וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלוגרית הצטלמה בעירום מלא בלגונה קדושה לקולומביאנים וחטפה על זה בראש

31.5.2019 / 0:49

חובבת הטבע והנודיזם הסתבכה עם רשויות החוק בקולומביה לאחר שפרסמה תמונות עירום שלה באגם קדוש לקולומביאנים. המקומיים זעמו גם על הנזק שגרמה לכאורה לשמורת הטבע. זו בתגובה: "אני לא מבינה איך טבילה של 5 דקות במים יכולה לגרום לנזק אקולוגי"

La empelotada le salió cara: multan a mujer que se desnudó en el páramo de Santurbán - Noticias Caracol

בלוגרית נודיסטית הסתבכה עם משטרת קולומביה והתושבים המקומיים לאחר שפרסמה סדרה של תמונות עירום שלה שצולמו בלגונה קולומביאנית הנחשבת קדושה. טטיאנה רייס, המזדהה כ"נטורליסטית נודיסטית", פרסמה את התמונות באינסטגרם עבור כ-20 אלף העוקבים שלה (מספר שגדל מאז) בו היא נראית משתכשכת במי לגונת פאראמו דה סנטורבן כשהיא עירומה כביום היוולדה. הרשויות המפקחות על איכות הסביבה ושמורת הטבע הזו הוטרדו מהנזק האקולוגי שיתכן ונגרם מכניסתה למים, בעוד המקומיים זועמים על חילול ה"לגונה הקולומביאנית השברירית והקדושה". רייס טענה שעשתה זאת לשם האמנות - בעוד רבים טוענים שעשתה זאת רק בשביל הפרסום והלייקים.

רייס עצמה פעילה בשמירה על איכות הסביבה וסיפרה לרדיו המקומי שלא הייתה לה שום כוונה לגרום ל"נזק אקולוגי". רייס טענה שהרשויות אישרו כי בכוונתם לפעול בהליכים נגדה באשמת אקסהיביציוניזם. זו הסבירה להם שכוונותיה היו תמימות: "הרשויות ניסו לקנוס אותי ללא צדק בגלל עירום אמנותי", היא כתבה באינסטגרם, "במקום אין שלטים שאומרים שאסור להיכנס לאגם. גם לא הייתה לי שום כוונה לזהם את הטבע. להפך, אני תמיד שואפת לשמור עליו ולכבד אותו".

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully