https://zumu.org.il/home/

פסטיבל יפו ה-16 להצגות ילדים ולכל המשפחה
מה בתכנית: בחודש אוקטובר, במהלך חופשת סוכות תיאטרון יפו, במה לתרבות ערבית-עברית, יקיים כמיטב המסורת את את פסטיבל יפו ה-16 לילדים ולכל המשפחה. כמידי שנה מקיים הפסטיבל מגוון הצגות בשעות הבוקר עד אחה"צ שנפרשות על משך של שלושה ימים. ההצגות הן בשפה העברית, ערבית, דו לשוניות, ולעיתים גם ללא מילים או בג'יבריש. הפסטיבל מציע תוכן איכותי, מהנה, סוחף ובעל משמעות רבה להורים וילדים במחיר שווה לכל נפש בימיה האחרונים של חופשת סוכות. הילדים שמגיעים להצגות נחשפים אל עולמו של האחר והשונה מהם - שמדבר שפה שונה משלהם כזו שאינם יכולים להבין ומתחברים אל סביבתם באמצעות צבעים, צלילים, הבעות ועוד מחוות בימתיות שמייצרות בנפשם אמפתיה, הבנה וסקרנות.
מתי ואיפה: בתאריכים 15,17,18.10 בתיאטרון יפו
כמה: מלווה: 40 ש"ח, ילד: 50 ש"ח, מופעי חוצות בחינם
פרטים נוספים וכרטיסים: https://www.jaffatheatre.org.il/' target='_blank'>https://www.jaffatheatre.org.il/

האושפיזין של דיזנגוף סנטר: "רחוב סומסום"
לרגל עליית העונה החדשה של "רחוב סומסום" - תכנית האירוח של אלמו" בערוץ הופ! בחג הסוכות, דיזנגוף סנטר יארח את כוכבי התוכנית האהובה, ויבנה את תפאורת אולפן האירוח המקורית מהטלוויזיה. לגיל 7-3.
מתי: 13-11 באוקטובר, 17:00-11:00, 14 באוקטובר 14:00-10:00
כמה: חינם
איפה: גשר "ברוריה" בקומה 2, דיזנגוף סנטר, רחוב דיזנגוף 50, ת"א
לפרטים: אתר דיזינגוף סנטר

הקפות שמחת תורה מוזיקליות בנמל ת"א
נמל תל אביב ובית תפילה ישראלי מזמינים אתכם לרקוד ולשמוח ביחד עם כל המשפחה בהקפות שמחת תורה מוזיקליות. האירוע יחל בטקס סיום ותחילת קריאת התורה מבראשית והקהל מוזמן להצטרף בשירה ובריקוד לצלילי להקת הכלייזמר של בית תפילה ישראלי.
מתי: 16 באוקטובר, 17:30
כמה: חינם
איפה: בדק המרכזי (ליד הקרוסלה), נמל תל אביב
לפרטים: https://www.namal.co.il/

תערוכת Save the Beach Exhibition
עמותת צלול ובירה קורונה משיקים תערוכה משותפת בנמל תל אביב, עם מיצב אנשי הפלסטיק שיצרה האמנית הדס דיאמנט, שנעים בשלל מצבים יומיומיים שגרתיים. המבקרים מוזמנים לעבור להתבונן מקרוב, להבין ולדעת מה אנחנו משליכים לחוף ולים להבין מה קורה לפסולת ולאשפה לאחר השלכתה, וכיצד היא מזהמת ופוגעת בסביבה ובחי. כל הפלסטיק והאשפה שמהם הוכנו הדמויות נאספו במסגרת מבצע ניקוי חופים בסיוע מתנדבים מכל רחבי הארץ, כשהמטרה לעורר במבקרים רגש ואי נוחות כדי להעלות את המודעות לחשיבות השמירה על הים וחופיו מזיהום פסולת הפלסטיק.
מתי: 6-18.10
כמה: חינם
איפה: נמל תל אביב, ארגז החול והקרוסלה

רחוב סומסום בדיזנגוף סנטר. שרון דבורקין,
רחוב סומסום בדיזנגוף סנטר/שרון דבורקין

ירושלים והסביבה

פסטיבל עין כרם
פסטיבל עין כרם מציע עשרות פעילויות ויתרחש ברחובות השכונה, בבתים ובחצרות. 3 ימים של הופעות רחוב, בתים פתוחים, סיורים, מוזיקה בסמטאות, אנסמבל מוזיקה קאמרית, הרצאות, מפגשים ספרותיים, אוכל, תרבות, דוכני מכירה ויצירה, מוזיקת עולם, תיאטרון ילדים ועוד. אירוע הנעילה: קבלת השבת המסורתית.
מתי: 14-12 באוקטובר
כמה: חינם
איפה: ברחבי שכונת עין כרם בירושלים
לפרטים: https://einkeremfestival.co.il

הסוכה הגדולה בעולם - בירושלים
סוכת ראש העיר ירושלים המרהיבה בכיכר ספרא, היא הסוכה הגדולה בעולם. שטחה 800 מ"ר והיא מארחת עד 650 איש בו זמנית. בסוכה מבקרים רבבות אושפיזין מדי יום, תושבי ירושלים ואורחיה מכל המגזרים, והיא מציעה שלל פעילויות לכל המשפחה בכניסה חופשית בכל ימי החג: סדנאות והפעלות, הצגות ומופעי מוזיקה ועוד.
מתי: 16-10 באוקטובר, 23:00-10:30
כמה: חינם
איפה: כיכר ספרא, ירושלים
לפרטים: https://www.jerusalem.muni.il/

פסטיבל "סוכות באגם" במעלה אדומים
סוכות של מופעים במעלה אדומים, עם מיטב האמנים במוזיקה הישראלית ובהם עידן עמדי, זהבה בן, רביב כנר, הפרויקט של רביבו, רינת גבאי ומשפחת אליהו. בנוסף יופיעו אמנים מקומיים, יערך מופע לכבוד חג הסהרנה ויתקיימו מגוון פעילויות לילדים.
מתי: 12-11 באוקטובר משעות הצהריים עד הלילה
כמה: חינם
איפה: פארק "שמיר", מעלה אדומים, על שפת האגם בכניסה לעיר
לפרטים: https://www.maale-adummim.muni.il/articles/item/566/

צעדת ירושלים הבינלאומית ה-67
אירוע הספורט העממי הגדול בישראל, בהשתתפות כ-40,000 צועדים מהארץ ומהעולם. הצעדה תצא לדרך בשעה 7:00, בשלושה מסלולים בדרגות קושי שונות בשבילים היפים הסובבים את ירושלים. החל מ-10:00: הפנינג ענק בגן סאקר בו יפעלו במות ומתקנים בכל רחבי הגן לרבות מופעי מחול וזמר, הצגות לילדים, פארק מתנפחים, קרקס, סדנאות יצירה, ומופע מרכזי הפרויקט של רביבו.
מתי: 13 באוקטובר, מ-7:00
כמה: חינם
איפה: גן סאקר ורחבי ירושלים
לפרטים: https://www.jerusalem.muni.il/' target='_blank'>https://www.jerusalem.muni.il/

סוכות ברחבי השומרון
שפע של אירועים ממתינים למטיילים ברחבי השומרון: הפנינג "צעדת השומרון" המיועד לכל המשפחה, פסטיבל "המרפסת של המדינה" בפדואל הכולל עפיפוניאדה ועמדות משחק, פסטיבל חג במעיינות של נחל קנה הכולל טיולים ועמדות יצירה, פסטיבל האוכל "שומרון טעים להכיר" ועוד.
מתי: מועדים שונים בחול המועד
כמה: בהתאם לפעילות. אירועים רבים בחינם
איפה: מוקדים שונים בשומרון
לפרטים: https://www.shomron.org.il/

צמיחה ישראלית בסוכת נשיא המדינה
כמיטב המסורת, נשיא המדינה יצחק הרצוג ורעייתו מיכל, יזמינו את אזרחי ישראל, לראשונה בכהונתם, להתארח בסוכתם. המבקרים ייהנו מקיר טיפוס ענק המבטא את עתיד החקלאות הישראלית, קיר גרפיטי ויצפו בשני מופעים העוסקים במשבר האקלים, כאשר המופע האינטראקטיבי משלב טכנולוגיה ותפאורה ייחודית. המבקרים יוכלו לשחק במשחק 'סולמות ונחשים גדול במיוחד המספר את סיפורו של משכן נשיאי ישראל ויוכלו להנות מעוד מגוון רחב של פעילויות.
מתי: 13.10 בין השעות 10:00- 15:30
כמה: בחינם
איפה: הכניסה מרחוב הנשיא 3, ירושלים, תתאפשר בהצגת תעודת זהות או דרכון בלבד

הרפתקק"ל לכל המשפחה בחבל בנימין
משחק הרפתקאות משפחתי וחוויתי בסגנון "המרוץ למיליון", בין נופים, אתרי טבע ומורשת בחבל בנימין. עושים את המסלול של המשחק עם הרכב כאשר המשפחה עוברת מתחנה לתחנה לפי האפליקציה. בכל תחנה יחכו חידות ומשימות ערכיות.
מתי: 12-13/10, בין השעות 10:00-17:00.
כמה: חינם, הרשמה באתר.
איפה: תחנת היציאה ב"חוות כנען", צמוד למחלף השומרוני הטוב בכביש 1 - כביש ירושלים ים המלח.
לפרטים: https://gobinyamin.co.il/

יריד העיצוב במעלה אדומים
במשך כל חוה''מ סוכות יתקיים פסטיבל עיצוב מתחם DCITY במעלה אדומים, שבו גם רכבת מיוחדת לילדים שסובבת סביב המתחם, מתחם מתנפחים ענק והפנינג לילדים, עמדות פעילות לילדים, סדנאות תיפוף וג'אנגלינג.
מתי: 10-16.10
כמה: בחינם
איפה: כתובת מתחם DCITY דרך ימית 10, מישור אדומים
לפרטים: https://d-city.co.il/

סוכות במטע של לוחם הימ"מ
חמישה חודשים לאחר שנהרג בהתקלות עם מחבלים בג'נין, מזמינה אפרת רז , אשתו של לוחם הימ"מ רנ"ג נעם רז ז"ל, להפנינג מיוחד במטע של נעם ביישוב קידה שבבנימין. המטיילים יזכו לחוויה חד פעמית הכוללת יצירות מזיתים ושמן, בישולי שדה, תלבושות קדומות, לימוד עבודת המסיק ועוד שלל פעילויות לכלל המשפחה.
מתי: יום רביעי 12/10/22
כמה: חינם
איפה: הישוב קידה שבבנימין
לפרטים נוספים: 0733744428

סוכה בכיכר ספרא. עיריית ירושלים,
הסוכה הגדולה בעולם, בירושלים/עיריית ירושלים

אזור הדרום

פסטיבל "סוכה למחשבה" בשדרות
הפסטיבל מזמין את המבקרים למגוון פעילויות במתחם "סוכות למחשבה", המכיל סוכות תוכן מעוצבות, מיוחדות ועשירות בתכנים הקשורים לחג הסוכות. מעבר לסוכות המחשבה, יהיו בפסטיבל גם סדנאות ומופעי קרקס, תיאטרון רחוב, אמנים ומיצגים. השנה חוזר גם יריד העסקים הכולל דוכנים מתוצרת העוטף - דוכני מזון, תוצרת חקלאית טרייה, מתנות ומוצרים.
מתי: 13-10 באוקטובר, 17:00-11:00
כמה: חינם
איפה: פארק עזריאלי שדרות
לפרטים: https://www.e-sderot.org.il/

פסטיבל הצגות הילדים הבינלאומי באר שבע
מגוון הצגות, סדנאות, דוכני רחוב, הפעלות, מפגש עם היוטיובר דילן דרור בנושא חרמות, מופעי קרקס, מגוון מוקדים ברחבי העיר העתיקה בבאר שבע, מופעי רחוב של אמנים מהארץ ומחו"ל ועוד. השנה יתקיים הפסטיבל בסימן "אומרים די לחרם!" ובמסגרתו תעלה לראשונה על הבמה בפרימיירה חגיגית ונוצצת, ההצגה "זה לא הסיפור שלי".
מתי: 13-11 באוקטובר, 15:30-10:00
כמה: מרבית המופעים בחינם, למעט ההצגות המרכזיות.
איפה: במתחם מרכז הצעירים בבאר שבע ובמוקדים נוספים ברחבי העיר העתיקה
לפרטים: https://www.b7ct.co.il/

פסטיבל הבירה אילת
הפסטיבל יציג את טיילת הבירה הארוכה בישראל, עם עשרות מותגים מהארץ מהעולם - החל מן כמה מהמבשלות הגדולות בעולם, דרך מבשלות בוטיק ישראליות ועד בירות מיוחדות לסקרנים. לצד הבירות יחכו גם הופעות חיות שוות במיוחד של היהודים, בלקן ביט בוקס, רמי קלינשטיין וכנסיית השכל, וגם של להקות מקומיות.
מתי: 13-10 באוקטובר, מ-19:00
כמה: כניסה חינם
איפה: פנינת אילת, טיילת אילת
לפרטים: https://eilat.city/event/30089

פסטיבל קפה ומוזיקה ברהט
עיריית רהט באמצעות המתנ"ס והחברה הכלכלית יקיימו לראשונה פסטיבל קפה ומוזיקה בעיר הבדואית הגדולה בישראל. בפסטיבל תוכלו ליהנות מחוויה בדואית אותנטית, להיחשף לתרבות מרתקת, לצלול לעולם הקפה הבדואי וסיפורי המסורת סביבו, לפגוש אנשים וטעמים ייחודיים באוהלים בדואים ענקיים. בנוסף, קיר גרפיטי ענק ליצירה משותפת, גלריית אמנות ועוד.
מתי: 15-13 באוקטובר, 21:30-17:00
כמה: חינם
איפה: רהט
לפרטים: בפייסבוק "תפדלו - החוויה הבדואית ברהט"

פסטיבל "מסע בזמן" באשקלון
אשקלון, אחת מהערים העתיקות בעולם, מזמינה אתכם למסע מרתק בזמן דרך אלפי שנים באתרים ההיסטוריים הפזורים בעיר. הפסטיבל מציע סדנאות יצירה, הכנת פסיפס, מטבעות, צמיד הלניסטי, ציור על אריחים, סיורים היסטוריים וסיורים קולינריים בעיר העתיקה והחדשה של אשקלוןועוד שפע של פעילויות מדליקות בסימן העבר. בנוסף, יתקיימו הופעות של אוטופעם, הופה היי, שומר הסף וליצן החצר ומופעים של כוכבי הילדים, רוי בוי ומיכל הקטנה.
מתי: 11-12.10
כמה: כל הפעילויות כולל המופעים בחינם, סיורים הקולינריים והיסטוריים בעלות של 10 ש"ח.
איפה: ברחבי העיר
לפרטים והרשמה: https://bit.ly/3dQMTRV

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully