וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתקעה על ההרים המושלגים בנורבגיה - וניצלה בזכות טינדר

2.2.2020 / 0:01

התיירת לוניה האגר נתקעה עם שני חברים בקטע הררי בגלל מזג אוויר סוער. מאחר שהיא נמצאה באיזור מבודד, היא פתחה פרופיל באפליקציית ההיכרויות ומצאה גבר קרוב שהגיע לחלץ אותה בתוך דקות

loniahaeger

בסרטון - לוניה מוכיחה את יכולות הגלישה שלה

מי מאיתנו לא מכיר את טינדר? אפליקציית ההיכרויות/סטוצים כבר הפכה מזמן לכלי שימושי למציאת אהבה, קשר או מין מזדמן. אבל מסתבר שהאפליקציה הזו יכולה לא רק למצוא לנו שידוך או סטוץ, אלא גם להציל אותנו במצבי חירום. את זה גילתה על בשרה לוניה האגר, גולשת מקצועית, שיצאה לטיול נועז ברחבי נורבגיה עם שני חברים כשבמהלכו היא נקלעה למזג אוויר קשה שלווה בשלג כבד שגרם לכביש שהם נסעו בו להיות בלתי עביר.

הם אולצו לעצור את הוואן שלהם באיזור הררי וקפוא. לוניה והחברים שלה חששו שהרכב שלהם יחליק על הדרך הקפואה וההררית, או שרכב אחר יתנגש בהם בגלל תנאי מזג האוויר והראות הלקויה, אבל לא היתה להם אפשרות לנוע והם החליטו לשבת ולחכות. מכיוון שהם לא היו יכולים להזיז את הרכב בעצמם, הם החליטו לנסות למצוא מישהו שיכול לעזור להם. מאחר שלא היה מכונאי בטווח של 200 קילומטר מהם ולא היה חבר או קרוב משפחה שיכול לעזור, הם החליטו לפנות לעזרת אפליקציה שמאפשרת לאתר את האנשים הקרובים אליך - או פשוט לפתוח טינדר.

Lonia Häger. אתר רשמי
לוניה מטיילת/אתר רשמי

הם פתחו חשבון ללוניה והשתמשו בתמונה חמודה שלה ושל הכלב שלה בתקווה למצוא מישהו שיוכל לעזור להם. התמונה עשתה את שלה ובתוך חמש דקות היא מצאה התאמה עם בחור מזוקן מקומי בשם סטיאן לאולטן. צילום מסך של השיחה בין השניים מראה כיצד לוניה מסבירה שהיא תקועה והבחור המקומי מציע את עזרתו.

רצה הגורל וסטיאן היה במקרה גם עובד בניין והיה ברשותו דחפור גדול. דקות אחרי השיחה בין השניים סטיאן הגיע עם הבולדוזר שלו והצליח לפלס דרך בתוך הקרח, מה שאפשר ללוניה וחבריה להמשיך לנוע. אולי סטיאן לא קיבל את הדייט שהוא קיווה לו, אבל משימת החילוץ שלו תיזכר עוד הרבה שנים

התמונה שלוניה העלתה לטינדר

לוניה לאחר החילוץ

לוניה האגר והגבר שחילץ אותה. loniahaeger, צילום מסך
לוניה, החבר שטייל עימה והגבר שחילץ אותם/צילום מסך, loniahaeger
לוניה האגר. loniahaeger, צילום מסך
הוואן הנטוש/צילום מסך, loniahaeger
Lonia Häger. אתר רשמי
Lonia Häger/אתר רשמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully