וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוגמנית צילמה סרטון סקס בשדה התעופה - וצפוייה להיענש בחומרה

14.12.2021 / 23:50

כוכבת רשת נועזת חשודה שצילמה את עצמה חושפת את שדייה ומענגת את עצמה בשדה תעופה באינדונזיה. אם תמצא אשמה היא צפויה לעונש מאסר של לפחות 12 שנים וקנס כספי של מעל למיליון שקלים

דוגמנית וכוכבת רשת אינדונזית שמחזיקה חשבון פופולארי באתר למבוגרים OnlyFans הסתבכה עם הרשויות במדינה, לאחר שלפי החשד צילמה את עצמה בעירום במה שהתקשורת המקומית מגדירה "קלטת סקס" בשדה תעופה בינלאומי.

בסרטון הנועז נראית החשודה, הידועה ברשת בשם סיסקאיי, כשפניה מכוסים במסיכה והיא חושפת את שדיה מול המצלמה. לאחר מכן היא מרימה את החצאית שלה ומתחילה לענג את עצמה. במקביל ניתן לראות נוסעים עם מזוודות צועדים מאחוריה בטרמינל היציאה של נמל התעופה הבינלאומי ביוגיאקרטה שבאי ג'אווה.

זה הסרטון שסיבך אותה

צילומים של הסרטון למבוגרים הופיעו ברשת בחודש שעבר ותושבים מקומיים זועמים של המדינה השמרנית דיווחו על כך למשטרה. השוטרים החלו בחקירה בחודש נובמבר והדוגמנית נעצרה בתחנת רכבת על ידי השוטרים בעיר בנדונג, שבמערב ג'אווה, ביום שבת ה-4 בדצמבר.

היא הובאה השבוע להארכת מעצר שם מפקד המשטרה המקומית, מוהרומה פג'אריני, אמר שצוות שדה התעופה מעריך שהסרטון צולם כבר באוקטובר ,לאחר שהבחינו בתמרור שהותקן במקום לאחרונה. הוא גם ציין שהחשודה הגיעה למקום ללא חזייה או תחתונים, מה שמרמז ש"היא תכננה את האקט המיני מראש".

עוד בוואלה!

דוגמנית נאלצה להתנצל אחרי שהצטלמה בעירום על פיל בבאלי

לכתבה המלאה

רגעי המעצר

"הסרטון צולם באזור החניה של נמל התעופה", סיפר דובר המשטרה, "בקומה השנייה של החניון, בצד המערבי. היא נעצרה מכיוון שהוא מציגה את שדיה ואת איבר מינה בשטח ציבורי. שדות תעופה חייבים לשמור על אבטחה גבוהה והתנהגות וולגרית שכזו אסורה בהם".

זה לא הסרטון הראשון שלה

מהחקירה עולה שזה לא האזור הציבורי היחיד שבו סיסקאי צילמה את עצמה בעירום. המשטרה מסרה כי היא הודתה בחקירתה בכך שהצטלמה בסרטוני סקס בכמה מקומות פומביים נוספים ביוגיאקרטה. בתקשורת המקומית דווח שהמשטרה תמשיך בחקירה בזמן שהיא תעבור גם מבחן הערכה פסיכולוגי כדי לקבוע האם יש לה הפרעה התנהגותית/נפשית.

אם תוכח אשמתה, סיסקאי צפויה לעונש מקסימלי של 12 שנות מאסר, על פי חוקי איסור הפורנוגרפיה של אינדונזיה, ושש שנים נוספות על פי חוק המידע והעסקאות האלקטרוניות. בנוסף היא צפוייה לקבל קנס בסכום של 6 מיליארד רופיות אינדונזיות (כ-1.3 מיליון שקלים).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully