וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם איזו מזוודה הישראלים הכי מעדיפים לטוס?

17.7.2017 / 8:57

סקר גדול בדק מה מעסיק את הישראלים בנוגע לכבודה שלהם, ונמצא ש-33% חוששים שהמזוודה שלהם תלך לאיבוד. וממה חוששות נשים יותר מגברים? ומהי המזוודה האופטימלית לטוס איתה? ארזנו לכם את התשובות

רוכבים לטיסה: המזוודה שמסיעה אתכם בשדה התעופה/סיפור בדקה

בווידאו: צפו במזוודה הנוסעת שתביא אתכם לכל מקום בשדה בתעופה

כולם טסים עכשיו, ובין הדאגות שיש ללא מעט ישראלים, נמצא נושא הכבודה. לפי ההערכה, בשנת האחרונה רכשו הישראלים כ-500 אלף מזוודות, ומסתבר שהן מהוות דאגה גדולה ללא מעט נוסעים.

סקר שערכה רשת "ריקושט" באמצעות מכון "טק אסטרטגיות" בנושא מזוודות, קובע שהנושאים שהכי מעסיקים ומדאיגים את הישראלים הנמצאים בחו"ל לקראת חזרתם לישראל הינם: 33% חוששים שהמזוודות ילכו לאיבוד, 21% דואגים שמשקל המזוודות לא יעבור את המשקל המותר והם יצטרכו לשלם קנס, 21% מודאגים מעיכוב בטיסה, 18% מודאגים שלא יגיעו בזמן לשדה התעופה ויאחרו לטיסה.

מהסקר, שכלל 504 נשאלים במדגם מיצג בגילאי 18 ומעלה במגזר היהודי, עולה עוד ש-91% מהישראלים שטסים לחו"ל נוהגים לסמן את המזוודות שלהם בסימני זיהוי מיוחדים, מתוכם 79% באופן קבוע ו-12% לעיתים קרובות.

מזוודה טיסה. ShutterStock
38% מהנשאלים מעדיפים מזוודות שיכולות להתרחב לטובת שופינג/ShutterStock

גברים מסמנים את המזוודה יותר מנשים

המזוודות האופטימליות לנסיעה לחו"ל, לפי 38% מהנשאלים, הן מזוודות גמישות שיכולות להתרחב ושיהיה מקום להרבה שופינג. 26% מסרו שהמזוודה האופטימלית היא מזוודה קלה (שמשקל המזוודה לא יכביד על המשקל הכולל של תכולת המזוודה). 17% מעדיפים מזוודות מחומר קשיח ו-17% מעדיפים מזוודות איכותיות וממותגות שיחיזקו מעמד שנים רבות. 3% טסים לחו"ל עם תרמילים.

ממצאים נוספים שנתגלו בסקר המזוודות מראים שנשים, יותר מגברים, חוששות שמשקל המזוודות לא יעבור את המשקל המותר, ואז יהיה צורך בתשלום קנס (24% לעומת 18%). גברים גם נוהגים לסמן את המזוודה שלהם בסימני זיהוי מיוחדים יותר מנשים (87% לעומת 76%).

ועם איזו מזוודה אתם טסים לחו"ל? טקבקו לנו!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully