וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיילת חושפת - אלה המאכלים שאסור לכם בשום פנים ואופן לאכול בטיסה

2.3.2020 / 23:43

ישבתם פעם בטיסה והריח הציק לכם? הנוסע שלידכם החליט לפורר את כל העוגיות עליכם? מישהו במטוס היה שיכור והתחיל להשתולל? דיילת ותיקה מציגה את הטיפים מה לא להביא איתכם מהבית לאכול בטיסות

צלמים זמניים מורשים

בסרטון - דיילת מחזירה שמפניה מכוס של נוסע - לבקבוק

דיילת אוויר חשפה לאחרונה את הדברים הכי גרועים שנוסעים יכולים להביא מהבית כדי לאכול במטוס, אלא אם כן הכוונה שלהם היא לעצבן את הנוסעים האחרים. שניה פרלטה, דיילות החברה בארגון הדיילות העולמי, נתנה את הטיפים הטובים ביותר שלה לנוסעים, על מה לא להביא לטיסה לאכול.

שניה, שהייתה דיילת בקו שבין ארצות הברית לקריביים, התראיינה לניו זילנד הראלד ואמרה: "כמות האנשים שמביאה אוכל מהבית היא קטנה, אבל לפעמים מגיעים כאלה שבעיניי הם עבריינים - עם סנדוויצ'ים עם סלט ביצים או טונה". לדעתה רוב האנשים פשוט לא יודעים שהם עשו משהו רע כשהם מביאים אוכל בעייתי לטיסה. אבל כדי להפוך את הטיסה לקלה לכולם, הנה רוב הדברים שכדאי להשאיר בבית אם אתם רעבים לפני טיסה.

אוכל מסריח - למרות שזה נראה כמו הגיון בריא, לא מומלץ לקחת לטיסה כל אוכל עם ריח חזק, כמו ביצים או דגים. שניה מספרת שהמטוס כולו מסריח מיידית, וזה גורם לקשיים במהלך הטיסה. הכותבת נטלי קומפטון סיפרה את הסיוט שלה אחרי שהביאה סנדוויץ' פשוט עם נקניק עוף. היא אומרת שכל המטוס המתלא מיידית בריח של שום, והחוויה נהרסה עבור כל הנוסעים.

אוכל מסורבל - חטיפים או ארוחות שעשויות לגרום לבלאגן יהפכו אותך מהר מאוד לנוסע הכי שנוא בטיסה - גם על הנוסעים וגם על צוות המטוס שיצטרכו לנקות אחריך. כל דבר שעלול להשפך הוא בעייתי, אבל גם ביסקוויטים, דברים קריספיים וקערות מרק (כן, יש מי שמביא מרק לטיסה) - כולם לא מומלצים. משקאות מוגזים גם כן בעיתיים, שכן הם עשויים ליצור בעיה, ועדיף שתחכו שהצוות ימזוג לכם לבד. שניה מוסיפה שהורים בדרך כלל מביאים חטיפים לילדיהם מה שגורם לה לנקות "עוגיות ושוקולד שמרוח על הכסאות".

אוכל אלרגי - חברות מסוימות, כמו איזיג'ט, אסרו על הבאת בוטנים לטיסה כדי לעזור לנוסעים אלרגיים, ששהייה במקום סגור עם מעורר האלרגיה עשויה להיות קטלני עבורם. למרות שבוטנים הם חטיף פופולרי, בפעם הבאה השאירו אותם

אלכוהול מהבית - אפילו אם קניתם את האלכוהול בדיוטי פרי והוא פחות מ-100 מ"ל, אסור לכם לצרוך אותו בטיסה. שניה מסבירה שכדאי לשתות מעט, גם אם האלכוהול חופשי בטיסה: "אם אתה מתחיל להוות סכנה לשלום הנוסעים, אנחנו מתערבים ואפילו קוראים לקפטן".

  • עוד באותו נושא:
  • דיילת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully