וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוסעת שסולקה ממטוס טוענת שזה בגלל החזה המאוד גדול שלה

7.6.2022 / 23:41

מארי מגדלנה טוענת שהורדה ממטוס לפני ההמראה בגלל החזה הגדול שלה, על אף שהדיילים טוענים שהייתה לכך סיבה אחרת לגמרי. מארי בתגובה: "העיפו אותי מהטיסה בגלל איך שאני נראית. בבקשה תפסיקו עם האפליה, זה מגעיל"

מארי מגדלנה/@1800leavemaryalone

מארי מגדלנה, כוכבת רשת בת 25, הגיעה לשדה התעופה ב-31 במאי כדי לעלות על טיסה מטורונטו, קנדה, לדאלאס שבארה"ב, אך לאחר שעברה את האבטחה ועלתה למטוס - נאמר לה לטענתה שהיא מתבקשת לחזור על עקבותיה. מארי, לה יש חזה במשקל של עשרה קילוגרמים לדבריה, טוענת שסולקה מהמטוס רק בגלל המראה שלה - ושעברה דה הומניזציה בידי חברת התעופה.

האישה טוענת שהצוות אמר לה שהיא מורחקת בגלל שענדה אוזניות ולא הקשיבה להוראות מהדיילת (מישהו אי פעם הקשיב?), אך מארי סבורה שזה קשור למראה שלה.

זה מה שהיא לבשה לטיסה

האם היא הייתה צריכה לעלות למטוס?

לא. זה ממש מוגזם
ברור. זכותה ללבוש מה שהיא רוצה
8287 משתתפים

למטוס היא עלתה כשהיא לבושה בחותלות וחזיית ספורט, מה שלדבריה צוות הדיילים חשבו שהם פרובוקטיביים מדי. היא כתבה על המקרה ל-130 אלף העוקבים שלה בחשבון האינסטגרם, @1800leavemaryalone: "העיפו אותי מהטיסה בגלל איך שאני נראית. בבקשה תפסיקו עם האפליה, זה מגעיל. אני מרגישה כל כך נבוכה וחסרת אונים עכשיו, אין לכם מושג כמה. ברור שהלבוש שלי הוא הסיבה שהדיילת העיפה אותי, כי אני נראית חשופה מדי, אבל זה לא חוקי לעשות זאת אז היא הייתה צריכה לומר שזה בגלל שישנתי ולא הקשבתי לה".

כעת מארי אומרת שהיא מתכננת לתבוע את חברת התעופה - אם כי היא עדיין לא נקטה בהליכים משפטיים. היא טוענת שהבעיה הכי גדולה שלה עם החוויה הקשה שעברה היא שהיא מרגישה שקיבלה יחס לא הוגן רק בגלל מבנה גופה. היא מאמינה שאישה עם חזה קטן משלה תורשה ללבוש חזיית ספורט לטיסה ללא כל בעיה.

חלק מהמגיבים מתחו ביקורת על הפוסט שלה וציינו שלחברות תעופה רבות יש קוד לבוש וייתכן שחזיית הספורט החושפנית שלבשה מגדלנה נחשבה בלתי הולמת. בפוסט אחר באינסטגרם היא השיבה להם: "אני לא מבינה איך יש אנשים שאומרים שזה בסדר שסילקו אותי בגלל מה שאני לובשת. הנקודה היא שאותם כללים צריכים לחול על כולם! לא נכון לבחור על מי חלים הכללים לפי מראה/מבנה גוף. אפליה מכל סוג היא לא תחושה נעימה לאף אחד. אם אישה עם חזה קטן הייתה לובשת בדיוק את אותו הדבר, לא היו אומר לה כלום".

עוד תגובה שלה:

והיא הולכת לתבוע אותם:

היא הוסיפה: "האפליה הזו היא נפוצה מאוד. היא ענקית ברשתות החברתיות ואפילו בחיים האמיתיים. אני לא מנסה לשחק קורבן, אני רק משתפת את המציאות של מה שקורה".

מארי הוציאה יותר מ-150,000 דולר על ניתוחים קוסמטיים, כולל הגדלת חזה והרמת ישבן ברזילאית.

למקרה שתהיתם - כך היא נראתה לפני הניתוחים:

מעריציה נהרו לתגובות כדי לתמוך בה. אחת כתבה: "זה כל כך לא בסדר. תמשיכי להיות מי שאת ואנחנו נתמוך בך" ואחר הוסיף: "מצטער לקרוא את זה. העולם הזה צריך להתפתח כבר. אנחנו ב-2022". היא לא ציינה מהי חברת התעופה בה התרחשה התקרית ולא פורסמה תגובה משום חברת תעופה בנושא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully