וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנוסעים קיבלו מייל ביטול על טיסת ההמשך בעודם בטיסה

עודכן לאחרונה: 19.7.2022 / 19:41

זוהי כנראה הזוכה היומית בפינת הכאוס בשמים הבינלאומיים: לאחר המראת טיסת בריטיש איירווייס מארצות הברית לסקוטלנד, קיבלו שלושה נוסעים הודעת ביטול על המשך מסעם, ונאלצו להמשיך ברכבת ללא המזוודות שלהם

כאוס מזוודות בשדה התעופה הית'רו באנגליה/צילום: יוטיוב

תמיד מתסכל לגלות שהטיסה שלכם מבוטלת. אבל יש רמה אחת גבוהה יותר של תסכול: כשאתם באמצע הטיסה ומקבלים הודעה שטיסת ההמשך שלכם מבוטלת.

זה בדיוק מה שקרה לשלושה נוסעים בחברת התעופה בריטיש איירווייס בשבוע שעבר, בתקרית לא נעימה שדווחה ברשת CNN.

על פי הדיווח, שלושה אוהדי גולף מארצות הברית עלו על טיסה מאוסטין שבטקסס כדי להגיע לאליפות בריטניה בגולף. יעד הטיסה היה שדה התעופה הית'רו בבריטניה, ומשם הם היו אמורים לעלות על טיסת המשך לאדינבורו שבסקוטלנד. אך טיסת לונדון-אדינבורו בוטלה כאמור, ואל הנוסעים נשלח אימייל על כך, זמן קצר לאחר שהמריאה הטיסה הראשונה שלהם. עם זאת, הם צפו בהודעת האימייל רק עם הנחיתה בלונדון.

נוסעים במחלקת תיירים במטוס. Shutterstock, ShutterStock
הנוסעים קיבלו מייל על ביטול טיסת ההמשך כשהם באוויר/ShutterStock, Shutterstock

הגיעו באיחור של 12 שעות

"לא הצלחנו לאשרר את הטיסה שלך מ-LHR ל-EDI", נכתב באימייל של אמריקן איירליינס. החבורה הזמינה כרטיסים דרך חברת התעופה האמריקאית כחלק מהסדר שיתוף פעולה עם בריטיש איירווייס, שהפעילה את שתי הטיסות. המייל הורה להם "נא להתקשר לצורך הזמנת טיסה חדשה". בסופו של דבר הנוסעים נסעו לאדינבורו ברכבת ללא מזוודותיהם, והגיעו ליעדם באיחור של כ-12 שעות.

מחברת בריטיש איירווייס לא נמסרה תגובה. אמריקן איירליינס, שמכרה את הכרטיסים ושלחה את המייל, הגיבה כי "טיסות אלו הופעלו על ידי בריטיש איירווייס, כך שיש ליצור איתם קשר לקבלת מידע".

כפי שכבר דיווחנו לאחרונה בוואלה! תיירות, נמל התעופה הית'רו בלונדון, הנחשב לאחד העמוסים בעולם, סובל מעיכובים חמורים בשבועות האחרונים. שדה התעופה המליץ לחברות תעופה להגביל את הטיסות שלהן על ידי צמצום מכירת הכרטיסים, אך חלק מחברות התעופה מתחו ביקורת על המהלך והכריזו שהן לא יעשו זאת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully