וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלו המאכלים שאתם ממש לא רוצים לקנות בשדה התעופה

עודכן לאחרונה: 14.11.2021 / 8:48

רעבים לקראת הטיסה? רוצים להצטייד במזון למטוס? יש מסעדות, דוכנים או סוגי מזון שאתם ממש לא רוצים להתעסק איתם לפני שאתם עולים למטוס. אפילו מסטיקים הם לא רעיון מומלץ

שדה תעופה צ'אנגי סינגפור/Jewel Changi Airport

כולנו מכירים את זה. אתם מגיעים לנמל התעופה זמן רב לפני הטיסה, כפי שממליצות חברות התעופה, ומוצאים את עצמכם עם עודף זמן פנוי, שאותו אתם מנצלים לעתים גם לאכילה או לרכישת "אוכל לדרך". אנו עושים זאת במיוחד לקראת טיסות שבהן לא מוגש אוכל, אבל לא רק.

אתר התיירות Your Mileage May Vary מציין כי תוכלו למצוא לא מעט מאכלים ראויים בנמל התעופה, אך לצדם - גם כאלו שמומלץ מאוד להימנע מהם לקראת הטיסה.

נקניקיות על האש. Giphy
כדאי להימנע לפני הטיסה. נקניקיות/Giphy

תגידו לא לאוכל מלוח

מאכלים מסוימים, ובמיוחד כאלו השייכים לקטגוריית המזון המהיר (נקניקיות, נאגטס עוף, רטבים מתובלים, נאצ'וס, חטיפי צ'יפס, כריכים עם בשר מעובד ועוד) יהיו אמנם טעימים למדי, אבל מטבעם יש בהם שפע של מלח. המלח נוטה "להיאחז" בנוזלים ולכן כשאתם צורכים מלח, הוא יגרום לספיחת נוזלים בגופכם. בזמן הטיסה, התוצאה עלולה להיות קרסוליים נפוחים וכואבים.

נוסף על כך, מלח נוטה לגרום לנו לצמא, וכך נשתה יותר מבדרך כלל. כאשר טסים, התוצאה תהיה הליכה מרובה יותר לשירותים, ובכך להפרעה לנוסעים אחרים, במיוחד אם אנו יושבים במושב האמצעי או בזה שליד החלון.

עוד בוואלה!

בייגל ריק ב-17 שקל??? כך דופקים אתכם ב"קפה קפה" בנתב"ג

לכתבה המלאה
זוג ידיים אוחזות בהמבורגר. ShutterStock
בשר מעובד לפני המראה עלול לגרום לקרסוליים נפוחים/ShutterStock

הימנעו מאוכל ריחני (וגם ממסטיקים)

בואו נודה על האמת: יש משהו די אנוכי בלהביא אתכם למטוס אוכל ריחני במיוחד. אף אחד לא מעוניין להריח את כריך הטונה או את רוטב תבשיל הקארי שרכשתם זה עתה בנמל התעופה. מאכלים מסוג זה עדיף לצרוך כאשר אתם נמצאים לבדכם.

ואם כבר מדברים על זמן הטיסה עצמה - הימנעו ככל האפשר מלעיסת מסטיקים באוויר. הסיבה: כאשר אתם לועסים מסטיק, אתם פותחים יותר את פיכם, ובכך גם בולעים אוויר. בינתיים, בגלל לחץ האוויר בתא הנוסעים, אתם עלולים לסבול מגזים. זה אולי נשמע כמו אגדה אורבנית, אבל חיפוש קצר בגוגל יביא לכם את התשובות הפיזיולוגיות המלאות. לתופעה זו יש אפילו שם: אירופגיה (אירו-אוויר, פאגיה-בליעה).

גיף מסטיק. Giphy
לועסים מסטיק בטיסה? זה עלול לגרום לכם לנפוח יותר/Giphy

ותרו על מסעדות מפוארות

מבלי להעליב אף שף כזה או אחר, מומלץ מאוד לוותר על מסעדות מפוארות בנמלי תעופה. במקום זה, הישארו צמודים לכל מה שמוכר, ידוע ופשוט. יש בכך גם אלמנט של זמן - במסעדות הללו אתם יודעים מתי אתם מזמינים, אבל לא מתי תקבלו את המנה - עניין קריטי כאשר יש לחץ זמנים. בקיצור, כריף עסיסי ברשת מזון מוכרת יעשה את העבודה היטב ובטוח.

מצד שני, מומלץ להגיד לא גם לסוגי מסוימים של מאכלים מוכנים מראש, כגון סלטים באריזה. אלא אם ראיתם אותם ממש מוכנים ומוכנסים לאריזה בזה הרגע, רוב הסיכויים שהם המתינו זמן בחוץ זמן רב עד שפגשתם אותם. בדומה, גם כריכים שנעטפו מראש במועד לא ידוע יהיו מחוץ לתחום.

קפה קפה נתב"ג. אירה אימרגליק, מערכת וואלה! NEWS
הישארו צמודים לכל מה שמוכר, ידוע ופשוט. מזללות בנתב”ג/מערכת וואלה! NEWS, אירה אימרגליק

ביי לבופה

למען הבטיחות שלכם, ותרו על ביקור במסעדות בופה בנמל התעופה. מדובר בגן עדן לחיידקים. כידוע, נמלי תעופה הם מרחבים הומי אדם. אתם לא יודעים מי יצא מהשירותים ונגע באוכל לפניכם, מי השתעלו עליו ומי התעטשו לצדו. ועוד לא דיברנו על ילדים מנוזלים שחולפים לצד הבופה ונוגעים בידיהם במזון.

בהקשר זה, מומלץ להימנע גם ממזונות שאתם לא מכירים היטב או כאלו שעלולים לגרום לכם לבעיות, בשל רגישות אישית שלכם לאותו מזון. כך למשל, מזונות שומניים, מטוגנים או כאלו שגורמים לכם לגזים או לצרבות. לפני שאתם עולים למטוס, אלו הם הדברים האחרונים שאתם צריכים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully