וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיפים לאריזה בטרולי: כך תימנעו מלעמוד בתור בצ'ק אין‎‎

עודכן לאחרונה: 10.7.2022 / 6:49

ותרו על מחליק השיער, ארזו חכם, השתמשו בארגוניות ולבשו לטיסה את הבגדים הכי כבדים ומסורבלים שלכם. במיוחד בימים אלו, מומלץ לארוז חכם - ולוותר על המזוודה הגדולה

מזוודה עם מדפים/צילום: ShelfPack

כמה פעמים נאבקתם לתחוב את הבגדים, הנעליים ומוצרי הטיפוח וכלי הרחצה שלכם לתיק היד שאיתו עולים למטוס? במיוחד בימים טרופים אלו, בהם נרשמים עומסים חריגים בשדות התעופה בעולם, יש רבים שמעדיפים לצאת לחופשה עם טרולי בלבד, מהסוג שניתן להעלות אתכם למטוס. יש לכך שני יתרונות משמעותיים: גם נמנעים מהתור הארוך לשליחת המזוודה לבטן המטוס וגם חוסכים את ההמתנה למזוודות עם ההגעה אל היעד. בנוסף, זוהי גם דרך מצוינת להימנע מאיבוד המטען שלכם, כפי שקורה רבות בתקופה האחרונה.

אבל השאלה הגדולה מכל היא איך אפשר להכניס את כל מה שאתם צריכים לחופשה של שבועיים - אל תוך טרולי אחד. אתר פוקס ניוז פרסם ראיון עם איימי צ'אן, מבקרת מלונות יוקרה קנדית הנוהגת לצאת לעבודתה בדרכים עם תיק לא גדול במיוחד המשמש אותה במשך שבועות. צ'אן מציעה מספר טיפים וטריקים מנצחים.

נוסעת עם טרולי בשדה תעופה. ShutterStock
עם התורים של היום, עדיף לטוס רק עם טרולי/ShutterStock

השתמשו בקוביות אריזה

קוביות אריזה, הידועות גם בשם ארגוניות, יכולות להיות פתרון מצוין שיאפשר לכם להפיק את המרב מנפחו של הטרולי שלכם. ניתן להשתמש בקוביות האריזה לבגדי יום או ערב ספציפיים, ובכך גם לחסוך מקום וגם לסייע בהתמצאות וארגון הפריטים שלכם. מומלץ לגלגל את הבגדים במקום להניח אותם באופן שטוח. "הדבר מאפשר אריזה הדוקה הרבה יותר, כך שתוכלו גם לצמצם את בעיית הקמטים בבגדים", אומרת צ'אן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
אריזת מזוודה לחופשה. ShutterStock
קוביות אריזה, או ארגוניות, יקלו על סידור המזוודה/ShutterStock

תשאירו בבית את כלי טיפוח השיער

רגילים להביא אתכם לחופשה את כל מה שקשור לטיפוח השיער שלכם? הפעם, השאירו אותם בבית. מייבשי שיער, מברשות שיער, מחליקים, מסלסלים ושאר פריטים מעין אלו תופסים מקום יקר בתיק. הרי רוב בתי המלון מספקים לאורחים חלק מהפריטים הללו, ויש סיכוי לא רע שתוכלו לשרוד את החופשה שלכם ללא כל הקולקציה הזו. בקיצור, תנו לשיער שלכם קצת מנוחה.

קחו נעליים שטוחות

שוקלות להביא לחופשה את נעלי העקב? חושבים לא לוותר על המגפיים האופנתיים שלכם? כך או אחרת, הדבר הכי טוב שתוכלו לעשות זה לארוז את הנעליים השטוחות ביותר שלכם. לא רק כדי לחסוך מקום בתיק אלא גם כדי לחסוך משקל. הרי אף אחד לא נהנה להניף טרולי כבד ממקום למקום.

אישה מייבשת שיער בעזרת מייבש שיער. ShutterStock
בשביל מה לקחת? יש במלון/ShutterStock

לבשו לטיסה את הבגדים והנעליים הכי כבדים שלך

ז'קט גדול ונעלי ספורט שמנמנות הם הדבר שהכי לא נוח לארוז. לכן, את פרטי הביגוד האלה, מומלץ פשוט ללבוש עליכם לטיסות עצמן, כדי לחסוך מקום בתיק היד. הכלל הוא כי פריט הביגוד הכי מסורבל שלך - יהיה עליך בטיסה.

מה עושים עם ה"חורים"?

תוהים לאן לתחוב את כל הגרביים שלכם? לאחר שאתם אורזים את הטרולי, מלאו את ה"חורים" בשאר הפריטים הקטנים כגון גרביים, תחתונים ועוד. מומלץ גם למלא עמם נפחים מבוזבזים, כגון פנים הנעליים שארזתם.

גרביים בודדים. ShutterStock
מלאו את ה"חורים" במזוודה עם גרביים/ShutterStock

אל תארזו יותר מדי

אתם באמת חושבים שאתם צריכים עשרה סטים של בגדים לטיול של יומיים וחצי? תחשבו שוב. או במילים אחרות: הילחמו בדחף לארוז יותר מדי. זהו בדיוק המפתח לאריזה יעילה, כי בסופו של דבר אנו זקוקים לפחות דברים ממה שאנו סבורים. וחוץ מזה, תמיד אפשר למצוא בדרכים מקומות שבהם תוכלו לכבס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully