וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אל תגלו, אבל טיסות לניו יורק בפסח עולות רק 540 דולר

עודכן לאחרונה: 1.2.2022 / 10:38

החורף היא התקופה להזמין את חופשת האביב שלכם, כשליל הסדר יחול השנה ב-15 באפריל. בדקנו טיסות לניו יורק - זמן מצוין לחופשה ארוכה - ומצאנו מחירים זולים בעידן הקורונה. ועם שער הדולר של היום - זה בכלל משתלם

בווידאו: סופת שלגים במנהטן/צילום: רויטרס

חופשת פסח מתקרבת מאוד - עוד חודשיים וחצי ואנחנו שם. השנה ליל הסדר יחול ביום שישי ה-15 באפריל, ואם עוד לא החלטתם היכן תעבירו את חופשת החג בעידן הקורונה (שוב), הנה הצעה די מפתה שמצאנו היום (שלישי) באתרי חיפוש הטיסות.

חופשה ארוכה כמו פסח מתאימה דווקא ליעדים ארוכים, שדי ירדו לאחרונה ממפת החופשות העולמית עקב התפשטות הנגיף, ובניו יורק האטרקטיבית בכל מזג אוויר צפוי להיות בתקופה זו מזג אוויר נעים, אבל לכו תדעו עם ההתחממות הגלובלית הזו.

כך או כך, מצאנו טיסות ישירות מאוד זולות ל"תפוח הגדול" לחג החירות במחיר של 539 דולרים הלוך-חזור עם יונייטד איירליינס. עם הדולר של היום, זה יוצא 1,703 שקלים לכרטיס הלוך-ושוב. לא רע בכלל בעונה מבוקשת כמו פסח.

מחיר טיסת יונייטד לניו יורק בפסח 2022. סקייסקנר, צילום מסך
"נוט בד" לפסח. 539 דולרים לניו יורק עם יונייטד/צילום מסך, סקייסקנר

נגעת - נסעת - שילמת (יותר)

הטיסות שמצאנו במחיר הנ"ל הן למשך שבוע ויותר (16-9 באפריל, 29-20 באפריל, 29-17 באפריל), אך יש גם לזמנים ארוכים יותר. לאחר שנכנסו שוב לחפש את המחיר הזול, האתר כבר הקפיץ לנו את המחיר ב-50 דולרים ל-589. שימו לב לנקות "עוגיות", או לגלוש "בסתר" כשאתם מחפשים טיסות, אולם האלגוריתם של מנועי החיפוש, במקרה הזה "סקייסקנר" מעלה את המחיר לפי ביקוש וחיפושים, לאו דווקא כי הוא מזהה אתכם.

ומה בקשר לחברות תעופה אחרות שטסות מהארץ לניו יורק? אז אמריקן איירליינס, דלתא איירליינס ואל על מציעות מחירים של 800 דולרים וצפונה, כשרוב המחירים עומדים בתקופה זו על סביב אלף דולרים ויותר.

עוד בוואלה!

אל על בצרות, אז אמריקן איירליינס פותחת קו מניו יורק לתל אביב

לכתבה המלאה
מחיר טיסת יונייטד לניו יורק בפסח 2022. סקייסקנר, צילום מסך
29-20 באפריל לניו יורק ב-539 דולרים/צילום מסך, סקייסקנר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully