וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוגמנית, בתו של טניסאי עבר, נאלצה להתנצל אחרי שהצטלמה בעירום על פיל בבאלי

27.2.2021 / 23:30

אלשיה קפלניקובה העלתה פוסט "תמים" לכאורה באינסטגרם, אבל ספגה ביקורת מכל כיוון אחרי שתיעדה את עצמה בפוזה חושפנית על פיל שנמצא בסכנת הכחדה. היא הספיקה להתנצל, אבל לא כל המקומיים קיבלו את התנצלותה. צפו בתיעוד מעורר המחלוקת

דוגמנית ספגה ביקורת והתנצלה אחרי שהצטלמה ערומה על פיל/Alesya Kafelnikova Instagram

אלשיה קפלניקובה, 22, היא אושיית רשת מפורסמת ברוסיה. הדוגמנית מתחזקת עמוד אינסטגרם פופולארי במיוחד ובמקרה היא גם ביתו של יבגני קפלניקוב, כוכב הטניס הרוסי לשעבר שבשיאו דורג בטופ 10 בעולם. כחלק מהרצון שלה לסחוט לייקים באינסטגרם, אלשיה הלכה מעט רחוק מדי ויצרה סערה אחרי שהצטלמה בבאלי שבאינדונזיה בעירום מלא על פיל שנמצא בסכנת הכחדה.

אלשיה שיתפה סרטון שלה על הפיל עם 541 אלף עוקביה עם הכיתוב: "natural vibes". בפוסט אחר, קפלניקובה העלה תמונה שלה עם הפיל וסיפרה לעוקביה ש"טבע האדם הוא לאהוב טבע". חלק מהתגובות היו משעשעות כשאחד העוקבים שלה הגיב לה "בפעם הראשונה בחיי אני רוצה להיות פיל".

אלא שרוב העוקבים שלה זעמו על הפוסט ועל הצילום. אחד מהם כתב לה: "מסכן הפיל, את לא מתביישת לשכב עירומה על פיל? זה ייצור חי. הכסף מאפיל על הכול?. ארגוני בעלי חיים ציינו שהפיל הסומטרי אינו יליד האי באלי, אלא מוחזק שם בשבי כדי לשרת את ענף התיירות, וזו סיבה נוספת לכך שהצילומים היו מחליאים בעיני רבים, כשחלקם אף התייחסו למעשה שלה כהתעללות בבעלי חיים

זה הסרטון המדובר

אלשיה התנצלה על הפוסט ומחקה אותו אבל גם טענה שהביקורת נגדה הייתה מוגזמת. בפוסט חדש שפרסמה היא ניסתה להצדיק את העירום שלה וטענה שמטרתה הייתה לגייס תרומות כסף לחיות ולמקומיים בבאלי, שם היא הצטלמה. "חבל שאנשים רואים במה שעשיתי משהו וולגרי", היא כתבה, "חבל שהם לא רואים את היופי והאהבה של הטבע. אני אוהבת חיות, אוהבת פילים. ואני אוהבת את באלי, ממש. לא הייתה לי מטרה לפגוע ברגשות האנשים כאן. אנחנו אוהבים את התרבות בבאלי ומכבדים את החוקים באינדונזיה".

אלא שההתנצלות שלה לא עזרה לגמרי. פוטו אסטאווה, ראש מחלקת התיירות בבאלי אמר: "זה לבטח לא מתאים לנורמות שאנחנו רוצים לקדם כחלק מהתיירות בבאלי. "זוהי דוגמא נוספת לטריוויאליזציה הטראגית של הפיל האסייתי המלכותי שנלחם על עצם קיומו כנגד התעללות אכזרית שהוא עובר לצורכי תיירות ובידור אנושי", אמר גם דובר מטעם ארגון הצדקה "הצילו את הפילים האסיאתיים".

ההתנצלות שלה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully