וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוסעי אמריקן איירליינס הופתעו לגלות סוסה על הטיסה שלהם

3.9.2019 / 0:09

אחד מנוסעי טיסת אמריקן איירליינס משיקגו לאומהה העלה לטיסה את הסוסה המיניאטורית שלו והבהיל את הנוסעים האחרים: "אנחנו משתדלים לנסוע ברכב כדי לא לגרום לאי נוחות, אבל במקרה הזה לא הייתה לנו ברירה"

CBS

נוסעי אמריקן איירליינס משיקגו לאומהה נותרו המומים כשאחד הנוסעים האלה למטוס את הסוסה המיניאטורית שלו. ציוצים אודות הנוסעת הגדולה חובבת העשב החלו לצוץ בטוויטר עם אנשים שתהו מה לעזאזל עושה הסוסה הזאת בשדה התעופה ובמטוס. איוון נובאק צייץ שהסוסה הייתה איתו בטיסה ופרסם תמונה שלה יושבת בנחת במושב המעבר הקרוב למחלקה הראשונה. נוסעת אחרת, אמברלי באבג', הבחינה בסוסה באזור הצ'ק אין וצייצה: "ראיתי סוס קטן בתור בשדה התעופה היום ואני ממש סקרנית לגביו".

מאוחר יותר התברר שהסוסה נקראת פלירטי - ואפילו יש לה חשבון טוויטר ואינסטגרם משלה. שם נכתב: "פלירטי ואני טסנו אתמול! זו הייתה חוויה נהדרת ולמדתי המון. פלירטי הייתה מהממת והתמודדה עם הכול כמו מקצוענית. אם זאת, נמשיך לנסוע ברכב. זה פשוט קל יותר עבור פלירטי. טיסה תהיה שמורה למקרי חירום בלבד. זה פשוט קשה מדי לוודא שפלירטי לא תגרום לאי נוחות לנוסעים האחרים. בגלל ששדה התעופה המקומי קטן יותר, המטוסים קטנים יותר ואין להם מושבים חזקים מספיק. פלירטי לא החזיקה מעמד ופגעה במושב של האיש בשורה האחרונה של המחלקה הראשונה בכל פעם שהיא זזה. ברגע שהגענו לגובה רב, היא תפסה תנומה והייתה שקטה מאוד, אבל בהמראה ובנחיתה היא הראתה חוסר נוחות והכתה בגב המושב של השורה מקדימה".

עוד בוואלה!

שבע דרכים פשוטות לשמור על הסביבה כשאתם טסים לחו"ל

לכתבה המלאה
  • עוד באותו נושא:
  • סוס
  • טיסות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully