וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי 5 שבועות: קיבלה מזר צילום של המזוודה שלה מעיר שמעולם לא ביקרה בה

עודכן לאחרונה: 21.8.2022 / 8:43

ליסה קאן האמריקנית טסה עם משפחתה מפלורידה לקרוז בים התיכון וחיכתה לכבודה שלא הגיעה. 5 שבועות לאחר מכן, היא קיבלה הודעה שהמזוודות נמצאות באיטליה, זאת אחרי שהוציאה 3,000 דולר לקניית בגדים

כאוס מזוודות בשדה התעופה הית'רו באנגליה/צילום: יוטיוב

נוסעת של חברת התעופה הגרמנית לופטהנזה, שנאלצה לבלות את הקרוז שבו השתתפה ללא מזוודתה שאבדה בשדה התעופה ביעד, מצאה אותה לבסוף כאשר אדם זר בעיר שמעולם לא ביקרה, נתקל בה ושלח לה הודעה על כך. עם זאת, שישה שבועות לאחר הטיסה שלה, המזוודה שלה עדיין לא הגיעה אליה.

שלב אחר שלב: מה לעשות כשהמזוודה הולכת לאיבוד בשדה התעופה?

ליסה קאן מארצות הברית, טסה לאיטליה עם בעלה, בנה ובתה ב-30 ביוני לשהייה של שני לילות באזור טוסקנה ולאחריה שיט של שישה לילות באזור איטליה ויוון. לדבריה, הטיסה הראשונה שלהם מאורלנדו לפרנקפורט שבגרמניה התעכבה, והם החמיצו את טיסת ההמשך לרומא. במקום זאת, הם הופנו לטיסה חלופית לפירנצה אך זו בוטלה. קאן סיפרה כי הם עמדו בתור לדלפק שירות הלקוחות של לופטהנזה בפרנקפורט במשך קרוב לשעתיים. בסופו של דבר הם עלו לטיסה חלופית לרומא עם החברה הבת אייר דולומיטי, אך הכבודה כאמור לא הגיעה.

נוסעת איבדה כבודה בטיסה לאיטליה. ליסה קאן, צילום מסך
משפחת קאן חיכתה בשה"ת ברומא, לראות אם הכבודה תגיע בטיסה הבאה/צילום מסך, ליסה קאן

המכונית השכורה שימשה לנסיעות הלוך ושוב לשדה התעופה

עוד היא סיפרה כי לאחר הנחיתה ברומא, המתינו בני המשפחה לטיסה הבאה מפרנקפורט, למקרה שהתיקים שלהם יהיו במטוס זה, אבל בסופו של דבר הם ויתרו לאחר שהתיקים לא הגיעו.

אתר Business Insider מדווח כי בשל כך, המשפחה ביטלה את שהותה בטוסקנה, אך עדיין נאלצה לשלם עבור הלינה, ובמקום זאת הזמינה מלון ברומא כדי שיוכלו להמתין לתיקים. התיק היחיד שהגיע היה של הבן. שלושת התיקים האחרים נעלמו. "בעלי בילה את היומיים הראשונים של החופשה שלנו בנסיעה הלוך ושוב ממרכז העיר רומא לשדה התעופה. הוא בדק כל הזמן את לוחות הזמנים של הטיסות ובקושי ישן", אמרה קאן. "המכונית השכורה שלנו, בשווי 700 דולר שנועדה לנסוע לטוסקנה ובחזרה, שימשה אותנו אך ורק בניסיון לאתר את המזוודות".

עוד היא הוסיפה כי "לא יכולנו אפילו ליהנות מהאתרים ברומא כי היינו מתוחים ותהינו אם נאתר את המזוודות או שניאלץ להתחיל לקנות דברים לשיט של שישה לילות", אמרה. לדבריה, בזמן זה הוציאו 3,000 דולר על פריטים חדשים לטיול, כולל בגדי ופריטי מעצבים, בהם תיק יד של גוצ'י, כובע של פראדה וחגורה של שאנל. "זה היה יכול להיות מאכזב להיות בשיט המדהים הזה ולצאת למקומות כמו קאפרי, סנטוריני ומיקונוס, לבושים במכנסיים קצרים וחולצת טריקו מגאפ", אמרה.

עוד בוואלה!

המצב כל כך גרוע באירופה, שהטייס ירד להעמיס מזוודות לטיסה. צפו

לכתבה המלאה
נוסעת איבדה כבודה בטיסה לאיטליה. ליסה קאן, צילום מסך
בגדים חלופיים שקנתה המשפחה ב"גאפ"/צילום מסך, ליסה קאן

האבדה נמצאה - בפירנצה

אפילו חברת הקרוזים, רויאל קריביאן, היתה בקשר עם חברת התעופה כדי לתאם בדרך כלשהי את הבאת המזוודות לאחד מנמלי העגינה בקרוז במידה שהן יימצאו, אך הדבר לא צלח. "זה לא היה הטיול הכי טוב שלנו, כי חשתי שיש עננה שתלויה מעלינו כל הזמן לזה, אבל באמת שניסינו להפיק ממנו את המיטב", הוסיפה. בדרכם חזרה, המשפחה בדקה שוב את המצב ברומא, אך התיקים שלהם עדיין לא היו שם. בהמשך, התיק של בתה הגיע בחזרה לביתם באורלנדו שבארצות הברית, אבל שני התיקים הנותרים - לא נראו בשום מקום.

ב-10 באוגוסט - יותר מחמישה שבועות לאחר הטיסה שלהם - קאן קיבלה הודעה מאדם זר שהודיע לה כי הוא נתקל במזוודה שלה בשדה התעופה בפירנצה. מאוחר יותר, הוא גם מצא את התיק של בעלה. הוא שלח לה סמס ובה כתב: "שלום, רציתי ליידע אותך שהתיק שלך נמצא בשדה התעופה של פירנצה, איטליה. איבדתי כאן חמישה מהתיקים שלי והחלטתי לצלם כמה תמונות של תגי תיק (אחרים) שנראו בביקור".

נוסעת איבדה כבודה בטיסה לאיטליה. ליסה קאן, צילום מסך
"זה לא היה הטיול הכי טוב שלנו". ליסה ובעלה באיטליה/צילום מסך, ליסה קאן

נגמרה הסבלנות: הבעל שקל לטוס שוב לאיטליה

קאן סיפרה כי ההודעה בלבלה אותה, מאחר שפירנצה כלל לא היתה במסלול שלהם והיא מעולם לא ביקרה בה. היא הוסיפה עוד כי בעלה אף שקל לעלות על טיסה מארצות הברית לפירנצה כדי לאסוף באופן אישי את המזוודות, אך לבסוף הוא יצר קשר עם עובד בחברת התעופה אייר דולומיטי, שהבטיח כי המזוודות יישלחו אליהם לארצות הברית.

"אני מאשר לך שהמזוודות שלך נמצאות בפירנצה, לרוע המזל יחד עם מאות פריטי כבודה אחרים", כתב עובד אייר דולומיטי באימייל. "אנחנו עושים כמיטב יכולתנו להעביר את כל התיקים הנותרים לבעליהם בהקדם האפשרי".

לפני מספר ימים, קאן סיפרה כי בחברת לופטהנזה הודיעו להם שאחד התיקים הגיע לנמל התעופה הבינלאומי וושינגטון דאלאס דרך מינכן ויישלח לאורלנדו עם פדקס. קאן אינה יודעת מה עלה בגורל התיק הנעדר השני. "מצחיק אותי שהתיק הזה עבר מאורלנדו לפרנקפורט, לפירנצה, למינכן לוושינגטון דאלאס. מעולם לא היינו בשלוש הערים האחרונות הללו".

לופטהנזה מסרה כי היא אינה מתייחסת ל"עיכובים בכבודה בודדת", אך הוסיפה: "בשל המחסור הנוכחי בצוות ומכיוון שמטוסים אינם יכולים להמתין ללא הגבלת זמן בגלל תפניות שהוזמנו, עלול לקרות שמטען שלא נדרש בזמן יגיע באיחור. במקרים אלו, מודיעים לנוסעים על העיכוב במועד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully