וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלפי מזוודות נערמו עקב תקלה בשדה התעופה הית'רו שבלונדון

עודכן לאחרונה: 19.6.2022 / 11:54

תקלה שאירעה במערכת המטען בנמל התעופה הית'רו שבלונדון בסוף השבוע, גרמה לערימה ענקית של מזוודות, זאת בנוסף לביטולי טיסות בכל אירופה, ובעיקר בלונדון, עקב מחסור בכוח אדם. הנוסעים שהמתינו העלו תיעוד לרשות החברתיות. כך זה נראה

כאוס מזוודות בשדה התעופה הית'רו באנגליה/צילום: יוטיוב

תקלה שאירעה במערכת המטען בנמל התעופה הית'רו שבלונדון, גרמה לערימה ענקית של מזוודות בטרמינל 2 ביום שישי האחרון.

חלק מהנוסעים התלוננו על המתנה של שעתיים בעת החזרת המזוודות, בעוד שאחרים נותרו ללא מזוודות כלל ונאלצו לטוס ללא הכבודה. נוסעים שנפגעו מהתקלה בשדה התעופה הגדול ביותר בבריטניה, העלו לטוויטר ציוצים ותמונות כדי להביע את מצוקותיהם.

אחד התלונן על כך שנאלץ להמתין מספר שעות למזוודות שמעולם לא הופיעו, בעוד שאחר צייץ שיש "עיכובים של שעתיים", והוסיף "ברוכים הבאים לבריטניה".

דובר הית'רו: "מצטערים שהיו הפרעות לנוסעים"

דובר בהית'רו התנצל על ההפרעה ואמר שהתקלה תוקנה ביום שישי. לדבריו, צוותי שדה התעופה עובדים מסביב לשעון כדי לאחד את הנוסעים עם חפציהם "בהקדם האפשרי". "אנו מצטערים שהיו הפרעות לטיסות הנוסעים", אמר ביום שישי.

תקלת המזוודות הינה האחרונה בסדרה של שיבושי נסיעות בשדות התעופה בבריטניה, שמתמודדים עם עונת הקיץ העמוסה עם מחסור כבד בצוות, מה שהוביל למאות טיסות שבוטלו. רק אמש (שבת) פרסמנו כאן שאלפי טיסות יתבטלו באירופה עקב אותו מחסור, ביניהן בשדה התעופה גטוויק שבלונדון ובסכיפהול שבאמסטרדם, שם הגבילו את מספר הנוסעים ל-70 אלף ביום. גם חברת התעופה הגרמנית לופטהנזה הודיעה שתבטל מאות טיסות בחודש יולי.

ענף התעופה הואשם בכך שלא הצליח לצפות את הביקוש לאחר שנתיים של הפרעה במהלך מגיפת הקורונה. כמה מומחי נסיעות בריטיים הטילו את האשמה בברקזיט (פרישת הממלכה המאוחדת מהאיחוד האירופי), ואמרו שהוא הוביל למחסור בעובדי האיחוד האירופי בבריטניה, אם כי טענה זו זכתה לביקורת מצד שריו של ראש הממשלה הבריטי בוריס ג'ונסון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully