וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוצים שדרוג בחינם למחלקה ראשונה? הטיפים הסודיים שיסדרו אתכם

16.7.2022 / 23:30

נמאס לכם לטוס כמו כולם? בפורבס חיברו את המדריך שיגדיל לכם את הסיכוי לקבל שדרוג, ובחינם - כולל בחירת השעה הנכונה לטוס, איך להתלבש, מה לומר, ומתי להגיע לשדה התעופה

טיסה במחלקה הראשונה ב-United Emirates/צילום: מתוך יוטיוב

אם אתם רוצים לטוס במחלקה ראשונה בלי לשלם על כך, יש מספר דברים שאתם יכולים לעשות כדי להגדיל את הסיכוי שלכם לקבל את השדרוג בחינם. מומחי התיירות של פורבס אדוויזור חיברו ביחד שישה טיפים שיוכלו להפוך אתכם לאחד האנשים המאושרים שטסים בנוחות והפינוק של המחלקה הראשונה.

1. צ'ק אין מוקדם - כשאתם באים לשדה התעופה, רוב האנשים מגיעים מוקדם כדי לעשות צ'ק אין למזוודות, לעבור את האבטחה ולנוח לפני הטיסה. אם אתם רוצים לשפר את הסיכוי שלכם למושב במחלקה ראשונה, נסו להגיע ממש מוקדם. אם הגעתם כמה שעות לפני הטיסה, כנראה שתקדימו כל מי שינסה להגיע לפניכם. הסיכויים הם שאם המחלקה הרגילה מלאה מדי, חברות התעופה יפעלו מוקדם כדי למנוע עיכובים בטיסה.

המחלקה הראשונה בבואינג 777 של אמירייטס. אמירייטס,
כך תגיעו למחלקה הראשונה/אמירייטס

2. תהיו גמישים - טיסות שהן בתפוסה עודפת (אוברבוק) הפכו לאחרונה לדבר שבשגרה, כשנוסעים מועברים מטיסה לטיסה. אם חברת התעופה מחפשת מתנדבים לטיסה אחרת, קחו את ההזדמנות שיכולה להוביל לשדרוג חינם. אם לא מציעים לכם את זה במסגרת הבקשה, תמיד אפשר לבקש בשל אי הנוחות שנגרמה לכם עם מעבר הטיסה.

3. טוסו לבד - יש סיכוי גבוה בהרבה לקבל שדרוג אם תטוסו לבד. לא רק שהמקומות במחלקה הראשונה מוגבלים, חברות התעופה לא ישדרגו משפחה או קבוצה של אנשים אלא יציעו את המקום לאנשים שטסים לבד.

4. בחרו שעת טיסה חכמה - טיסה בזמן שעות השיא עם משפחות בזמן חופשות זה ההזדמנות שלכם לשדרוג. רוב המשפחות לא יקבלו את השדרוג והטיסות יהיו מלאות, מה שיגדיל את הסיכוי לאוברבוק של הטיסה, במיוחד במחלקה הרגילה, מה שמוביל במקביל להזדמנות שלכם. יש גם סיכוי שיבקשו ממכם לזוז כדי שמשפחה תטוס ביחד, מה שיצור לכם עוד סיכוי.

5. התלבשו נכון - זה נכון שלהתלבש בבגדים היפים ביותר שלכם לא מבטיח שדרוג, אבל בגדים נכונים הם בהחלט סיכוי טוב לכך. אתם לא חייבים חליפה, אבל המנעו ממכנסיים קצרים וכפכפים.

6. בקשו יפה - אם שום דבר לא עובד? פשוט בקשו יפה. אם אתם טסים לאירוע מיוחד, ירח דבש או יום הולדת, תנסו את המזל שלכם עם הבקשה הזאת. הדיילת הלנה אפרוגי אישרה בעבר את הדברים כשאמרה "אתם יכולים לבוא ולשוחח איתנו קצת. לא יותר מדי, אלא אם כן השיחה זורמת, כי היו לי נוסעים שישבו שם ודיברו במשך מה שהרגיש כמו נצח. לאחר מכן פשוט תבקשו. אם תבקשו יפה וזה יהיה אפשרי, נדיר שהצוות יגיד לכם לא".

גם הדיילת סיירה מיסט סיפרה ש"הדרך הנכונה" להשתדרג למחלקה ראשונה הוא להיות מנומס, סבלני ונחמד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

סיירה מספרת שצוות המטוס בוחן היטב את הנוסעים בעת העלייה למטוס ומסמן לעצמו פייבוריטים לשדרוג. היא אמרה: "אחת הדרכים הקלות ביותר להשיג שדרוג בחינם היא פשוט להיות נחמדים כלפי צוות העובדים והדיילים. הפלאים שאנחנו יכולים לעשות כשנותנים לנו קצת סטארבקס או שקית שוקולדים, במיוחד בימים הארוכים בהם יש לנו טיסות הלוך-חזור ואפילו אין לנו זמן ללכת לאכול משהו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully