וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מורידים נעליים בטיסה? כדאי (מאוד) שתפסיקו לעשות זאת

עודכן לאחרונה: 19.4.2023 / 11:59

הטיסה ארוכה ואתם רוצים לתת לכפות הרגליים שלכם להתאוורר? דיילת לשעבר הסבירה מדוע זה לא רק מסריח - אלא גם מאוד מסוכן

דייל מזהיר: חמישה דברים שכל נוסע חייב לדעת/@tommycimato/TikTok

הורדתם פעם נעליים בזמן טיסה ארוכה? ובכן, מסתבר שזה רעיון רע מאוד - ולא רק בגלל המבטים הזועמים שתקבלו מהנוסעים האחרים על המטוס. טוניה קונה, דיילת מנוסה, הסבירה מדוע זה יכול להיות אפילו מסוכן לחשוף את האצבעות בזמן הטיסה.

"חוץ מהעובדה שאתם תסריחו את המושב שלפניכם כשתשימו עליו את הרגליים, להוריד נעליים זה יכול להיות משהו מאוד לא בטיחותי בזמן חירום", היא כתבה, "במקרה חירום, דברים שיפלו על הריצפה וחפצים בלתי רצויים אחרים יחסמו את הדרך שלכם למקום מוגן. אתם לא רוצים לרוץ יחפים או להתחיל להסתבך עם קשירת שרוכים".

היא הוסיפה: "אם אין עליכם נעליים, יהיה לכם קשה להגיע למקום מבטחים. תארו לכם כמה נזק ייגרם לכפות הרגליים שלכם בזמן ריצה על משטח שעלולים להיות בו שברי זכוכית ומתכות. קצת כמו ג'ון מק'ליין ב'מת לחיות', רק גרוע מזה".

כפות רגליים. GettyImages
כל הסיבות לא להוריד נעליים במטוס/GettyImages

הסופרת כריסטין נגרוני כתבה ספר שלם על אסונות במטוסים, שם דיברה גם על עניין הורדת הנעליים בטיסות. היא מאמינה כי חברות התעופה צריכות לחייב את הנוסעים שלהם לנעול נעליים לאורך כל הטיסה ולא להסתפק בכפכפים או סנדלים.

אם הסכנה לחייכם לא נשמעת מאיימת מספיק כדי למנוע מכם ללכת יחפים, אולי הידיעה על מה אתם בדיוק דורכים תעשה את העבודה. דיילות הזהירו על כך ברדיט בעבר: "אל תסתובבו יחפים. שתן וצואה יש בכל מקום. זה מרגיש כמו להסתכל על תאונה. ברור שמתבצע ניקיון במטוס לאחר הנחיתה אך לא במהלכה. אני מתכווצת בכל פעם שאני רוצה נוסע הולך לשירותים ברגליים יחפות או עם גרביים. לפעמים המטוס חוזר שוב לאוויר תוך 20 דקות כך שאין יותר מדי זמן לנקות את השירותים בין טיסה לטיסה, מלבד העברת סמרטוט מהירה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully