וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלון גומא של ישרוטל נפתח: הפינוק החדש שעל הכינרת

עודכן לאחרונה: 31.3.2022 / 14:02

מלון חדש מצטרף לרשת ישרוטל, הפעם זהו מלון גומא שעל שפת הכינרת שבו 212 חדרים ובעיקר בריכת שחייה מול הכינרת, תפריט טברייני מקומי וחוף פרטי צמוד

השבוע נפתח על שפת הכינרת המלון החדש מקבוצת מלונות Isrotel Design המעוצבים - ומספק בשורה חדשה למבקשים חופשה בצפון הארץ. בריכת השחייה מול חוף הכינרת המוקפת צמחיה ועצי דקל, מרפסות החדרים משקיפות אל נוף הגליל היפהפה, והעיצוב העדכני של חללי המלון - המאפשר כניסת אור וצמחייה פנימה, מעניקים למלון "גומא" סטנדרט חדש של חופשה איכותית, כמוה טרם חוויתם על שפת הכינרת.

מלון גומא של ישרוטל. ישרוטל,
מלון גומא הוא הראשון שיושק ב-2022/ישרוטל
מלון גומא של ישרוטל. ישרוטל,
מלון גומא של ישרוטל/ישרוטל

"רשת ישרוטל זיהתה את הפוטנציאל התיירותי באזור הכנרת, אחד מהמקומות האהובים ביותר על הישראלים והתיירים שמגיעים לישראל", הסביר ליאור רביב, מנכ"ל רשת ישרוטל. "הנופשים הישראלים שמחפשים חופשה ייחודית, זוגית או משפחתית, יוכלו למצוא במלון גומא מענה מושלם".

המלון, שנמצא על חופה המערבי של הכנרת, וסביבו הרי ארבל, ניתאי והר האושר - נרכש על ידי הרשת לפני מספר חודשים תמורת 225 מיליון שקלים ועבר שיפוץ נרחב בהשקעה התחלתית של כ-12 מיליון שקלים, על מנת להתאים אותו לתו האיכות של מלונות ישרוטל, הן מבחינת עיצוב הפנים ואדריכלות המבנה, והן מבחינת רמת השירות והנגישות לאורחי המלון.

עוד בוואלה!

לקחת הפסקה מהחדשות בעולם: יצאנו לבדוק את המלון החדש בים המלח

לכתבה המלאה
מלון גומא של ישרוטל. ישרוטל,
תפריט המבוסס על אוכל מקומי עם נגיעות שורשיות מהמטבח הטברייני/ישרוטל
מלון גומא של ישרוטל. ישרוטל,
המלון נרכש על ידי שרוטל לפני מספר חודשים תמורת 225 מיליון שקלים/ישרוטל

בריכת שחייה חיצונית ובריכת פעוטות

במלון 212 חדרים והוא מציע בריכת שחייה חיצונית ובריכת פעוטות, חדר כושר מאובזר, לובי בר רחב ידיים הכולל מרפסת רגיעה הצופה לכנרת, מסעדה - וכמובן חוף פרטי צמוד. בנוסף, יכולים האורחים ליהנות ממסלולי טיול באזורים הקסומים המקיפים את המלון, אטרקציות מקומיות כמו טיולי ג'יפים, רכיבה על סוסים ועוד.

שף המלון, דוד קקון אמון על תפריטי ארוחות הבוקר והערב העשירות. קקון, בליווי שף הרשת אמיר כלפון, יצר תפריט המבוסס על אוכל מקומי עם נגיעות שורשיות מהמטבח הטברייני ושימוש בחומרי גלם המאפיינים את האזור. בעונת הקיץ יוכלו האורחים להזמין ארוחות דרך פוד-טראק אשר תציע מנות בשר איכותיות כמו המבורגר מבשר אנגוס משובח, שווארמה עגל, סלט עוף, סלט שוק טברייני ועוד.

מלון גומא המצטרף לעשרים ואחד בתי המלון של רשת ישרוטל, הוא הראשון שיושק ב-2022, ומהווה את יריית הפתיחה ל-11 מלונות נוספים שתפתח הרשת בחמש השנים הקרובות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully