וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלאסי למטיילי סולו, אבל לא רק: הטינדר של עולם התיירות

עודכן לאחרונה: 28.9.2022 / 10:46

מחליקים ימינה ושמאלה על תמונות של מטיילים אחרים, מקבלים מידע פרקטי על אטרקציות וגם פוגשים מטיילים מכל העולם פנים-אל-פנים. הצצה אל אפליקציית הטיולים OfftheGrid שהושקה בתחילת החודש. והיא גם חינמית

חופרות - למחוק או לא למחוק (את הטינדר): מתי ואיך תבררי את סטטוס היחסים שלכם/מערכת וואלה!

זה היה רק עניין של זמן עד שהיא תגיע: הכירו את OfftheGrid, אפליקציה חדשה לטלפון הנייד המיועדת למטיילים ומשלבת את כל מה שקשור לתאוות הנדודים, לתמונות של חופשות מעוררות קנאה וגם מידע פרקטי על אתרים, מפה מקוונת ואפילו אופציית ההחלקה ימינה ושמאלה, ממש כמו בטינדר.

בחורה בחופשה על יאכטה. ShutterStock
OfftheGrid מיועדת למטיילים ומשלבת את כל מה שקשור לתאוות הנדודים/ShutterStock
אפליקציית OfftheGrid. אתר רשמי, צילום מסך
לעקוב אחר מטיילים אחרים ואפילו לערוך מפגשים פנים-אל-פנים. אפליקציית OfftheGrid/צילום מסך, אתר רשמי

יותר נוף, פחות סלפי

אתר Formmer's מדווח כי האפליקציה, שהושקה בתחילת החודש, מאפשרת למשתמשים להעלות ולהגיב על תמונות וסרטוני חופשה של משתמשים אחרים, לשתף פרטים על הטיולים הצפויים שלהם, למצוא השראה ליעדים, לעקוב אחר מטיילים אחרים, ואפילו לערוך מפגשים פנים-אל-פנים.

רק לשם הדוגמה, הלשונית Discover באפליקציה, תאפשר לכם להביע את הדעות שלכם על תמונות של אחרים על ידי החלקה ימינה או שמאלה. נכון, ייתכן שפה ושם תתקלו בסלפי, אבל רוב התמונות מציגות לראווה נופים דרמטיים, מבנים מפורסמים וסצנות מיוחדות אחרות שצולמו ביעדים ברחבי העולם. אבל בשונה מטינדר, ההחלקה ימינה ושמאלה לא קשורה לרומנטיקה. במקום זה, כל החלקה תביא לכם מטבע וירטואלי של האפליקציה. ברגע שיש שלכם עשרה מטבעות, תוכלו לקבל גישה לאזור מתחת לתמונה שאתם אוהבים, ושם תקבלו מידע נוסף על המקום שבו היא צולמה, כולל מפה, תיאור קצר ורשימה של האטרקציות הסמוכות למקום. לאחר מכן, תוכלו להכניס את התמונה הזו למועדפים שלכם ולחזור אליה מאוחר יותר, כאשר תתכוננו לנסיעה הבאה שלכם.

כמובן, אותם מטבעות הן הדרך של מפתחי האפליקציה לגרום לכם להחליק ימינה ושמאלה, אך יש גם אפשרות לרכוש מטבעות בכסף ממשי.

אפליקציית OfftheGrid. אתר רשמי, צילום מסך
האפליקצייה מאפשרת להעלות ולהגיב על תמונות וסרטוני חופשה של משתמשים אחרים/צילום מסך, אתר רשמי

להיפגש ב"עולם האמיתי"

החלק של המפגשים ב"עולם האמיתי" מצוי בלשונית Trips, ושם יכולים המשתמשים לפרסם את התאריכים והמיקומים של החופשות שלהם, ולשלוח הודעות למטיילים אחרים לצורך מפגשים.

לאפליקציה יש מספר אמצעי בטיחות הכוללים אימות של פרופיל המשתמש, אך עדיין אין בה בדיקת רקע אישית, כפי שקורה באפליקציות מסוימות להיכרויות. לכן, מומלץ להיות זהירים בתקשורת הבינאישית שלכם, במיוחד בכל מה שקשור לפגישות - ובמיוחד אם אתם מטיילים לבד.

מייסד המיזם, אית'ן סרבנטס, מספר כי אחת הסיבות לפיתוח האפליקציה היא הרצון לסייע למטיילי סולו הנעים לבדם בדרכים ומחפשים חברה. באופן טבעי, מטרה נוספת היא לספק מידע וכלי תכנון יעילים עבור משתמשי אינסטגרם שמעוניינים לבקר בכמה מהמקומות היפים שהם רואים בפיד שלהם. לשם כך, ל-OfftheGrid יש לשונית בשם Explore ובה מפת עולם אינטראקטיבית עם סמנים המציינים את התמונות והסרטונים הפופולריים ביותר. בנוסף, יש בה פילטרים שיאפשרו לכם לחפש אטרקציות ספציפיות כגון חופי ים, חיות בר, אוכל, הרפתקאות שונות ושאר עניינים פוטוגניים.

בעתיד מתוכננות להתווסף לה גם תחרויות צילום, כלי בניית מסלול וכלי ליצירת קשר עם המקומיים ביעד שבו מבקרים. האפליקציה מומלצת מגיל 18, והיא זמינה להורדה בחינם בחנויות האפליקציות.

לאתר האפליקציה:
https://offthegridtravelers.com

  • עוד באותו נושא:
  • טינדר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully