וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מומחי תעופה: גם בשנים הבאות נמשיך לטוס עם מסכות

עודכן לאחרונה: 3.2.2022 / 8:53

מומחי תעופה מסבירים כי רק בעוד מספר שנים נוכל להסיר את המסכות בטיסה. זאת בשל כללי תעופה נוקשים והסכמות בינלאומיות

נוסע מורד מטיסה כי שם על עצמו תחתונים במקום מסיכה/TWITTER

מסכות הפנים שלנו עשויות להישאר עמנו כפריט חובה במהלך הטיסות גם במהלך השנים הבאות, והן ככל הנראה יהוו את אחת המגבלות האחרונות שיבוטלו ברחבי העולם. כך חוזים מומחים, כפי שדווח באתר הדיילי מייל.

עוד נמסר כי לדברי המומחים, יהיה זה כמעט בלתי אפשרי עבור חברות תעופה בודדות לאפשר לנוסעים לטוס ללא כיסוי פנים, זאת מאחר שמדובר בציות לכללים בינלאומיים. "באופן זה, עד אשר יוחלט על הסרת מגבלה זו באופן מתואם על ידי ממשלות ברחבי העולם, לא יוכלו חברות התעופה להחליט על דעת עצמן. מסיבה זו, הן מעדיפות פשוט לשמור על הכללים", הסביר מקור בכיר מתחום התעופה ל"טיימס".

נוסעת עם מסיכה במטוס. ShutterStock
חברות התעופה לא יוכלו להחליט על דעת עצמן. המסכות פה להישאר/ShutterStock

"מחיר קטן שיש לשלם"

ניל סורהאן, סמנכ"ל הכספים של חברת התעופה ריינאייר, מסר כי "המסכות יהיו איתנו עוד זמן מה", וכי הן "מחיר קטן שיש לשלם". הוא השווה את המסכות לאמצעי החירום שהופעלו בשנת 2006, שכללו הגבלה של הנוסעים בכל הקשור להעלאת נוזלים למטוס בתיקי היד שלהם.

מקור בריטי בתחום התעופה הוסיף כי "בוודאות כמעט מוחלטת נמשיך לשמור על אותה מדיניות, עד שהדברים ישתנו. כך למשל, בארצות הברית, הכללים בנוגע למסכות מאוד ברורים. זה יהיה מגוחך מצדנו להסיר את המגבלה, וכאשר המטוס ייכנס לתחום האווירי של ארצות הברית - לבקש הנוסעים לחבוש שוב את המסכה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully