וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוסע מישש את ישבנה של דיילת - ויכלא לחצי שנה

עודכן לאחרונה: 30.1.2022 / 0:38

אזרח קנדי שהיה על טיסת אמריקן איירליינס ממקסיקו לארצות הברית, ביצע מעשים מגונים בדיילת שהגישה לו חטיפים. כעת הוא צפוי לרצות עונש מאסר

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

זוג נתפס מבצע מין אוראלי בטיסה וסירב להפסיק/תיעוד ברשתות חברתיות

במהלך המגפה העולמית תועדו אינספור מקרים של התנהגויות לא נאותות של נוסעים בטיסות ברחבי העולם - מאי חבישת מסכה ועד התפרעויות והפרעה לאנשי הצוות ולשאר הנוסעים. עם זאת, לעתים קרובות ישנם מקרים שבהם הנוסעים הסוררים אינם מוענשים בידי רשויות החוק, ולעתים אף אינם נעצרים ולא מוגשים כנגדם כתבי אישום. כעת, נדמה שלפחות במקרה הבא, הצדק נעשה באופן מהיר ויעיל.

בטיסה של חברת התעופה האמריקנית אמריקן איירליינס, שעשתה את דרכה בחודש אוגוסט האחרון מקנקון שבמקסיקו למיאמי שבארצות הברית, "כיכב" אזרח קנדי בן 50, ששמו אניו סוקורו זייאס. על פי הדיווח, כמו גם לפי התצהיר שהוגש מאוחר יותר ל-FBI, צוות האוויר עשה את עבודתו במהלך הטיסה, כאשר באותה עת זייאס ישן במושבו. דיילת שעברה והגישה חטיפים קלים לנוסעים, השאירה בחיקו של זייאס מספר חטיפים והמשיכה לשרת את שאר הנוסעים.

זייאס, שהתעורר זמן קצר לאחר מכן, ראה את המחווה של הדיילת כ"סימן", ורגעים ספורים לאחר מכן, שלח אליה את ידו ומישש את ירכיה וישבנה, ובהמשך אף החל לחכך את ידו בחוזקה מצד לצד.

מטוס של חברת אמריקן איירליינס 2 בדצמבר 2021. רויטרס
אמריקן איירליינס/רויטרס

הנוסעים הציעו לשמש כעדים

האקט המשפיל והבזוי לא נותר ללא מענה: הדיילת דיווחה מיד על המקרה, ונוסעים אחרים שראו את התקרית התייצבו לצדה והציעו לשמש כעדים, כדי שניתן יהיה להגיש כתב אישום מוצק כנגד הנוסע.

כך, בעוד שבמקרים רבים נוסעים יוצאים מתקריות מסוג זה ללא כל האשמה, הרי שבמקרה זה הנוסע שילם מחיר כבד למדי. כבר בחודש אוקטובר ביקש זייאס להגיע להסדר טיעון, שבו הוא יודה בסעיף אחד של תקיפה במהלך טיסה. בשבוע שעבר גזר עליו שופט פדרלי בארצות הברית שישה חודשי מאסר בפועל. בנוסף, לאחר שחרורו בעתיד, הוא ייאלץ להמשיך ולהיות תחת פיקוח הדוק למשך שנה נוספת.

כעת, אין אלא לתהות מדוע נוסעים רבים מצליחים להימלט מאימת הדין, ומדוע המקרים שבהם מוטל עונש מאסר על נוסעים שביצעו תקיפות במהלך טיסה - נחשבים ספורים בלבד. לא נותר אלא לקוות כי מקרה מסוג זה יהווה מעין תמרור אזהרה לנוסעים אחרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully