וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוגמנית לא הורשתה להכנס לאולפני יוניברסל כי "החזה הגדול שלה גרם לאי נוחות"

6.2.2022 / 23:57

הדוגמנית וויטני פייג' וונאבל ביקרה באולפני יוניברסל באורלנדו ונותרה המומה כשהתבקשה להישאר בחוץ מאחר ש"החזה הגדול שלה גורם למבקרים אי נוחות"

וויטני פייג' וונאבל/whitneypaige.tv

וויטני פייג' וונאבל, דוגמנית בת 26 מפלורידה, ביקרה באולפני יוניברסל באורלנדו וטוענת שנותרה המומה מהיחס של צוות המקום אליה. לדבריה, עובדת המקום הודיעה לה שתצטרך לכסות את המחשוף שלה אם תרצה להיכנס לפארק, מאחר ש"החזה הגדול שלה גורם לאנשים לאי נוחות".

וויטני הגיעה לפארק השעשועים כשהיא לבושה בחזיית ספורט לבנה ומכנסיים קצרים בצבע ירוק מנטה, ואומרת שנשים רבות אחרות התלבשו בצורה דומה. "הרגשתי מושפלת ונבוכה", סיפרה וויטני, לה יש 1.6 מיליון עוקבים באינסטגרם, "אמרו לי שאני צריכה להחליף את החולצה שלי כדי להיכנס. אני חושבת שזה בגלל שיש לי שדיים גדולים וטבעיים וזה גורם לאנשים לאי נוחות, אבל למיטב ידיעתי הלבוש שלי לא היה נגד החוקים".

היא הוסיפה: "אני מרגישה שהופלתי לרעה בגלל גודל השדיים שלי. שמתי לב שאנשים אחרים בוהים בי והרגשתי ממש נבוכה. זה היה משפיל".

זה מה שהיא לבשה - מוגזם או מובן?

הלבוש הזה

לגיטימי לגמרי
לא מתאים לפארק שעשועים
לא מתאים בשום מקום
12325 משתתפים

התקרית אירעה בשנת 2021 אך נחשפה רק החודש באינסגרם של ויטני. בסרטון הראשון היא נראית בדרכה לאולפני יוניברסל עם חברתה, כשהשתיים נרגשות לקראת יום הכיף שלהן. רגעים ספורים לאחר מכן, מצב הרוח השמח שלהן נהרס כשסרטון שני מראה אותן עומדות בכניסה לפארק, ממתינות שיכניסו אותן, כאשר לפי וויטני, נאמר לה שהתלבושת שלה "בלתי הולמת". היא אמרה: "אז, אני מניחה שהחולצה שלי לא מתאימה ליוניברסל. יש לנו בעיה עכשיו".

בסרטון המשך וויטני, שכניסתה נאסרה, אומרת: "אז כנראה שאני צריכה ללכת להחליף לטופ מתאים יותר למרות שראיתי פה הרבה אנשים עם חזיית ספורט דומה לשלי".

צפו במה שקרה שם:

לאחר התקרית היא סיפרה: "הרגשתי שסימנו אותי, וזה היה בקיץ אז היה חם. לא ממש הבנתי מה היה העניין, אבל כנראה שחזה גדול טבעי כמו שלי מעורר הרבה תשומת לב. בסופו של דבר שמתי עליונית נוספת מעל חזיית הספורט, לחברה שלי הייתה עליונית ברכב. יותר מאוחר הורדתי אותה כי היה חם והעליונית הייתה מכוערת. העובדה שנשפטתי ממש עצבנה אותי... נשים 'קטנות' יותר יכולות ללבוש מה שהן רוצות - אבל אם יש לך חזה גדול, ישר מחפיצים אותך".

בשנה שעברה, וויטני טענה שטוויטר חסמו אותה לאחר שאנשים דיווחו על התמונות החושפניות שלה. "יום אחד שיניתי את תמונת השער שלי לתמונה תמימה שבה אני מציגה את הגזרה שלי - אבל לבשתי תחתונים", אמרה, "ופתאום החשבון שלי הוסר. זה גרם לי להרגיש מופלה לרעה כי יש תמונות הרבה יותר גרועות בטוויטר. זה לא הוגן".

נכון לשעה זאת אולפני יוניברסל לא מסרו את תגובתם לטענות נגדם..

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully