וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גבר הורד מטיסה לאחר ששם חוטיני על פניו במקום מסיכה בתור מחאה

עודכן לאחרונה: 20.12.2021 / 2:10

אדם ג'ני הורד מטיסת יונייטד איירליינס כשצוות הדיילים הבחין שהוא עוטה על פניו תחתוני חוטיני במקום מסכה תקנית. הוא טוען שמדובר במחאה על השימוש במסכות וכי הוא עשה זאת בעבר - מתכנן לעשות זאת שוב ומשווה את עצמו לרוזה פארקס

נוסע מורד מטיסה כי שם על עצמו תחתונים במקום מסיכה/TWITTER

מחאתו נגד הגבלות הקורונה של נוסע בטיסת יונייטד איירליינס הסתיימה בסילוקו בבושת פנים מהמטוס טרם ההמראה והחרמתו מטיסות עתידיות, אך זה לדבריו לא ימנע ממנו לחזור על התעלול ולבחון את תגובתן של חברות תעופה אחרות. בתקשורת בארה"ב דווח שאדם ג'ני הורד מטיסה בנמל התעופה של פורט לודרדייל, פלורידה, לאחר שעלה עליה כשחוטיני אדום מכסה את פניו במקום מסכה תקנית.

אדם, תושב קייפ קורל, פלורידה, עלה לטיסה לוושינגטון די. סי. ברביעי בבוקר, כשצוות הדיילים פנה אליו וביקש ממנו להוריד את תחתוני החוטיני מפניו ולשים מסכה תקנית וכשסירב - הוא הורד מהמטוס. הוא סיפר ל-NBC 2: "אני חושב שהדרך הטובה ביותר להמחיש אבסורדיות היא עם אבסורדיות. הכל שטויות. הקוביד לא יודע שאנחנו ברום טיסה. זה טיפשי. כל העניין הזה הוא הצגה".

אדם אמר לחדשות Fox4 שהחוק המחייב עטיית מסכה בטיסות הוא טיפשי, אך מאחר שזה החוק - הוא החליט לפעול לפיו באופן המגיע לו. הוא אמר: "אין דבר יותר אבסורדי מהצורך לעטות מסכה עד שהמטס יגיע לרום טיסה כדי שאוכל להזמין שתייה ולנשנש בייגלה, והמחשת האבסורד הזה בלבישת תחתוני נשים על הפנים שלי נשמעה לי כמו רעיון מושלם".

צפו בראיון עם הנוסע לחדשות Fox4:

אדם הוסיף שמספר נוסעים ירדו מהמטוס אחריו כדי לתמוך בו, כפי שניתן לראות בסרטון. הוא אמר: "תודה להם, כי הם ראו שנעשה אי צדק, משהו שלא נראה להם הגיוני והם תמכו". מאוחר יותר קיבל אדם מייל מיונייטד איירליינס בו נאמר לו שהוא מוחרם מטיסות בחברת התעופה עד בדיקת המקרה שלו בידי הוועדה לבדיקת תקריות נוסעים.

צפו בתקרית המלאה

"כנראה שהלקוח לא תמיד צודק"

אדם עדיין מאמין בצדקתו, טוען שזו כבר הפעם ה-12 שבה השתמש בתחתוני נשים כמסכה ועד כה זה הצליח לו - והוא מתעקש לבצע את אותו תעלול עם חברת תעופה אחרת, ספיריט איירליינס, ולבחון את הגבולות שלה. הוא אמר ל-NBC 2: "בכל טיסה נתקלתי בתגובות שונות מצוות הדיילים. חלקן הביעו הערכה, אחרות הובילו לעימות. הוחרמתי מטיסות יונייטד, אז כנראה שהלקוח לא תמיד צודק. אני מקווה שלספיריט איירליינס יש חוש הומור טוב יותר". אדם סיפר שכשהביע את מחאתו עם חברת התעופה דלתא איירליינס, נתקל בתגובה דומה לזו של יונייטד - והורד מהמטוס.

צפו בסיקור מחדשות NBC2:

ובדיווח של חדשות Inside Edition:

דובר יונייטד איירליינס תמך בעובדי חברת התעופה על כך שהתעמתו עם הנוסע כשזה הפר את תקנות הקורונה. בהצהרה לניו יורק פוסט נכתב: "הלקוח בבירור לא עמד בדרישת המסכה לפי החוק הפדרלי ואנו מעריכים שהצוות שלנו טיפל בבעיה בשטח לפני ההמראה, תוך הימנעות מכל שיבוש פוטנציאלי באוויר".

אדם ג'ני מצידו השווה את מעשיו לאלו של חלוצת זכויות האזרח רוזה פארקס, האפרו-אמריקאית שהתפרסמה בשל סירובה בשנת 1955 לפנות את כיסאה באוטובוס לאדם לבן. "כל דבר שעורר שינוי במדינה הזו התחיל מאנשים רגילים. רוזה פארקס לא הייתה מפורסמת. אבל היא שינתה את מהלך ההיסטוריה", אמר ג'ני לרשת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully