וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוסע גילח את זקנו במטוס וגרם לבהלת טרור

צעיר לונדוני ממוצא לבנוני, שבילה יותר מדי זמן בגילוח בשירותי המטוס, לא ציפה לתגובות שהמעשים שלו עוררו בקרב הנוסעים, ששלחו את הדיילים לדפוק על דלת התא שבו הסתגר: "אתה נראה ממוצא ערבי", הם אמרו

נוסעת מייבשת את התחתונים במטוס/INSTGRAM

בסרטון - נוסעת ייבשה את התחתונים שלה בפתח המיזוג במטוס

רוב אלאם (Allam), בן 33, הוא אסטרטג מדיה מלונדון, שמוצאו מיוון ולבנון. רק כעת הוא מפרסם את סיפור הטיסה ההזויה שלו, שהתרחש במאי שעבר. באותה עת, הוא הוזמן להגיע לעיר דנוור שבקולורדו, ארצות הברית, בכדי להיפגש עם מספר משקיעים פוטנציאליים ולהציג בפניהם פרויקט חדש.

10 הטעויות הכי גדולות שאתם עושים בשדה התעופה

בשעת לילה מאוחרת, הוא החליט לנצל את השקט שהשתרר במטוס, להיכנס לתא השירותים ופשוט לשפר את הלוק שלו, למראה ייצוגי יותר. "זוהי טיסה האורכת תשע שעות והנוסעים היו שקועים בשינה, לכן חשבתי שיהיה זה הזמן המתאים ביותר לעסוק במעט טיפוח, במיוחד לאור העובדה שלא אפריע לאף אחד ולא אגרום לתור לפני השירותים, כי רוב הנוסעים ישנו", סיפר לכתב ה-Sun.

גילח את זקנו במטוס וגרם לבהלת טרור. צילום מסך, צילום מסך
רק רצה לשפר את הלוק שלו למראה ייצוגי יותר. רוב אלאם, לפני ואחרי הגילוח/צילום מסך, צילום מסך

"טרוריסטים מתגלחים לפני פיגוע? באמת תודה על המידע"

רוב צעד אל תא השירותים עם תרמילו בידו, וזאת מאחר שבו אחסן את תיק הטיפוח שלו וכן בגדים להחלפה. כאשר סגר מאחור את דלת השירותים, החל במלאכת ההתרעננות: הוא הסתרק, התיז על עצמו דיאודורנט, צחצח שיניים וגילח את זקנו בן השבועיים.

חמש דקות מאוחר יותר, ודפיקה נשמעת על דלת השירותים. רוב הגיב באגביות וקרא "אני יוצא בעוד מספר דקות", והמשיך במלאכת ההתרעננות. לאחר זמן קצר, נשמעה דפיקה נוספת בדלת. רוב פתח אותה כדי לראות במה מדובר ונתקל בשלושה אנשי צוות: שתי דיילות ודייל מבוגר יותר, בשנות ה-50 לחייו. "הם נראו לי קצת מודאגים", הוא סיפר. "זה שעשע אותי. מה מדאיג בעובדה שאני מטפח את עצמי?"

כאשר שאל לפשר הדבר, הסבירו לו אנשי הצוות כי חלק מהנוסעים מעט מודאגים. הם צפו בבחור צעיר נכנס עם תרמילו לתא השירותים, ושוהה שם זמן ממושך. "צחקתי ואמרתי 'קול'. לא חשבתי שאני עושה משהו רע. גם הקפדתי לבדוק מראש שכל תאי השירותים אכן פנויים, כדי שלא אתפוס מקום למישהו".

רוב החליט לחזור ולסיים את מה שהתחיל, ושוב, דפיקה שלישית בדלת. הפעם אנשי הצוות התנצלו שוב ושוב על ההפרעה. הבכיר שבהם אמר לו "אני לא רוצה להכעיס אותך, אך הנוסעים במטוס מודאגים. אתה נראה להם ממוצא ערבי". לדבריו, ידוע שטרוריסטים, לפני שהם מוציאים לפועל את תוכניותיהם, דואגים לטפח את עצמם, להתגלח וללבוש בגדים נקיים, כדי להגיע לעולם הבא טהורים.

"נולדתי נוצרי אבל אינני דתי. ואפילו כבחור לבנוני, לא היה לי שמץ של מושג שטרוריסטים מתגלחים לפני מעשי טרור. באמת תודה רבה על המידע המיותר הזה".

עוד בוואלה!

לא לשרוק בתור: התנהגויות שמעלות חשד בבידוק הבטחוני בשדה התעופה

לכתבה המלאה
גילח את זקנו במטוס וגרם לבהלת טרור. צילום מסך, צילום מסך
"לא היה לי שמץ של מושג שטרוריסטים מתגלחים לפני מעשי טרור"/צילום מסך, צילום מסך
גילח את זקנו במטוס וגרם לבהלת טרור. צילום מסך, צילום מסך
וכך רוב נראה אחרי הגילוח במטוס/צילום מסך, צילום מסך

כן חטיפים, לא פצצה

רוב האזין לדברים בהלם. בשלב זה, הוא החליט לשלוף את הטלפון הנייד שלו, לפתוח את היומן ולהראות לאנשי הצוות את ההזמנה לפגישה הצפויה עם המשקיעים האמריקאים. הוא גם הראה להם מיילים עסקיים, ואפילו תכתובת עם בת הזוג שלו, שמתגוררת בקולורדו ומתרגשת לקראת פגישתם.

"אולי הייתי פשוט צריך להראות להם את התיק שלי, שאין בו פצצה או משהו כזה, אלא רק חטיפים, כבל הטענה לטלפון, כמה ספרים ומוצרי טיפוח. אבל זה לא עלה על דעתי, כי הייתי בהלם מהעניין. כל מה שרציתי לעשות ברגע זה היה לחזור למושב שלי, לראות סרט וללגום יין".

עם זאת, הוא מספר כי אנשי הצוות היו נבוכים אף הם מהעניין, ואדיבים להפליא. "הייתי אסיר תודה כלפיהם. הם פשוט עשו את עבודתם".

"בהתחשב ברקע שלי, ובעובדה שאני טיפוס די שעיר, אני בהחלט מנסה להתאמץ ולשמור על זקן מטופח וגזום היטב, כדי שלא אבלוט יותר מדי. אבא שלי תמיד אמר לי "אל תתבלט, אל תהיה אידיוט".
למרות הסיום הטוב של האירוע, רוב בטוח שיותר לא יעשה שוב שימוש בשירותי המטוס בכדי להתגלח. "ואם כבר אעשה זאת, אשאיר דלת פתוחה ואלבש חולצה עם הכיתוב "תחי הדמוקרטיה", הוא צוחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully