וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיילים מזהירים: את המשקה הזה אסור לכם להזמין במטוס

29.7.2017 / 0:10

ניסיתם פעם למזוג דיאט קולה במהלך טיסה? מסתבר שמדובר במשימה קשה במיוחד שגוזלת המון זמן מהדיילים והדיילות. אבל אל דאגה - יש גם דרך נכונה למזוג את המשקה המוגז

nataliapuravida

בסרטון – הדרך הנכונה למזוג דיאט קולה בטיסה

אחת הדרכים הטובות ביותר להעביר טיסה היא להעסיק את עצמנו בדברים אחרים - סרטים, ספרים, אוכל. אלא שאם באוכל עסקינן, או, יותר נכון, בשתייה, כעת מתברר שלטובת כולם, לא כדאי שתבקשו מהדיילות דיאט קולה בטיסה הבאה.

מדוע? ובכן, מסתבר שזה המשקה השנוא ביותר להגשה על דיילי ודיילות האויר. לפי גולש בשם Jet (שככל הנראה עובד כדייל) בבלוג These Gold Wings in 2013, לחץ האוויר הגבוה משפיע על המשקה המוגז. מתברר שיש דרך נכונה למזוג דיאט קולה במטוס, ואת הדרך בה כולנו, כולל הדיילות, מוזגים.

עוד בנושא:

דיילת צילמה את עצמה בסקס במטוס? האמת נחשפת
אוכל של מטוסים: למה אסור לעולם לאכול אותו בטיסה

"ממש צריך לשבת ולחכות שכל הבועות ייגמרו לפני שאפשר להמשיך למזוג", נכתב בבלוג. "אם כל שלושת הנוסעים יבקשו דיאט קולה נצטרך להתחיל למזוג לאחד מהם, לקחת הזמנה של שלושה משקאות נוספים, ואז לסיים עם הדיאט קולה".

הדיילת הת'ר פול כתבה דברים דומים לפני מספר שנים: "מבין כל המשקאות שאנחנו מגישים, דיאט קולה לוקח הכי הרבה זמן למזוג. לקצף לוקח המון זמן לרדת בגובה 10,000 מטר. בזמן שלוקח לי למזוג כוס אחת של דיאט קולה אני יכולה להגיש שלושה משקאות שונים לנוסעים".

אז אם בא לכם דיאט קולה, חכו לאחרי הטיסה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully