וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המטיילת שהפכה את טינדר לאפליקציית הטיולים הכי שווה

עודכן לאחרונה: 3.5.2021 / 7:05

תעזבו את אפליקציות הטיולים הרגילות: קתי ג'קסון עושה את הכל - עם טינדר. פוגשת מקומיים, מגלה מקומות סודיים, אוכלת במסעדות שאף תייר לא מכיר, נחלצת מצרות או סתם מוצאת דרכים לחלוק מונית לשדה התעופה. "כל מה שצריך זה להחליק ימינה", היא מספרת

"טינדר היא ממש לא רק אפליקציית שידוכים, וזה מעצבן אותי שיש מי שחושבים כך", אומרת הכתבת והמטיילת המושבעת קתי ג'קסון. "אז תשכחו מ-Airbnb, מ-Uber או מאפליקציות תיירות אחרות שנחשבות 'חובה'. אפליקציית הנסיעות החשובה ביותר שיש בטלפון שלי היא טינדר".

בטור שכתבה לאחרונה באתר התיירות הפופולרי Travel and Leisure, מספרת קתי כי החלה להשתמש בטינדר בשנת 2015, ומאז היא "רואה עולם" בסיועה.

לדבריה, ספרי הדרכה ותיירות הם כלי מעולה, אבל יש דברים רבים שתושב מקומי יודע טוב יותר מכל מדריך "לונלי פלנט". "הבנתי את זה בעת שטיילתי בספרד. זו היתה ממש התגלות. הכרתי שם את קרלוס, ומסתבר שהוא היה המפתח שלי לפתיחת דלתות שאפילו לא ידעתי שהן קיימות". לדבריה, ה"דלתות" הללו כללו, בין השאר, חופים סודיים יפהפיים, ברי טאפאס הטובים ביותר ועוד. "הוא לקח אותי למקומות כל כך אותנטיים, עד שאם לא הייתי יודעת להזמין בספרדית, הייתי גוועת ברעב".

בזכות טינדר: נמלטה מהר הגעש

קאתי אימצה בחום את טינדר כאפליקציית טיולים, ובשלב הבא היא הזדמנה לאוסטרליה, שם היא גילתה בעזרת בחור מקומי ברי צדפות מדהימים בבריסביין, וגם בנתה בעזרתו מילון סלנג אוסטרלי שמשמש אותה במפגשים בטיוליה במדינת הענק. היא מציינת עוד כי יחסיה עם אותו בחור, טובי שמו, היו מלכתחילה אפלטוניים. "אפילו לא החזקנו ידיים", היא אומרת.

במקרים אחרים, אפליקציית טינדר אף חילצה אותה מבעיות שונות, בעיקר בשנה שבה השתוללה הקורונה ברחבי העולם. כך למשל, בבאלי שבאינדונזיה, היא הכירה את רוג'ר, שווייצרי שהקים מתחם גלמפינג באחד החופים. כאשר הר הגעש אגונג (Agung) החל לפלוט אפר רב שכיסה את השמים וגרם לסגירת שדה תעופה סמוך, היה זה רוג'ר, שבאמצעות קשריו האישיים, הצליח לחלץ אותה מהאי בדרכים מקוריות.

סוגרת לעצמה ארוחות ביעדים לפני שהיא מגיעה אליהם

"ועוד לא דיברתי על הדברים הפשוטים יותר, כמו העובדה שאני סוגרת לעצמי ארוחות ערב ביעדים השונים, הרבה לפני שאני מגיעה אליהם, או היכולת שלי לפגוש מטיילים אחרים ובכך להוזיל עלויות בזכות נסיעות משותפות, לצאת לסיורים מודרכים יחד, ללון אצל אנשים שאני מכירה ועוד", היא מוסיפה.

לדבריה, לעתים היא אכן עושה שימוש באפליקציה למטרות רומנטיות, אך עיקר השימוש הוא ביצירת רשת של חברים מקומיים, שגורמים לטיוליה להיות מעמיקים, נוחים ומעניינים יותר. "יש מאחוריי כבר מאות סיפורי הצלחה. מפגש עם מקומיים הוא יעיל מכל ספר טיולים, והאפליקציה גם עוזרת לי להכיר מטיילים אחרים, בין אם לחוויות משותפות ובין אם סתם כדי לחלוק מונית לשדה התעופה. כל מה שעליכם לעשות הוא להחליק ימינה - ולפגוש את האנשים הנכונים"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully