וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשפה טריק גאוני להגניב תיק נוסף למטוס בחינם

26.9.2021 / 19:05

קניתם יותר מדי בגדים ואין לכם כסף לשלם על מטען חורג או שגיליתם שהמחיר של הטסת המזוודות עולה על מחיר הכרטיס? ככה "תרמו את המערכת" ותעלו עוד תיק לטיסה מבלי לשלם עליו אגורה

טריק להעלאת עוד תיק לטיסה/@nolimitua?

אם אי פעם הזמנתם טיסה במחיר מציאה רק כדי לגלות שהמטען שלכם יעלה יותר מהטיסה עצמה - אתם לא לבד. רוב הסיכויים שאתם יודעים בדיוק איך זה לוותר על כמות של מזוודות ולהסתפק רק בזו שעולה איתכם לטיסה - למרות שזה אומר להצטמצם בכמות הבגדים שאתם לוקחים אתכם.

בכל אופן, נוסעת חכמה אחת מצאה דרך נוחה להגניב "מזוודה" נוספת לטיסה, מבלי שתצטרכו לשלם על מטען נוסף - וכל מה שאתם צריכים היא כרית נסיעות. אניה לקובליבה, שמפרסמת בטיקטוק תחת השם @nolimitua שיתפה סרטון בו היא מכניסה פריטי לבוש לתוך הכרית שלה לפני שהיא רוכסת אותה ומסתירה את הראיות המחשידות.

לאחר מכן ניתן לראות אותה מאזנת את הכרית על גבי המזוודה שלה בשדה התעופה, לפני שהיא יושבת ומחבקת אותה לאחר שהעלתה אותה למטוס - לאחר שככל הנראה כולם היו משוכנעים שזו כרית עבור שינה בטיסה ולא תיק מלא בבגדים.

ככה היא עושה את זה

לא פחות מ-10 מיליון איש צפו בקליפ שלה, שכותרתו "טריק הטיולים הטוב ביותר אי פעם - הכרית טסה בחינם", שהיה מלווה באמירה "אף אחד לא יידע, איך הם יידעו?" - מה שגרם לכמה לטעון שהאבטחה בשדה התעופה עשויה לחשוף את הפריטים הנסתרים.

"איך הם ידעו? קוראים לזה צילומי רנטגן", הגיב אחד מהצופים אבל אחר הגיב לו: "אין לצילומי הרנטגן שום קשר לתמחור התיקים. זה נעשה רק מטעמי אבטחה ולא אכפת להם מה יש בתוך הכרית. חברות התעופה עצמן מטילות את התשלום על התיקים".

בינתיים, אחד אחר התלוצץ: "עכשיו כולם יידעו, הם יתחילו לגבות דמי כרית עד שנת 2022". מגיב ציני אחד כתב: "בחייך, הם אפילו לא מאפשרים תיק יד נוסף בכמה טיסות, אין סיכוי שכרית תעבור". עם זאת, אניה הגיבה לו וטענה שזה עבד לה כמו קסם בכל שש הפעמים שהיא ניסתה להסתיר בגדים בכרית שלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully