וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישה הניקה באמצע טיסה - אבל לא את התינוק שלה

30.11.2021 / 0:44

במהלך טיסה שגרתית של חברת דלתא איירליינס, אישה נתפסה על חם כשהיא מנסה להניק את... החתול שלה וסירבה לדרישה להפסיק. הטייס שלח מסרון לחברת האבטחה שיגיעו לטפל בה - וכל מי שקרא אותו נחרד

חמישה דברים שלא ידעתם על חתולים/מערכת וואלה! news

נתקלנו כבר בדברים הזויים שקרו בטיסות, אבל יש מצב שהמקרה הבא שובר שיא: אישה שעלתה על טיסה של דלתא איירליינס הדהימה את הנוסעים כשעל פי החשד במהלך הטיסה היא חלצה שד והניקה את.. חתול המחמד שלה.

כן כן, מה שקראתם. המקרה הביזארי הזה התרחש בטיסה שהייתה בדרכה מניו יורק לאטלנטה ככל הנראה, למרות שלא ברור בדיוק מתי היא התרחשה.

מחול השדים סביב המקרה הזה החל לאחר שלפני כשבוע פורסמה בטוויטר הודעה שככל הנראה העביר הטייס לקראת הנחיתה במערכת ההודעות הפנימיות. בהודעה נכתב שנוסעת במושב 13A "מניקה את החתול שלה ולא שמה אותו במקום שלו כפי שביקשו הדיילים". הטייס ביקש שאנשי צוות ייעודי מטעם החברה יחכו לנוסעת ויטפלו בה לאחר הנחיתה.

ההודעה של הטייס..

הרבה דברים לא ברורים סביב המקרה הזה - כיוון שכל המידע עליו מגיע מאותו ציוץ וחברת דלתא איירליינס לא פרסמה שום הודעה שתבהיר אותו ולא הגיבה עד כה לפניות של כלי תקשורת שביקשו את תגובתה, אבל ב"newsweek" דווח שדיילת בשם איינסלי אליזבת שטוענת שהייתה על הטיסה, סיפרה שאנשי אבטחה הוזעקו למקום. בפוסט פרטי שהעלתה בטיקטוק ב-13 בנובמבר היא טענה: "היה לאישה הזו חתול ללא פרווה, מכוסה בשמיכה והוא ממש נראה כמו תינוק. החולצה שלה הייתה למעלה והיא ניסתה להסתיר את החתול. החתול צרח ויילל בלי הפסקה".

היא ציינה שאנשי האבטחה שפגשו אותה בשדה התעופה הבהירו לה שאסור לה לעשות זאת שוב. "אני לא רוצה לחשוב מה היא עושה בבית, אם היא עושה דברים כאלו בפומבי" היא אמרה.

עוד באותו נושא

נוסעי אמריקן איירליינס הופתעו לגלות סוסה על הטיסה שלהם

לכתבה המלאה

יש לציין שכמובן אין חוק שמונע מאימהות להניק תינוקות על הטיסה וגם חברת דלתא איירליינס מאפשרת את זה, אבל סביר להניח שהמדיניות הזו לא חלה על הנקה של בעלי חיים. בנוסף, חברת דלתא מאפשרת להכניס חיות מסויימות לטיסה, אולם עליהן להישאר בתוך הכלוב שלהם, עם הדלת סגורה בכל שלבי הטיבה. מרבית חברות התעופה בעולם הידקו לאחרונה את ההנחיות לגבי טיסה עם "בעלי חיים לתמיכה נפשית ורגשית", לאחר שורת מקרים בהם נוסעים דרשו לטוס עם חיות כמו טווסים, חמוסים, סוסים, ברווזים ונחשים. חברת דלתא איירליינס כבר לא מאפשרת לטוס עם "בעל חיים לתמיכה נפשית" לאחר שמשרד התחבורה האמריקאי הבהיר שרק כלבי מאומנים מורשים לעלות לטיסה ככלבי שירות המלווים נוסעים בעל צרכים מיוחדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully