וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש בריכה, אבל גם יותר מזה: מקום האירוח החדש בצפון

יאיר טאובר

28.6.2021 / 7:35

בקיץ רבים מחפשים חופשה במקום שיכול להכיל כמה משפחות, וגם זוגות, אז הכירו את "אוליאה" - מתחם אירוח חדש שהוקם בראש פינה לפני כחודש ומציע בריכה, מתחם אוכל גדול ונקודת יציאה מצוינת לנחלים הרטובים של הגליל העליון

בווידאו: אוליאיה מתחם האירוח החדש בצפון/מערכת וואלה!

כבר כמעט והיינו בחוץ לגמרי, ושוב משכו אותנו הכותרות והידיעות על עלייה בתחלואה וזנים שונים ומשונים של הקורונה למערבולת המסויטת של מגיפה עולמית. נתב"ג סומן כמקדם ההדבקה העיקרי במדינה וראש הממשלה הפציר בעם ישראל להמיר את החופשה השנתית בכרתים או בתאילנד - בחופשה בארץ.

נופש וטיול בצפון נראה כתחליף אידיאלי לטיול בארץ אחרת, ואם להיות מדויק, ראש פינה יכולה להחליף בקלות את הטרמינל העמוס באיסטנבול שמקשר את הישראלים למחוז חפצם בחו"ל. לא במקרה התבסס מעמדה של המושבה הוותיקה כמעצמת הנופש של הצפון עם צימרים, מתחמי אירוח ובתי מלון.

במרחק של 40-30 דקות נסיעה נמצאת הכנרת מדרום, הנחלים הקרירים והשוצפים של הגליל העליון מצפון, ארץ הפרא והפלא של רמת הגולן ממזרח וההרים ירוקי-העד של הגליל מערב.

מתחם אירוח אוליאה בראש פינה. אורן עמוס,
מיטות שיזוף וכסאות נוחים על דק עץ. הבריכה באוליאה/אורן עמוס
מתחם אירוח אוליאה בראש פינה. אורן עמוס,
חדר זוגי במתחם/אורן עמוס

מוזיקה נעימה בוקעת מרמקולים נסתרים

מתחם האירוח החדש "אוליאה" (Olea) שהוקם בראש פינה לפני כחודש ובו התארחתי לאחרונה, יכול לשמש בסיס אם נעים ומפנק למשפחות, קבוצות חברים ויכול להתאים גם לבני זוג שרוצים לשלב נופש מרגיע לצד שלל הפעילויות והקולינריה שמציע האזור.

המקום נפתח אחרי שנה של הקמה בזמן תקופת הקורונה על ידי יוני קנטרו, שמגיע מתחום האירוח והשירות ועוד שני שותפים, ביניהם מעצבת המתחם דנה מור. "חיפשתי להעביר במקום חדש את הערכים שבהם אני מאמין שחייבים להיות בכל עסק בתחום - ויחס אישי", הוא אומר, "ורציתי לעשות את זה במקום שהוא בין מתחם אירוח לבית מלון".

באוליאה יש 9 חדרי אירוח, בהם וילה (שבה ארבעה חדרים) ועוד ארבעה חדרים זוגיים וגם שתי יחידות משפחתיות (אחת מחולקת לשני חדרים נפרדים ועוד אחת מחלוקת לשני חדרים בתוך אותה יחידה). המתחם ממוקם לא רחוק מהכניסה למושבה (ולעיתים הדבר מורגש בשעות העומס בכבישים באזור), ובו מדשאה גדולה ומזמינה עם ריהוט גן, בריכה ומטבח חיצוני מאובזר להפליא.

במרכז השטח ניצב מבנה רחב ידיים, בן שתי קומות, המחולק לחדרים זוגיים, חדרי משפחות וקומה נפרדת שבה סוויטה ענקית עם מספר חדרי שינה, מטבח חדש לגמרי וסלון גדול מאוד ומעוצב בנגיעות מודרניות.

השטח המשותף שמחוץ למבנה מזמין מאוד ומטופח להפליא. הבעלים השקיעו רבות בגינון והמקום כולו מקרין טבע ואסתטיקה עם שבילים שלצידם צמחי תבלין, פרחים ומוזיקה נעימה שבוקעת מרמקולים נסתרים. נרגענו עם ספר וקפה קר בחצר הנעימה והמוצלת, שבה גם שולחן ארוך שרק מחכה להיערך לארוחת ערב רבת משתתפים. במקום גם שולחן פיקניק קטן המותאם לילדים, שלרבים מהם יהפוך לאטרקציה בפני עצמו.

מתחם אירוח אוליאה בראש פינה. אורן עמוס,
מטבח חיצוני מאובזר להפליא/אורן עמוס
מתחם אירוח אוליאה בראש פינה. אורן עמוס,
מטבח בווילה/אורן עמוס

להזמין שף לצימר

בסמוך למדשאה ממוקם המטבח החיצוני, ובו נכון להתמקד מעט. מדובר במתחם בישול מקצועי ביותר שבו רשימה ארוכה של ציוד יעודי לעל האש המושלם ולארוחת ערב מושקעת. שני גרילים של גז, אחד נוסף המיועד לצלייה על פחמים, פלנצ'ה, כיריים, טאבון גדול לפיצות ומאפים, מקררי חוץ גדולים וחדשים וכן משטחי עבודה וכלי מטבח לסלטים וליתר מרכבי הארוחה. הכול במטבח חדש, נקי ומזמין להוציא את הגרילמן שבכם ולפנק את החבורה או המשפחה בארוחה רצינית.

באוליאה אומרים שבעתיד ניתן יהיה להזמין שפים מהאזור שישתלטו על המטבח, במקרה שהמשפחה שחוגגת בר מצווה או יום הולדת עגול לסבא רוצה קצת לנוח ולהתפנק.

הבריכה ממוקמת בחזית המבנה המרכזי וסביבה פזורות מיטות שיזוף וכסאות נוחים על דק עץ. הגישה אליה מוגבלת בעזרת גדר עם סוגר בטיחות שימנע התקרבות של זאטוטים ללא השגחת מבוגרים, ושתאפשר להם להסתובב בבטחה במקום. הגרילנדות שנמתחו במקום מספקות תאורה נעימה גם בערב, ובבריכה המוארת אפשר להתרחץ גם בלילה.

מתחם אירוח אוליאה בראש פינה. אורן עמוס,
ניכר הניקיון ומצבם הטוב של הרהיטים והאביזרים במקום/אורן עמוס

עיצוב מינימליסטי

חדר השינה הזוגי מעביר תחושה ביתית נעימה עם ריהוט עץ, רצפת פרקט חדשה ועיצוב מינימליסטי. בחדר מצאנו מיטה זוגית עם מצעים נעימים, מקרר ובו מים קרים וחלב, מכונת אספרסו וקפסולות, כשרק מקציף חלב חסר להשלמת החוויה.

החדר נעים וממוזג, ובעיקר ניכר הניקיון ומצבם הטוב של הרהיטים והאביזרים במקום. בחדר היה גם מטבחון קטן עם כיור וכלים למי שרוצה להעביר את הארוחה פנימה. גם חדר הרחצה היה נקי וחדיש, עם מגבות לבנות וחלוקים נעימים לצד שמפו וסבון שסיפקו באוליאה.

לבני זוג או למשפחות שיתעצלו לבשל במקום, מציעה ראש פינה והסביבה מבחר לא קטן של מסעדות בסגנונות שונים וברמות מחיר מגוונות. מי שלא חושש להתרחק מעט יכול למצוא את מיטב האוכל שלצפון יש להציע במרחק של חצי שעת נסיעה. במקום חנייה נוחה וגן משחקים חיצוני ונסתר שאליו אפשר להגיע בשביל קטן וצר שיוצא מהמתחם. הצוות במקום צעיר, חיוני ומלא רצון לעזור: החל מהמלצה על מקומות בילוי בסביבה ועד לדאגה להחלפת מגבות.

מתחם האירוח אוליאה יכול להתאים למי שמחפש מקום חדש, נקי ונעים שמתאים למשפחות קטנות, לחבורות שרוצות לטייל בסביבה ואפילו ל"שבט" קטן שרוצה לנוח, לחגוג ולהתפנק בלב אזור התיירות של הצפון ובמרחק של שעתיים בלבד מהמרכז.

מחירים:
חדר זוגי אמצ"ש: 730 שקלים
חדר זוגי סופ"ש: 890 שקלים

חדר משפחתי (כפול) אמצ"ש: 1,350 שקלים
חדר משפחתי (כפול) סופ"ש: 1,600 שקלים
וילה אמצ"ש: 3,100 שקלים
וילה סופ"ש: 3,900 שקלים

הכותב היה אורח של מתחם האירוח אוליאה בראש פינה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully