וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גבר נעצר לאחר שחשף את איבר מינו ואונן ארבע פעמים לעיני נוסעת בטיסה

עודכן לאחרונה: 6.4.2022 / 10:18

הגבר טוען שביקש את רשות הנוסעת שישבה לידו לפני שפצח במסע אוננות שנמשך כשעה בסיומו נרדם. מיד לאחר מכן קראה הנוסעת לדיילים שהעבירו אותה מקום והזעיקו את ה-FBI שעצר את הגבר עם הנחיתה

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

נוסע נתפס מאונן מול פורנו בטיסה/Liveleak

גבר נעצר לאחר שלכאורה נגע באיבריו האינטימיים שוב ושוב בזמן שישב ליד אישה בטיסה של חברת סאות'ווסט איירליינס מסיאטל לפיניקס. ב-independent דווח הבוקר (רביעי) שהאיש, שזוהה כאנטוניו שרוד מקגאריטי על פי מסמכי בית המשפט, נגע בעצמו באופן בלתי הולם לפחות ארבע פעמים במהלך השעה הראשונה של הטיסה שהתקיימה בשבת.

במסמכי בית המשפט נכתב כי מקגאריטי "חשף את איבר מינו ואונן מול הנוסעת שישבה לידו". מקגאריטי הוריד לכאורה את מכנסיו והחל לגעת בעצמו כבר רגעים ספורים לאחר שהטיסה המריאה. לאחר מכן הוא נרדם, ואז האישה הודיעה לצוות הטיסה וגם הראתה להם תמונות שצילמה בטלפון שלה בהן הוא נוגע בעצמו והיא הועברה למושב אחר להמשך הטיסה.

לאחר הנחיתה בפיניקס, האישה אמרה לאנשי ה-FBI שהגיעו למקום לבקשת הצוות האווירי שהגבר אונן מולה לפחות ארבע פעמים בתוך שעה אחת מהרגע שהמטוס המריא. על פי הדיווח, מקגריטי הודה במעשיו ולטענתו הוא ביקש את רשות האישה לפני שהטיסה המריאה. הוא טען כי היא הרימה את ידיה באוויר ואמרה: "זה ממש לא משנה".

מסמכי בית המשפט מראים שהוא גם אמר לאנשי ה-FBI כי הוא מצא את כל העניין "סוג של קינקי", כך דווח בחדשות KOMO. מקגאריטי, שנעצר על ידי אנשי ה-FBI בנמל התעופה הבינלאומי פיניקס סקיי הארבור, הואשם בביצוע מעשים מגונים בכלי טיס.

בהצהרה מטעם חברת סאות'ווסט איירליינס נאמר כי הוא גם עומד בפני איסור לכל החיים לטוס בחברת התעופה. "המקרה דווח לאנשי הצוות בזמן הטיסה, והקברניט יצר קשר עם גורמי אכיפת החוק כדי שייפגשו את המטוס עם הנחיתה" נכתב בהודעה, "הכנסנו את הנוסע מיד לרשימה השחורה שלנו וכתוצאה מכך יחול עליו איסור לכל החיים לטוס איתנו שוב"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully