וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד אסון ליונייטד: כלב מת בטיסה לאחר שהושם בתא שמעל למושבים

האסונות לא מפסיקים לפקוד את חברת התעופה האמריקנית, כשהפעם דיילת הכריחה נוסעת להכניס גור כלבים לתא האחסון שמעל המושב. "הוא נבח במשך 30 דקות, ואחר כך הפסיק", סיפרה נוסעת. הכלב נמצא ללא רוח חיים בנחיתה. החברה: "לוקחים אחריות מלאה"

מטוס יונייטד איירליינס/יח"צ, טריוואקס

בווידאו: טיסה בחברת יונייטד איירליינס

גור כלבים בן 10 חודשים, שטס ביחד בעליו בטיסת יונייטד איירליינס מיוסטון לניו יורק בארה"ב, נמצא מת כשהמטוס נחת.

הנוסעים בטיסה 1284 סיפרו, שהם שמעו את הכלב הקטן (שהיה בתוך כלוב הטסה) נובח במהלך הטיסה, לאחר שצוות הדיילים ביקש מבעליו, נוסעת שטסה עם ילדה קטנה ותינוק, להניח אותו בתא הקטן שמעל למושבים, השמור בדרך כלל לאחסון מזוודות טרולי.

הנוסעת מגי גרמינר, שהיתה על הטיסה ולאחריה גם צייצה בחשבון הטוויטר שלה על המקרה, אמרה לאתר "פיפל" שבעלי הכלב, מסוג בולדוג צרפתי בשם "קוקיטו" (Kokito), הניחה בתחילה את הכלב מתחת למושב שלה. לאחר מכן, דיילת ביקשה ממנה להעביר את הכלב לתא שלמעלה, בטענה שהוא חוסם את המעבר.

"אחרי שהדיילת ביקשה ממנה להעביר את הכלב למעלה, הבעלים שלו סירבה בנחישות וטענה שהוא בתוך מתקן ייעודי לו", אמרה גרמינר. "היו כמה ויכוחים בנושא, עד שלבסוף הדיילת שכנעה את הנוסעת להעביר את הכלב לתא שמעל".

לדברי גרמינר, היא שמעה את הכלב נובח במשך כ-30 דקות במהלך הטיסה, ולאחר מכן הנביחות פסקו. עם הנחיתה, בעלי הכלב פתחה את תא האחסון וגילתה שהכלב שלה מת.

כלב מת בטיסה של יונייטד איירליינס לאחר שהושם בתא שמעל למושבים. Facebook, מערכת וואלה! NEWS
נבח במשך 30 דקות. הבולדוג הצרפתי שמת בטיסה/מערכת וואלה! NEWS, Facebook

הציוץ של הנוסעת מגי, שליבה יצא אל הנוסעת שאיבדה את כלבה

כלב מת בטיסה של יונייטד איירליינס לאחר שהושם בתא שמעל למושבים. Facebook, מערכת וואלה! NEWS
הכלב הקטן נמצא ללא רוח חיים עם הנחיתה/מערכת וואלה! NEWS, Facebook

יונייטד מחזיקה בשיא שלילי במספר החיות שמתו בטיסותיה

יונייטד איירליינס, שידעה לא מעט אסונות בכל הנוגע לנוסעים בשנה האחרונה, כולל המקרה המפורסם של גרירת הנוסע דיוויד דאו, אישרה את דבר מותו של הכלב ופתחה בחקירת המקרה "כדי למנוע ממקרים נוספים לקרות".

לפי מדיניות הטסת בעלי החיים בחברה, כלבים קטנים רשאים לטוס עם בעליהם בתוך המטוס בעלות של 125 דולרים, כל עוד הם טסים בכלוב ייעודי שגודלו יכול להיכנס מתחת למושב.

"זו היתה תאונה טרגית שלא היתה צריכה להתרחש, היות וחיות מחמד לא צריכות לטוס בתוך תא האחסון שמעל למושבים", נכתב בהודעה של יונייטד איירליינס. "אנו לוקחים אחריות מלאה על המקרה ומביעים את תנחומינו העמוקים ביותר למשפחה ומחוייבים לתמוך בהם".

זהו לא המקרה הראשון שבו כלב שטס עם בעליו ביונייטד איירליינס מוצא את מותו. לחברה מוניטין גרוע בכל הנוגע להטסת חיות מחמד, כשהיא מחזיקה בשיא השלילי במספר בעלי החיים שמתו בטיסותיה מכל חברה אחרת בארה"ב. בשנה שעברה, מת כלב מסוג קינג צ'ארלס קאווליר, לאחר שחיכה בתא המטען של טיסת יונייטד, שהתעכבה. בשנה שעברה נספרו 18 מקרי מוות של חיות בטיסות של יונייטד - פי שניים מ-2016.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully