וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטריק המגוחך איתו תגניבו עוד תיק לטיסה מבלי לשלם

18.7.2021 / 23:37

זה יראה לכם כמו הדבר הכי מטומטם שאפשר לעשות אבל אישה שרצתה לחסוך כסף על העלאת תיק לטיסה, פשוט העמידה פנים שהיא בהריון והכניסה אותו מתחת לחולצה. לא תאמינו מה קרה בשלב הבא

ככה מגניבים עוד תיק למטוס/@miniadvantures/TikTok

זו בעיה מוכרת -אתם מגיעים לטיסה עם שני תיקים קטנים ומגלים שמותר לכם לעלות אליה רק עם אחד וצריכים לשלם על השני. אז מה עושים? סירטון טיקטוק הפך לויראלי במיוחד כיוון שבחורה צעירה הציגה בו כיצד היא הצליחה להכניס תיק נוסף למטוס בצורה מגוחכת ביותר - מבלי לשלם.

המשתמשת אשלין, המפרסמת בטיקטוק בשם @miniadvantures פרסמה סירטון שלה מחביאה תיק גב מתחת לבגדים שלה ומעמידה פנים שיש לה בטן הריונית - והכל רק כדי לא לשלם על יותר מדי תיקים איתם היא עולה לטיסה.

היא הכניסה לסירטון את האודיו הפופולארי של "אף אחד לא יגלה", וכתבה על הסירטון: "כשאתה משלם 44 דולר לטיסה אבל מותר לך להכניס רק תיק גב אחד". לאחר מכן היא צילמה את עצמה פוסעת במטוס וכתבה: "זה עבד".

ככה היא עשתה את זה

והנה היא על המטוס

בסירטון המשך, היא עדכנה את העוקבים שלה שההטעייה שלה עבדה כל כך טוב, שהיא הצליחה לעלות על המטוס לפני כולם בצ'ק אין מוקדם בגלל "ההריון" שלה.

הסירטון המקורי צבר 13.2 מיליון צפיות ו-2.7 מיליון לייקים. כמה אנשים פקפקו ביכולת שלה לעבור את אבטחת שדה התעופה, או תהו מה קורה במקרה שהיא רוצה להוריד את הסוויטשירט, אבל רוב הצופים חשבו שהטריק שלה גאוני ואחת מהמגיבות כתבה: "אני שומרת את זה לפעם הבאה שאני טסה".

  • עוד באותו נושא:
  • טיסה
  • תיק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully