וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוסעת תיעדה את הנוסע מאחוריה נותן אגרופים לגב המושב שלה - אך ברשת מאשימים דווקא אותה

18.2.2020 / 0:01

נוסעת בטיסת אמריקן איירליינס תיעדה במצלמתה גבר במושב האחורי "מתופף" על גב המושב שלה, לאחר שלדבריה היא בסה"כ השעינה את המושב שלה לאחור. היא מאשימה את צוות הטיסה שלקח את הצד של הנוסע במחלוקת הזו - אך גם ברשת מסתמנת מגמה דומה

נוסעת סולקה מטיסות לכל חייה ע"י בריטיש איירווייס/מערכת וואלה! NEWS

נוסעת בטיסת אמריקן איירליינס תיעדה גבר שישב מאחוריה במטוס כשהוא מעיף אגרופים אל תוך המושב שלה - ופרסמה את הסרטון ברשת כדי לבייש אותו ואת צוות הטיסה שהעניק לו משקה חינם במקום לנזוף בו. בעוד היא ציפתה לקבל תמיכה מלאה מהגולשים ברשת, היא הופתעה כשגם שם כינו אותה מלודרמטית ולקחו את הצד שלו. לדבריה, הדבר היחיד שעשתה הוא להישען לאחור - וגם הסכימה לעשות זאת רק אחרי שהנוסע סיים לאכול, אולם ברשת טענו שהיא הייתה צריכה להתחשב בו יותר ולא להוריד בכלל את גב המושב.

וונדי ויליאמס עלתה על טיסת אמריקן איירליינס מניו אורלינס לשרלוט שבצפון קרוליינה ב-31 בינואר, כשהתבקשה בידי הנוסע שישב מאחוריה להרים את המושב בזמן שהוא אוכל. מכיוון שהוא ישב בשורה האחרונה במטוס, לא הייתה לו אפשרות להוריד גם הוא את המושב שלו לאחור. לדבריה, היא עשתה זאת, אך כשהחזירה את המושב שלה לאחור בתום הארוחה - הוא החל להכות בגב המושב ללא הרף. לדבריה, היא ביקשה מצוות הדיילים שיתערב, אך הם לא רק שלא התערבו - אלא גם העניקו לנוסע משקה חינם. לכן היא החליטה לתעד בווידאו את הנוסע ולבייש אותו ואת עובדי אמריקן איירליינס ברשת. לדבריה הדיילת בחרה לנזוף בה ולקחה את הצד של הנוסע מאחוריה - וכשצילמה את התקרית "רשמה לה הפרעה".

צפו בתקרית:

בפוסט שפרסמה בטוויטר כתבה: "אחרי שניסיתי להתחשב ולתת לאמריקן איירליינס לעשות את הדבר הנכון, החלטתי לשתף את רגע התקיפה של הנוסע שמאחוריי ואת האיומים הנוספים שספגתי מדיילת חברת התעופה. היא הציעה לו קוקטייל חינם!". בפוסט נוסף כתבה: "כשהדיילת ניגשה, היא גלגלה עיניים ואמרה 'מה?'. היא אמרה שדחוק לו שם ונתנה לו רום! היא אמרה שאני צריכה למחוק את הסרטון כי זה נגד החוק לצלם במטוס. ביקשתי שתגיד לי את שמה והיא רשמה לי הפרעה. חזרתי מכנס מורים. הבחור ביקש ממני, בחוצפה, להרים את המושב כי הוא אכל. עשיתי את זה. לאחר מכן, כשהוא סיים, נשענתי שוב. בשלב הזה הוא התחיל להכות בי. זה היה הרגע שבו התחלתי לצלם את הסרטון וניסיתי לקרוא לדיילת. זה היה מפחיד וכואב".

וונדי סיפרה שסבלה מכאבי ראש בעקבות האירוע ונאלצה לבקר אצל רופאים, לעבור צילומי רנטגן ולהפסיד ימי עבודה. לדבריה, חברת התעופה לא לקחה אחריות על המקרה: "באמריקן איירליינס יצרו איתי קשר בטלפון. הם התנצלו אך לא קיבלו אחריות כלשהי למעשי הדיילת. אני אתקשר לאף בי איי כדי להגיש כתב אישום נגד "הגבר" שראה בי שק אגרוף". היא הוסיפה: "אלמלא צילמתי את הרגע, אף אחד לא היה מאמין לזה! ככל שניסיתי להגן על עצמי, הוא התנהג יותר בפרעות וכך גם הדיילת. הוא צריך להתבייש! הוא ידע שהוא מצולם ועדיין התנהג ככה".

הפוסטים שלה:

התגובות לסרטון ולפוסטים שלה היו חלוקות. בעוד שחלק היו לצדה, רבים דווקא לקחו את הצד של הנוסע. בעוד אחד כתב: "אני לא מאמין שבאמריקן איירליינס לא עשו כלום למען האישה המסכנה הזו ונתנה לשרץ הזה משקה חינם", אחר כתב: "זה היה הורג אותך להרים את המושב? כן, הוא היה נורא - אבל גם את". "אם הייתי משלם על המושב הארור, הייתי מוריד אותו כמה שבא לי", כתב אחד ואחר התנגד: "אני 1.95 מטר ולא יכול לסבול אנשים חסרי התחשבות שמורידים את המושב שלהם. אני, עם כל הגובה שלי, לעולם לא אוריד את המושב ואפריע לנוסעים אחרים. אם זה היה אני, לא הייתי נותן לה לשבת בכלל. שתגיד תודה שזה היה הוא". בעוד אחד כתב: "הוא עוד קיבל קוקטייל?? היו צריכים להעיף אותו משם. נקודה", מישהו אחר כתב: "בעיניי זו סתם התבכיינות".

אחרים טענו שאף אחד מהצדדים אינו אשם ושזו בעיה של חברת התעופה. "בלי להעליב, אבל המושב של הבחור הזה - למרות שהוא אידיוט - אינו יורד, אז זה לא הוגן שהאדם מלפנים ישען לאחור. הוא היה צריך לבקש ממך בנימוס שלא תעשה את זה. זו בעיה של חברת תעופה שיש לטפל בה".

עוד תגובות: "אוי אלוהים... זה נורא. למה אף אחד לא עזר לך?"

"אני שונאת שעושים לי את זה אז לא אעשה את זה לאחרים... לא שאני מגנה עליו - זה היה בלתי נסלח וצריך לדווח עליו"

"אז תרימי את הכיסא שלך"

צפו בה מספרת על החוויה מהצד שלה

דובר אמריקן איירליינס מסר בתגובה: "אנו מודעים למחלוקת הנוגעת לטיסת אמריקן איירליינס 4392, שהופעלה על ידי רפובליק איירווייז ב-31 בינואר. הבטיחות והנוחות של לקוחותינו ואנשי הצוות נמצאות בראש סדר העדיפויות שלנו והצוות שלנו בודק את הנושא". אגב, מומחי בריאות טוענים שבכלל לא מומלץ להוריד את מושב הטיסה עד הסוף, מכיוון שמצב שכיבה כזה לא מאפשר תמיכה נכונה לגב התחתון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully