וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוגמנית פלייבוי שהצטלמה בעירום בדובאי מתגוננת: "כיסיתי את שדיי עם היד"

7.2.2021 / 0:01

דוגמנית פלייבוי ברזילאית הצטלמה בעירום בדובאי ומחזירה אש לכל מי שטען כי זלזלה בתרבות המקומית: "אני לא מבינה מה עשיתי לא בסדר. הקפדתי לכסות את שדיי עם היד"

דוגמנית הפלייבוי לואנה סנדיאן בת ה-27 פרסמה ברשת סדרת תמונות שלה ממדבר בדובאי שבחלקן היא מופיעה עירומה בחלק גופה העליון. על אף שבתמונות הדוגמנית הברזילאית מכסה את החזה שלה בידה, הן העלו דיון בשאלה האם היא הפגינה רגישות מספקת לקוד הלבוש והחוקים במדינה השמרנית, או שמא היא חצתה את הגבול. רבים טענו שההתנהגות שלה מזלזלת בתרבות המקומית והציפו אותה בתגובות זועמות. היא לא נותרה חייבת והשיבה אש.

"זו הייתה אחת התמונות הטובות ביותר שצילמתי, אבל לא התכוונתי להביך אף אחד", היא אמרה בתגובה, "אני לא מבינה מה עשיתי לא בסדר. הקפדתי לכסות את שדיי בידיי, בידיעה שבמדינה הזו אסור להצטלם בעירום - ולמרות זאת איימו עלי כל השונאים". לצד התמונות כתבה לואנה בפורטוגזית ציטוט מהספר "הנסיך הקטן": "סוד יופיו של המדבר - שהוא צופן אי שם בחובו מקור מים חיים" [אנטואן דה סנט-אכזופרי]".

הפוסט השערורייתי:

לאחד מתוך 23 אלף העוקבים שלה שכתב לה בתגובה: "איך לא עצרו לך ת'תחת אחרי שחשפת ככה ת'חזה?!" היא ענתה באימוג'י צוחק: "נתנו לי לעשות כל מה שרציתי (יש לי את הקסם שלי)". אדם נוסף ניסה להסביר לה: "לכל מדינה יש את החוקים שלה. הרבה מדינות אינן מאפשרות את מה שעשית שם. אם זה לא לרוחך, אל תלכי לשם". עוקב נוסף כתב: "זה כמו להוריד חולצה בכנסייה. את יכולה לחשוב שאין בזה שום דבר רע, אבל אני בטוח שלשאר הקהילה תהיה דעה אחרת".

על פי החוק באיחוד האמירויות הערביות, כל מי שמבצע "מעשה לא צנוע ומביש" יכול להישלח לעד שישה חודשי מאסר ומומחי משפט מסרו ל-SUN הבריטי: "החוקים והמנהגים של איחוד האמירויות הערביות שונים מאוד מאלה הקיימים בעולם המערבי. היו מודעים למעשיכם בכדי להבטיח שלא לפגוע בהם, במיוחד במהלך חודש הרמדאן הקדוש או אם אתם מתכוונים לבקר באזורים דתיים. נשים מתבקשות לשמור על לבוש צנוע כשהן מסתובבות באזורים ציבוריים".

עוד בוואלה!

דוגמנית מצריה נעצרה אחרי שהצטלמה בלבוש חושפני ליד פירמידה

לכתבה המלאה

בלי מזמוזים או להגיד "פמיניזם": הדברים שממש אסור לעשות באיחוד האמירויות

לא מעט פרסומים ראו אור בנוגע להתנהגות התיירים במדינה השמרנית בדרכה, ועצות רבות נזרקו באוויר: לא להתנשק בפומבי, לא ללכת עם כתפיים חשופות ועוד.משרד התיירות הישראלי פרסם מדריך רחב ומקיף לתייר ולאיש העסקים, שנכתב על ידי ד"ר יוסי מן, מזרחן ומרצה בכיר באוניברסיטת בר אילן ובמרכז הבינתחומי בהרצליה, המתמחה בחברה וכלכלה במדינות באיחוד האמירויות. שרת התיירות אורית פרקש הכהן, אמרה לוואלה! תיירות: "מסמך זה הוא מדריך מעשי לאזרחים, ארגונים ומוסדות המבקשים לפתח ולקדם קשרים עם תושבי איחוד האמירויות. מדינות חותמות על הסכמים אבל אנשים עושים את השלום. התיירות מקרבת בין מדינות וחשוב לנו שגם התיירים האמירתיים בארץ יזכו ליחס שתואם את התרבות שלהם, וגם הישראלים באמירויות יכירו את התרבות המקומית והשלום גם יצור את הקרבה הבינאישית".

אז הנה כמה מהדברים הבאמת חשובים שאתם חייבים לדעת, לפני שאתם נוחתים אצל הידידה החדשה שלנו במזרח התיכון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully