וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איזו התנהגות מכוערת: תראו מה קרה בטיסת אמירייטס

עודכן לאחרונה: 30.6.2022 / 14:13

בטיסה מדובאי ללונדון של חברת אמירייטס, שרק החלה לטוס לישראל בשבוע שעבר, תועדה נוסעת מניחה את רגליה על המושב של הנוסע שלפניה, כשנעליה כמעט נוגעות בראשו. נוסע שישב בשורה לידה, צילם את ההתנהגות המבישה

מטוס איירבאס A380 של אמירייטס/צילום: Emirates

הריבוי בטיסות הקיץ מביא עמו גם התנהגויות פחות נעימות בקרב הנוסעים. למשל, הנוסעת הזו בחברת אמירייטס, שרק החלה לטוס לארץ בשבוע שעבר, שלא יכלה לשלוט בעצמה והניחה את כפות רגליה על המושב של הנוסע שלפניה, כשנעליה כמעט נוגעות בראש הנוסע.

נוסע בשם פול סטוטהרד שהיה על הטיסה מדובאי ללונדון, העלה לחשבון הטוויטר שלו תיעוד של הנוסעת הסוררת. באופן מדהים, צוות הקבינה לא אמר מילה והנוסעת ישנה כך לאורך זמן מה בטיסה.

למרות שהתנהגות כזו אינה הולמת בטיסה ונחשבת כגסות רוח, היא עוד נחשבת עוד יותר פוגענית בחברות תעופה השייכות למזרח התיכון, כמו החברה האמירתית, בהן לא נהוג להציג את כפות הרגליים ומעשה כזה נחשב כעלבון.

פול הודה שהוא לא העיר לנוסעת מכיוון שהוא ציפה שהנוסע שישב מולה יגיד משהו, או שצוות הקבינה יתערב בנימוס. במקום זאת, הוא מודה שנקט בפעולות של "ההצצה סטנדרטית בשילוב מבטים נוקבים" בניסיון לגרום לה להבין את טעותה, אך הנוסעת המשיכה בשלה במשך שעה.

כפות רגליים נחשבות עלבון בתרבות הערבית

בתרבות הערבית, סוליית כף הרגל או נעל נחשבת מלוכלכת בגלל שהיא נמאצת על הקרקע, ובגלל שהיא החלק הנמוך ביותר בגוף. להכות מישהו עם הנעל פירושו שמדובר במישהו חסר ערך ובזוי. כך היה כשעיראקים פגעו בפסלו של סדאם חוסיין בנעליהם, עת הוא הופל ב-2003.

התגובות לציוץ של פול לא איחרו לבוא. אדם אחד צייץ שהאישה לא עשתה שום דבר רע וייתכן שיש לה מצב רפואי שחייב הרמת רגליה, למרות שפול השיב שהמצב הברור ביותר הוא "ג'ין אנד טוניק אחד יותר מדי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully