וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישה לא הורשתה לעלות לטיסה כי לבשה מחשוף "בולט מדי"

4.2.2020 / 0:01

חברה במועדון הפלטינה של יונייטד איירליינס לא קיבלה אישור לעלות לטיסה לניוארק, לאחר שצוות עובדי החברה טענו שהיא לא עומדת בקוד הלבוש בגלל המחשוף שלה. לאחר מכן הם התחרטו והציעו לה פיצוי - אבל זה כבר היה מאוחר מדי: "שום סכום שבעולם לא יפצה על ההשפלה שחוויתי"

CBS4

אנדראה וורלדוויד, חברה במועדון הפלטינה של חברת התעופה יונייטד איירליינס, לא הורשתה לעלות לטיסה מדנבר, קולורדו לניוארק, ניו יורק, לאחר שנטען בפנייה שהיא לא עומדת בקוד הלבוש של החברה ולבשה מחשוף בולט מדי שחשף את חזיית הברלט שלה.

אנדראה התבשרה רגע לפני שלב העלייה למטוס שלא תוכל לעלות על הטיסה הראשונה במסעה לסן חואן, פוארטו ריקו, שם היא אמורה לפגוש את בן זוגה. לדבריה, הצוות השפיל אותה מול שאר הנוסעים כשסירב לאפשר לה לעלות לטיסה. היא סיפרה שהצוות הסביר לה שזהו המחשוף הנמוך שלה שאינו עומד בקוד הלבוש - אולם היא מיהרה לצלם את עצמה במראה כדי להוכיח שעל אף המחשוף הבולט - היא לובשת קרדיגן ארוך וצעיף ואינה חושפת דבר. היא סיפרה ל"דה מירור": "הייתי מושפלת, נבוכה, מבולבלת. הרגשתי שכל העיניים היו עליי".

אשה הורדה מהטיסה בגלל החולצה שלה. Andrea Worldwide, צילום מסך
אלה הבגדים בגללם היא לא יכלה לעלות לטיסה/צילום מסך, Andrea Worldwide

אנדראה סיפרה שהתלבשה נוח לקראת טיסת ארבע השעות שלה ולא הבינה מדוע הצוות אינו מאפשר לה לעלות לטיסה. רק אחרי שהתווכחו, צוות העובדים שינה את דעתו והניח לאנדראה לעלות לטיסה. הם אפילו הציעו לה שובר נסיעות כפיצוי על התנהגותם, אך אנדראה דחתה את ההצעה ונימקה: "אפילו מאתיים דולר לא שווים את ההשפלה שעברתי. כדי שנשים אחרות לא יצטרכו להתמודד עם זה, אני מעדיפה לדבר ולשכנע אנשים לעבור לחברת תעופה אחרת".

התקרית התרחשה ב-13 בינואר וחברת יונייטד איירליינס נמצאת כעת בקשר עם אנדראה כדי לטפל בתלונתה, כך דווח ב-CBS4. דובר החברה מסר: "ביונייטד המטרה היא שהלקוחות שלנו ירגישו בבית ויעברו טיסה מהנה ונוחה. אנו נמצאים בקשר עם הלקוחה שלנו כדי להבין טוב יותר מה היו נסיבות האירוע. לחברת התעופה יש כיום מדיניות ברורה בנושא קוד הלבוש לעובדים ולמטיילים שהם חברים ומשפחה של אנשי הצוות, אך לנוסעים רגילים יש מעט מגבלות".

צפו בדיווח של רשת CBS:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully