וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומדים לטוס? כדאי (מאוד) שתדעו איפה אסור להניח את הראש

26.7.2021 / 0:02

רוב האנשים אוהבים לשבת ליד החלון של המטוס ולתפוס תנומה. אלא שדיילת מזהירה שכדאי מאוד שתיזהרו לפני שאתם מניחים את שם הראש - וזה ממש לא המקום היחיד שמטונף

דיילת חושפת סודות - זה מה שאסור להזמין במטוס/@katkamalani

המושב ליד החלון הוא המושב הכי פופולארי ומבוקש בקרב הטסים במטוס. הרי מי מאיתנו לא רוצה לצפות בעננים ולהירגע בזמן הטיסה במקום לשבת בין שני נוסעים באמצע המושב? אלא שמסתבר שיש גם חיסרון גדול במיקום הזה, והוא גם די מגעיל.

לינדה פרגוסון, דיילת שעובדת על מטוסים כבר 24 שנים, חושפת שהחלק הכי מלוכלך במטוס הוא המשטח ליד החלון והחלון עצמו - עליו נוהגים הנוסעים להשתעל וגם להתעטש. בנוסף, הם גם נוגעים בו עם הידיים המלוכלכות שלהם ומשעינים עליו את השיער המלוכלך שלהם - והוא כמעט ולא מנוקה על ידי הצוות, כך שלא ממש מומלץ להשעין את הראש על החלון, אלא אם כן חיטאתם אותו לפני כן - כך היא חשפה בשיחה עם Reader's Digest.

נוסעת ישנה בטיסה. ShutterStock
המטוס הוא לא כלי התחבורה הכי סטרילי שיש. וכדאי שתתכוננו לזה/ShutterStock

"אני רואה שהרבה נוסעים מביאים איתם מגבוני חיטוי ומנגבים את האזור סביב מושבם. אם הייתה תאורה שאיתה הם היו יכולים להאיר מטוס שיראו את כל החיידקים, אני חושבת שזה היה מחריד את כולם. החוק שלי, ובגללו אני אף פעם לא חולה, הוא שאני אף פעם לא מכניסה את הידיים לפה שלי או מקרבת אותן לפנים שלי", אומרת לינדה. אם אתם בכל זאת רוצים לישון בזמן הטיסה הארוכה, כדאי שתשתמשו בספריי חיטוי או שתנקו עם מגבון כל משטח שבו אתם נוגעים, כולל החלון, וכמובן תשטפו ידיים על בסיס קבוע.

עוד בוואלה!

סקס עם נוסעים ובתא הטייס: החיים הסודיים של הדיילות והטייסים נחשפים

לכתבה המלאה

אבל זה לא החלק המטונף היחיד במטוס. דיילים רבים טוענים שגם המגשים בהם אנחנו מקבלים את האוכל מטונפים מאוד ובקושי מנקים אותם בין הטיסות. לא רק שאנשים אוכלים עליהם, חלק מהנוסעים השתמשו בהם כמשטחי החלפה לתינוקות שלהם וגם שמו את הרגליים המטונפות שלהם עליהם.

דיילת לשעבר הזהירה בשירשור בנושא ברדיט: "אם אתה טס טיסה קצרה, בהחלט תביא איתך מגבונים או חומרי חיטוי. בהרבה חברות תעופה הצוות פשוט 'מסובב' את המטוס, כלומר הם מרימים את האשפה שלך, מקפלים את חגורת הבטיחות, שמים את המגזינים בכיס המושב ואז מקבלים בברכה נוסעים חדשים. הפסקתי לספור את כמות הפעמים בהן הייתי צריכה להגיד לאנשים כמה זה מגעיל להחליף את החיתול של התינוק שלהם על המגש או במושב".

בקיצור, כדאי מאוד שתצטיידו במגבונים וחומרי חיטוי לפני שאתם עולים על המטוס ותהיו מאוד, אבל מאוד היגייניים וזהירים - בעיקר בעידן הקורונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully