וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוסע ניסה לפרוץ לתא הטייס; הדיילת דפקה לו קנקן קפה בראש

עודכן לאחרונה: 14.2.2022 / 9:52

נוסע בטיסת אמריקן איירליינס בין לוס אנג'לס לוושינגטון די.סי שנערכה אתמול, ניסה לפרוץ לקוקפיט ולפתוח את דלת המטוס באוויר. הנוסעים לא הצליחו להשתלט עליו, עד שהגיעה הדיילת שהרביצה לו עם קנקן קפה בראש. הנוסע נעצר

ושוב בעיות עם נוסעים בטיסת אמריקן איירליינס, חברת תעופה שטסה גם בין ארה"ב לישראל. הפעם היה זה בטיסה 1775 בין לוס אנג'לס לוושינגטון די.סי אתמול (ראשון) אחר הצוהריים, שעון ארה"ב.

נוסעים ודיילים נאלצו להכניע נוסע סורר שניסה, לכאורה, לפתוח את דלת המטוס ולהיכנס לתא הטייס.
"הוא ניסה אבל הוא לא הצליח להגיע לשם", אמר גורם בחברת התעופה לנוסעים כשנשאל על הנוסע שניסה להיכנס לקוקפיט, "ואז הוא ניסה לפתוח את דלת המטוס". הטיסה הופנתה לקנזס סיטי מעט אחרי השעה 14:00.

מואז מוסטפה, אחד הנוסעים במטוס, אמר שהכל היה רגוע עד שהדיילת צעקה לפתע לקולגה שלה להדליק את כל האורות בקבינה, והמטוס התחיל להנמיך בצורה מהירה מאוד. "היה אדם שנכנס לקוקפיט ופתח את הדלת תא הטייס, והוא ניסה לפתוח גם את דלת המטוס, כנראה לאחר שנכשל לפתוח את דלת תא הטייס", אמר מוסטפה לפוקס ניוז דיגיטל.

האזינו לטייס מדווח שהנוסע מנסה להיכנס לקוקפיט

"בכנות, היום חשבתי שאני הולך למות"

"בזמן שאנשים ניסו להכניע אותו, אותה דיילת רצה כל הדרך למטבח האחורי במטוס, תפסה קנקן קפה וחזרה חזרה לנוסע והחלה להכות את הבחור עם הקנקן בראש", הוסיף מוסטפה.

"אנו אסירי תודה לאנשי הצוות שלנו, שמסורים באופן עקבי לבטיחותם ולטיפולם של הנוסעים שלנו וטיפלו בנסיבות במיומנות ובמקצועיות מירבית", אמר דובר אמריקן איירליינס בהצהרה לפוקס ניוז.

ה-FBI וסוכנויות אכיפת חוק אחרות חיכו לנוסע הסורר כשהמטוס נחת בקנזס סיטי. כל שאר הנוסעים נאלצו לרדת מהמטוס בזמן שה-FBI השלים בדיקה ביטחונית.

המטוס צנח תוך שבע או שמונה דקות בלבד, אמר מוסטפה. "בכנות, היום חשבתי שאני הולך למות", אמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully