וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העונש החמור של הבלוגרים שביימו מין אוראלי מול קתדרלה במוסקבה

עודכן לאחרונה: 3.11.2021 / 23:41

ההתנצלויות לא עזרו הפעם: זוג משפיעני רשת צילמו תמונה בהם נראה כאילו הבחורה מבצעת מין אוראלי בבחור - על רקע קתדרלה קדושה במוסקבה והיו הראשונים במדינה שנשלחו למאסר בגין "פגיעה ברגשי דת"

משפיעני הרשת, חובב מעשי הקונדס רוסלני מורודז'ונזודה וחברתו הדוגמנית אנסטסיה צ'יסטובה, הם הראשונים ברוסיה שנשלחו למאסר באשמת "פגיעה ברגשי דת", לאחר שהצטלמו מביימים מין אוראלי על רקע קתדרלת סנט בזיל (שנקראת גם כנסיית וסילי הקדוש או כנסיית וסילי המבורך) שבכיכר האדומה במוסקבה. השניים יבלו עשרה חודשים מאחורי סורג ובריח לאחר שפרסמו את התמונה הפרובוקטיבית ברשת למטרת "לייקים ופופולריות".

רוסלני מורודז'ונזודה, אזרח טג'יקיסטן הידוע ברשת גם בשם רוסלן בובייב, מופיע בתמונה כשהוא לבוש בג'קט חום כשחברתו, אנסטסיה, לבושה באפוד משטרתי וכורעת מולו על הברכיים, כשהשניים על רקע הקתדרלה הרוסית ההיסטורית. הקתדרלה נתפסת כסמל תרבותי פופולרי, כמו גם נחשבת לאתר קדוש למאמיני הכנסייה האורתודוקסית הרוסית.

לאחר התמונה התפרסמה השניים נעצרו על ידי השלטונות בספטמבר האחרון למשך עשרה ימים ונקנסו ב-5,000 רובל כ-(70 דולר). בית המשפט המחוזי בטברסקוי שבמוסקבה מצא השבוע את השניים אשמים בפגיעה ברגשותיהם של אנשי דת, על אף שהזוג התנצל על המעשים בעמודי האינסטגרם שלהם. השניים נידונו לעשרה חודשי מאסר, כשרוסלני יגורש לטג'יקיסטן בתום מאסרו.

ביימו מין אוראלי מול קתדרלה - ונשלחו למאסר. Instagram, צילום מסך
ביימו מין אוראלי מול קתדרלה - ונשלחו למאסר/צילום מסך, Instagram
ביימו מין אוראלי מול קתדרלה - ונשלחו למאסר. Instagram, צילום מסך
השניים הם הראשונים שקיבלו עונש מאסר על "פגיעה ברגשי דת"/צילום מסך, Instagram

בהצהרת בית המשפט נמסר כי מעשיהם של רוסלני ואנסטסיה הצביעו על "חוסר כבוד ברור לחברה". רוסלני ידוע כקונדסון מקוון ואילו חברתו בת ה-19 היא דוגמנית אינסטגרם. לפני גזר הדין, אנסטסיה התנצלה בפני מי שהפוסט פגע בו ואמרה שהיא "לא חשבה" ופשוט חיפשה "לייקים ופופולריות". היא הוסיפה: "אני חייבת לשלם את המחיר באובדן חירותי, בגינוי פומבי ובגינוי מהורי ואנשים הקרובים אליי. אני מאוד פגועה". היא טענה גם שזה היה רוסלני שבחר את יעד הצילום והבטיח לה שאין שום דבר רע בביצוע המתיחה באתר זה. היא אמרה: "פשוט הלכתי אחריו כמו כלב".

צפו בהם מתנצלים

כפי שציינו, בני הזוג הם הראשונים שקיבלו גזר דין מאסר בגין "פגיעה ברגשי דת" על פי החוקים החדשים במדינה, שגררו קודם לכן רק קנסות או מאסר על תנאי. על פי החוק ניתן להטיל עונש מאסר של שנה לכל היותר, אך התובעים ביקשו לקצר את תקופת המאסר ל-10 חודשים. רוסלני, לו היו 100 אלף עוקבים לפני חסימת חשבונו, אינו מתכוון לערער על גזר הדין, לדברי עורך דינו.

עבדולו דאבלטוב, יו"ר איגוד הטג'יקים של רוסיה, תקף את מה שהוא כינה העונש ה"מתון". הוא אמר: "הייתי נותן לו את המקסימום, כדי שהוא ואנשים מסוגו ילמדו לקח. ההתנהגות שלו כטג'יקי וכמוסלמי פוגעת בי באופן אישי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully