וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פלישת הערבים למיקונוס החלה", עם רכישה של 200 בקבוקי שמפניה

עודכן לאחרונה: 28.6.2022 / 9:44

על פי דיווח באתר מקומי ביוון, הצעירים הערבים לא שתו את המשקה היקר אלא פשוט השתעשעו במה שכונה "מקלחות שמפניה". הסיבה: להציג את עושרם. על פי הדיווח, מסתבר ש"נוהג זה הוא עניין שכיח בקרב התיירים מארצות ערב"

בווידאו: הגבלות האי הנופש מיקונוס בעקבות עלייה במתחלואה בקורונה/צילום: רויטרס

"הפלישה הערבית למיקונוס החלה". במילים אלו נפתחת ידיעה באתר Greek City Times, המספרת על הגעתם של תיירים ערבים רבים לאי מיקונוס שביוון. "הם וידאו שאף אחד לא יתעלם מהם, והם עשו זאת היטב, כמו שרק הם יודעים לעשות - בפזרנות ובזבזנות".

כך למשל, נמסר כי ביום ראשון הגיעה אל מסעדת נאמוס (Nammos) קבוצה של צעירים ערבים, לא הוזכר מאילו מדינות, שהזמינה כ-200 בקבוקי שמפניה. אך הם לא שתו את המשקה היקר אלא פשוט השתעשעו במה שכונה "מקלחות שמפניה". על פי הדיווח, נוהג זה הוא עניין שכיח בקרב התיירים מארצות ערב.

"הכסף זרם כמו השמפניה, שברוב המקרים הגיעה אל הרצפה, שכן אלו שפותחים את הבקבוקים בדרך כלל אינם שותים מהם, אלא מזמינים אותם רק כדי להראות את עושרם", נכתב בידיעה.

תיירים ערבים חוגגים עם שמפניה במיקונוס. אתר Protothema, צילום מסך
התיירים הערבים שרכשו מאות בקבוקי שמפנייה רק כדי לשפוך אותם/צילום מסך, אתר Protothema
עומר אדם מיקונוס. אינסטגרם, צילום מסך
עומר אדם מבלה במיקונוס בשנה שעברה/צילום מסך, אינסטגרם
ג'יג'י חדיד מיקונוס. אינסטגרם סטורי, צילום מסך
ג'יג'י חדיד בעת ביקורה באי/צילום מסך, אינסטגרם סטורי
מלון קאבו טאגו מיקונוס. אתר המלון, מערכת וואלה! NEWS
לשם הסלבס נוהרים. מלון קאבו טאגו במיקונוס/מערכת וואלה! NEWS, אתר המלון

אי הידוענים

מיקונוס שייך לארכיפלג האיים הקיקלאדיים ושוכן בדרום הים האגאי. הוא נחשב לאחד האיים היותר יקרים ביוון ומושך אליו בכל שנה ידוענים מרחבי העולם, למשל דוגמנית העל ג'ג'י חדיד. מישראל ביקרו בו בשנים האחרונות לא מעט סלבס, בהם עומר אדם, נטלי דדון, ניקול ראידמן ואחרים.

אחד הריזורטים הכי מדוברים ויוקרתיים באי הוא "קאבו טאגו", שנחשב פופולרי במיוחד עקב בריכות האינפיניטי שלו "הנשפכות" לים שמתחת. לילה במלון המפנק יעלה לכם ביולי החל מ-1,650 אירו לזוג, אבל זה כולל ארוחת בוקר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully