וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישרוטל פותחת את מלון פורט טאואר בנמל תל אביב

עודכן לאחרונה: 6.6.2022 / 12:41

149 חדרים ושתי סוויטות, בריכת מקורה ומחוממת, מסעדה ובר מצפים לאורחים במלון פורט טאואר בנמל תל אביב, שנפתח היום רשמית על ידי רשת ישרוטל. וכמה יעלה לילה?

מלון דויד קמפינסקי תל אביב/צילום: אתר רשת קמפינסקי

מלון "פורט טאואר" של רשת ישרוטל בתל אביב נפתח רשמית. המלון האורבני ברחוב הירקון 298 (אזור הנמל הצפוני) מיועד לאנשי עסקים, תיירים וישראלים המחפשים לחוות את העיר ומצטרף לקבוצת מלונות Isrotel Design.

המלון עוצב על ידי משרד אדריכלים קליין שעיצב גם את מלון רויאל ביץ' תל אביב. במלון 149 חדרים ושתי סוויטות, בריכת שחייה מקורה ומחוממת שעוצבה והותאמה במיוחד לאופיו של המלון; סאונה וחדר כושר צמוד לבריכה המצויד במכשירי אימון כוח, הליכונים, סטפרים ואופני כושר; מסעדה, בר ואולם כנסים שבו ניתן לערוך אירועים וישיבות.

בישרוטל הודיעו, שלרגל השקת המלון יינתנו 20% הנחה על מחירי האירוח עד גמר המלאי. מחיר לזוג ללילה, לפי רשת המלונות, הוא החל מ-850 שקלים, אבל בחיפוש שעשינו היום באתר החברה לא הצלחנו לקבל מחיר כזה בסופ"ש ביוני-יולי, אלא רק באמצע השבוע. בסופ"ש מצאנו מחירים של החל מ-1,063 שקלים ללילה.

מלון פורט טאואר. ליאור גרונדמן,
149 חדרים ושתי סוויטות. מלון פורט טאואר בנמל תל אביב/ליאור גרונדמן
מלון פורט טאואר. ליאור גרונדמן,
חדר במלון/ליאור גרונדמן
מלון פורט טאואר. ליאור גרונדמן,
חדר רחצה/ליאור גרונדמן

המסעדה פתוחה לקהל הרחב

הבר ומסעדת המלון נמצאים בקומת קרקע באזור משותף. המסעדה משרתת את אורחי המלון ופתוחה לקהל הרחב. התפריט שעליו ינצח השף יניב לוזון בליוויו של השף איתן מזרחי, שף מלונות תל אביב, מבוסס על סלטים, פוקאצ'ות, פיצות, פסטות, בסגנון ים תיכוני. ארוחת הבוקר תוגש בסגנון מזנון חופשי וארוחות הצהריים והערב יוגשו על ידי מלצרים בהזמנה מתפריט פתוח.

במרכז המלון נמצא בר קוקטיילים מיוחדים שפתוח לאורחים ולקהל הרחב, מקום מתאים למפגשים במהלך יום העבודה ועד שעות הערב המאוחרות. מחוץ למלון ממוקם ה'לה קוצ'ינה קיוסק', הפתוח כל יום בין 07:00 ל-23:00 בלילה, במשך כל ימות השבוע. בקיוסק ניתן ליהנות ממגוון מנות כדוגמת, סלטים, כריכים, פיצות, פוקצ'ות, ומאפים לצד מיצים טריים וקוקטיילים עונתיים.

מלון פורט טאואר. ליאור גרונדמן,
הבריכה הפנימית בפורט טאואר/ליאור גרונדמן
מלון פורט טאואר. ליאור גרונדמן,
חדר עם נוף אורבני/ליאור גרונדמן
מלון פורט טאואר. ליאור גרונדמן,
לובי המלון/ליאור גרונדמן

ויש גם אמנות

חובבי האמנות ייהנו מתערוכת צילומים של האמן אלדד רפאלי והאוצר הרשת שרון תובל. רפאלי מצלם פרויקטים אומנותיים מורכבים העוסקים בפן האישי, חברתי ופוליטי של החברה הישראלית. במלון פורט מציג את יצירות האומנות שלו בכל 14 הקומות של המלון, כאשר כל קומה מהווה גלריה בפני עצמה ו-14 הקומות יחד משלימות זו את זו בתערוכה ייחודית, כשהקונספט המנחה הוא "בין מים לשמים", מבט עמוק מלמטה למעלה וההיפך, בו משתלב הקונספט השני, "מהקדום אל המודרני".

"רשת ישרוטל זיהתה כבר לפני מספר שנים את הפוטנציאל התיירותי והעסקי בתל אביב והביקוש הגובר לחדרים מצד תיירים, אנשי עסקים וכמובן ישראלים שמבקשים לחוות חופשה אורבנית", אמר מנכ"ל הרשת, ליאור רביב. "מלון פורט טאואר הוא הראשון שייפתח ב-2022 בתל אביב ובהמשך יפתח 'אלברטו', מלון עירוני נוסף ברחוב אחד העם 17.

"על פי תכנית הפיתוח שלנו, בחמש השנים הקרובות יוקמו עוד שישה מלונות בתל אביב ועם סיום בנייתם תחזיק ישרוטל ב-1500 חדרים בתל אביב בלבד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully