וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוהט בשחקים: ה"טינדר" של הדיילות והטייסים

ישנם לא מעט סיפורים על רומנים בין טייסים לדיילות בעולם, או על מפגשים בבתי מלון בחו"ל בזמן שהייה משותפת. עכשיו יוכלו צוותי האוויר להכיר קולגות מהעולם בזמן שהם בחו"ל, בעזרת אפליקציה חדשה נוסח "טינדר" - CrewMe, שפותחה על-ידי טייס. Love Is in the Air

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

צילום מסך

עולם התעופה של הדיילים והטייסים תמיד נחשב סקסי: חבר'ה צעירים ויפים שרואים עולם, עושים שופינג ונהנים מהחיים, וגם אלו מאלו. לא פעם מתרחש רומן בין טייס לדיילת, קשרים מזדמנים בבית מלון בחו"ל בין הדיילים עצמם ושאר מפגשי אהבה ששמורים בטרולי של צוותי האוויר.


עוד על דיילות בוואלה! תיירות:
לעוף עליה: איך להתחיל עם דיילת במטוס?
הדיילות בספרד פשטו את הרגל ואת הבגדים
דיילת פוטרה עקב צילומים נועזים שלה במגזין


עכשיו יוכלו דיילים וטייסים מכל העולם להכיר את הקולגות שלהם בעולם בכל מקום שאליו יגיעו, בעזרת אפליקציה חדשה בשם "קרו מי" (CrewMe), שהושקה בשבוע שעבר וכבר צברה מאות הורדות, וזאת על-ידי טייס בשם מקסין בוסייה (Maxence Boussier), שהבין שיש דרישה לישומון שכזה.

לדבריו, האפליקציה תפגיש בין צוותי אוויר שנמצאים בין טיסות ורוצים לצאת לשתות משהו, לטייל בעיר שבה הם שוהים ביחד או פשוט להכיר זה את זה. האפליקציה תמנע, כך אמר בוסייה למגזין Condé Nast Traveller, מדיילים וטייסים להיתקע עם הצוות שאיתו באו במשך כל השהייה ביעד.

כרגע האפליקציה אינה ניתנת להורדה בעברית, וזמינה למשתמשים רק בשפות אנגלית, צרפתית, גרמנית, יפנית, קוריאנית, פולנית, סינית וספרדית. בנוסף, ניתן להעלות לפרופיל שלך את התמונה שלך, לערוך אותה וגם לקיים צ'אט עם חברי האפליקציה.

דיילות פולניות מתפשטות בטיסה. צילום מסך, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
ביעד יוכל הצוות להתערבב עם אחרים. דיילות פולניות וטייסים/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, צילום מסך
אפליקצייה להיכרות דיילים וטייסים. צילום מסך
הדיילים יוכלו לצ'וטט עם מי שבחר בהם באותו היעד/צילום מסך

האופי המיני של האפליקציה

בדומה לטינדר המפורסם, גם ב-CrewMe יכול המשתמש להחליק את אצבעותיו על מסך הסלולר ולסנן את החברים לפי "not interested" (לא מעוניין) ו-"yes, please" (כן, בבקשה). גם כאן הרישום לאפליקציה הוא דרך פייסבוק, ונראה שזו אפליקציית היכוריות יחסית תמימה.

עם זאת, אי אפשר להימנע משם האפליקציה, שרומז על אופיה היותר מיני: אם תוסיפו את האות S לתחילת השם CrewMe - תקבלו מילה שפחות קשורה לצוות אוויר (Crew) ויותר לעולם שבין הסדינים.

כך או כך, האפליקציה החינמית הזו ניתנת להורדה כרגע רק דרך מכשירי אייפון, ובהמשך השנה תהיה זמינה גם למכשירי אנדרואיד. מי שרוצה, יוכל לשדרג את החברות בה לפרימיום, על-ידי תשלום של 3.99 דולרים ובכך לדעת האם מישהו אהב את הפרופיל שלך - מה שעשוי לשנות את החלטתך לגביו/ה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully