וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קריפ באוויר: תועד מצלם את כפות רגליה של הנוסעת שלידו

עודכן לאחרונה: 18.5.2022 / 19:20

צעירה בת 23 תיעדה את חובב כפות הרגליים שישב לידה בסרטון שהעלתה לטיק-טוק - והפך להיות ויראלי. התגובות לסרטון היו מרתקות לא פחות

תפסה גבר צופה בפורנו בטיסה ליד חברתו הישנה/TIKTOK

אלינה בדרוסיאן, אושיית רשתות חברתיות, העלתה לחשבון הטיקטוק שלה תיעוד שחושף גבר שישב לצדה בטיסה של חברת התעופה האמריקנית דלתא איירליינס, בעודו מצלם את כפות רגליה ללא רשותה. לאחר התצלומים הוא אף ערך את התמונות בטלפון שלו.

"מה לכל הרוחות אני צריכה להגיד?" כתבה הצעירה בת ה-23 בסרטון שלה, שהפך להיות ויראלי וצבר עד כה כבר יותר מ-4.9 מיליון צפיות.

בסרטון היא מתעדת בחשאי את חובב כפות הרגליים הבלתי מזוהה, בעודו מפנה את מכשיר האייפון שלו לכיוון כפות רגליה, הנעולות בסנדלים מוזהבים פתוחים. לאחר מכן, הוא פותח את גלריית התמונות ומתחיל במלאכת העריכה.

המומה מכדי לדבר

את הסרטון שהעלתה אלינה לטיקטוק, היא העלתה בליווי מוזיקה דרמטית ומאיימת, עם סאונד של קריינית שמכריזה "האישה הזו היתה המומה מכדי לדבר".

חברת התעופה דלתא איירליינס לא הגיבה לדיווח, שפורסם באתר הניו יורק פוסט. עם זאת, רבים מהמגיבים הציעו הצעות כיצד היה צריך לנהוג בנוסע האלמוני. כך למשל, מגיב אחד כתב "הייתי פונה בקול רם לדיילים ואומר 'היי, הבחור הזה ממשיך לצלם את כפות הרגליים שלי, אוכל לקבל מושב אחר?'". מגיב אחר טען שהיה כדאי לומר לנוסע 'שלם לי, ולא אספר את מה שעשית עכשיו'".

"אחי, אפילו לא ניסית להסתיר את זה", כתב מגיב נוסף, ואחר אפילו נזף באלינה עצמה וכתב: "הבנאדם צילם את התמונה, ערך אותה לידך ועדיין לא אמרת לו כלום!".

אלינה עצמה לא ציינה האם היא דיווחה על המקרה הבלתי שגרתי לחברת התעופה או לרשויות המתאימות. עם זאת, היא כתבה כי העניין כלל לא פגם בחוויית הטיסה שלה. "אה, ושאר הטיול שלי היה נחמד ומהנה", כתבה בסרטון נוסף שהעלתה לטיקטוק, שבו נראה הכלב שלה - וגם כפות רגליה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully